کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس
سرخط خبرها

سانحه رانندگی در شهرک طرق مشهد جان پسربچه ۱۱ ساله را گرفت (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۹۹۵۱
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
سانحه رانندگی در شهرک طرق مشهد جان پسربچه ۱۱ ساله را گرفت (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: پسربچه‌ای ۱۱ ساله در یک سانحه رانندگی در شهرک طرق مشهد به طرزی دلخراش جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت:حوالی ساعت ۱۴:۵۷ دقیقه ظهر روز گذشته خبری مبنی بر تصادف جرحی در خیابان شهید رجائی شهرک طرق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به همراه اورژانس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوسرانی با پسربچه‌ای ۱۱ ساله که با دوچرخه در حال تردد بوده برخورد کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: متأسفانه این پسربچه به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش‌های تیم پزشکی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد با ابزار تأسف از این سانحه دلخراش خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل تحقیقات کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت تامه حادثه ادامه دارد.

یک کشته و ۲ مصدوم در برخورد تریلر با موتورسیکلت 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: همچنین برخورد تریلر با موتورسیکلت در اتوبان شهید" بابانظر" مشهد یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت. 

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک مورد تصادف در اتوبان شهید بابانظر، بلافاصله گشت تصادفات مشهد به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه تریلر در زیرگذر شهید آوینی با یک دستگاه موتورسیکلت با ۳ ترک نشین به دلایل نامعلومی برخورد کرده است.

سرهنگ نگهبان بیان داشت: در این حادثه متاسفانه یکی از ترک نشینان موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در محل فوت و ۲ ترک نشین دیگر آن مصدوم و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->