سرخط خبرها

دستگیری ۲ زورگیر ۱۵ دقیقه بعد از آخرین زورگیری

  • کد خبر: ۱۷۲۷۱۰
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
دستگیری ۲ زورگیر ۱۵ دقیقه بعد از آخرین زورگیری
با همکاری مردم و سرعت عمل پلیس ۲ متهم به ۵ فقره زورگیری در مشهد در کمتر از ۱۵ دقیقه از آخرین زورگیری به دام افتادند.  

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباسعلی دهقانی جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام یک مورد زورگیری تلفن همراه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خیابان "مجد"، بلافاصله ماموران تجسس کلانتری سناباد به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد که ۲ جوان موتورسوار پس از زورگیری تلفن همراه خانمی جوان با شهروندان درگیر می‌شوند و ترک نشین موتورسیکلت با کمک اهالی دستگیر و تحویل ماموران انتظامی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی همدست متواری متهم را در کمتر از ۱۵ دقیقه در یکی از خیابان‌های همان محدوده شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک قبضه چاقو از متهمان، بیان داشت: متهمان ۲۱ و ۲۰ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه و تصاویر بدست آمده از آن‌ها تاکنون به ۵ فقره زورگیری تلفن همراه اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضائی برای کشف دیگر جرائم احتمالی به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی مشهد منتقل شدند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->