سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کشف ۳۳ بسته هرویین از معده یک قاچاقچی در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۳۴۱۶
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کشف ۳۳ بسته هرویین از معده یک قاچاقچی در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری کوی پلیس مشهد یک سوداگر مرگ که ۳۳ بسته هرویین را بلعیده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: ماموران کلانتری کوی پلیس هنگام گشت زنی در حوالی پایانه مسافربری امام رضا(ع) به رفتارهای مردی جوان مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده به وسیله ماموران انتظامی مشخص شد این شخص ساعتی پیش از استانی دیگر وارد پایانه مسافربری امام رضا(ع) شده که با توجه به رفتارهای مشکوک، به مقر انتظامی هدایت شد.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد:این متهم ۳۳ بسته آب‌بندی شده هروئین به وزن ۲۸۵ گرم را در معده خود جاسازی کرده بود.

نگهبان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->