۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر اقتصاد برای تسریع در پرداخت وام فرزندآوری دستور پیگیری داد

  • کد خبر: ۱۷۸۵۳۹
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
وزیر اقتصاد برای تسریع در پرداخت وام فرزندآوری دستور پیگیری داد
وزیر اقتصاد و امور دارایی در بازدید سرزده از یکی از شعب بانک صادرات اسلامشهر، خواستار تسریع در پرداخت ‌وام فرزندآوری شد.

به گزارش شهرآرانیوز احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر از یکی از شعب بانک صادرات اسلامشهر بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند پرداخت تسهیلات خرد و کلان در بانک صادرات ایران مطلع شد.

وزیر اقتصاد کشور در ادامه دغدغه‌های کارمندان، مبنی بر سرعت پایین و قطعی سرور‌ها که باعث اختلال در روند خدمت‌رسانی به مردم می‌شود را شنید. سرعت پایین سرور‌های ثبت احوال کشور نیز دیگر مشکلی بود که مطرح شد.

خاندوزی در گفتگو با کارکنان بانک از مراحل دریافت وام فرزندآوری در اسلامشهر پرس‌وجو کرد و خواستار تسریع آن شد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی سپس دغدغه‌های مردم حاضر در بانک را شنید که در این گفت و شنودها، مشکلات مربوط به پرداخت وام به یک تولیدکننده، وام خرید جهیزیه، ضمانت‌نامه لازم برای بانک‌ها و...، مطرح شد.

خاندوزی که در این سفر به همراه معاونین خود حضور یافته بود، دستور پیگیری هر یک از مشکلات مطرح شده را به معاونان مربوطه داد.

بازدید وزیر اقتصاد از شرکت فیلور

خاندوزی همچنین به همراه مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر و جمعی از مدیران ستادی وزارت اقتصاد، از کارخانه صنایع غذایی فیلور در بخش احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر بازدید کردند.

وی پس از شنیدن مشکل مربوط به بدهی انباشته این شرکت، وعده داد که رفع این مشکل توسط وزارتخانه متبوعش پیگیری شود و دستور پرداخت بدهی صادر شود.

وزیر اقتصاد در ادامه به همراه نماینده مجلس و فرماندار اسلامشهر از خط تولید کارخانه بازدید کرد و گفت: مجموعه‌های تولیدی که برند هستند و توان تولیدی بالایی دارند، باید به طور ویژه پیگیری شوند. کار تولید نباید بخوابد و این موضوع نباید در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی اتفاق بیفتد.

خاندو‌زی با اشاره به مشکلات کارخانه‌ها برای تامین مواد اولیه تولید توضیح داد: دسترسی به مواد اولیه با قیمت‌های مناسب از مهم‌ترین موضوعاتی است که پیگیری می‌کنیم، این مورد باعث می‌شود تا کالا با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->