بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پوتین: سازمان دهندگان شورش محاکمه خواهند شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۱۴۲۹
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
پوتین: سازمان دهندگان شورش محاکمه خواهند شد + فیلم
رئیس جمهور روسیه در سخنانی ضمن تشکر از مردم این کشور برای اتحاد، میهن پرستی و استقامت آنها تاکید کرد: سازمان دهندگان شورش محاکمه خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور روسیه دوشنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی پس از شورش ۲۴ ساعته گروه واگنر با بیان اینکه شورشیان به کشورشان خیانت کردند، گفت: سازمان دهندگان شورش محاکمه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ما برای جلوگیری از خونریزی و دادن زمان برای تجدید نظر گام برداشتیم، افزود: تمام تصمیمات لازم برای خنثی کردن تهدیدی که به وجود آمده بود اتخاذ شد و شورش مسلحانه در هر صورت سرکوب می‌شد.

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه مردم، احزاب، تشکل‌های مذهبی و کل جامعه روسیه در حمایت از قانون اساسی این کشور موضع قاطعانه‌ای اتخاذ کردند، گفت: مردم روسیه از خود همدلی نشان دادند و همه با سرنوشت سرزمین پدری خود متحد شدند.

پوتین با اشاره به اینکه سران واگنر قصد داشتند نیرو‌های روسی بر روی هم اسلحه کشیده و یکدیگر را بکشند، افزود: به دستور مستقیم من، تصمیماتی برای جلوگیری از خونریزی گرفته شد.

وی با تاکید براینکه سران کی‌یف نیز به دنبال بروز این مساله در انتظار به جان هم افتادن نیرو‌های روسی بودند، گفت:، اما اکثریت قریب به اتفاق جنگجویان واگنر میهن پرست و عاشق سرزمین مادری خود هستند و در این جریان از آن‌ها سو استفاده شد.

پوتین در ادامه با تشکر از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس به خاطر کمک و نقشی که در حل این بحران ایفا کرد، افزود: از همه سربازان و نیرو‌های نظامی کشور نیز تشکر می‌کنم چرا که آن‌ها در این ماجرا شجاعت نشان دادند.

رئیس جمهور روسیه در ادامه از جنگجویان واگنر دعوت کرد تا برای بازگشت به خانه یا بلاروس با وزارت دفاع قرارداد امضا کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->