ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

برادرکشی یک تبعه افغانستانی در تهران

  • کد خبر: ۱۸۵۹۳۱
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
برادرکشی یک تبعه افغانستانی در تهران
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد افغانستانی که اقدام به قتل برادرش در جنوب تهران کرده بود، خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره قتل در یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه، مشاهده کردند که آثار جراحت بر سر، سینه و دست چپ مقتول برجای مانده است، موضوعی که نشان می‌داد احتمالا بین قاتل و مقتول درگیری رخ داده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان بلافاصله با تحقیقات از بستگان مقتول که از اتباع کشور افغانستان بودند، متوجه شدند که مقتول با بستگانش به قصد تفریح به یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران رفته بود که ناگهان تلفنش زنگ خورده و پس از مدت کوتاهی با حالت عصبانی تلفن را قطع کرده است. در ادامه و بعد از مدتی برادر مقتول به همراه چند نفر به سمت وی حمله‌ور شده و مقتول را با ضربات چاقو و جسم سخت به قتل رساندند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارآگاهان در گام بعدی اقدام به شناسایی محل کار متهم اصلی پرونده کردند، گفت: در جریان شناسایی این محل، مشخص شد که متهم پس از وقوع این حادثه از محل کارش بدون تسویه حساب متواری شده است. در همین راستا کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شد، اما در ادامه با توجه به مستندات موجود به قتل برادرش معترف شد و گفت که در کشور افغانستان و در جریان برگزاری یک مسابقه فوتبال محلی با مقتول درگیری لفظی پیدا کرده و از او کینه به دل گرفته است.

در ادامه پس از اینکه به ایران مهاجرت کردند، این درگیری دنباله‌دار شده است. به همین دلیل نیز در روز حادثه و پس از تماس تلفنی و درگیری با مقتول به سراغ او رفته و وی را با ضربات چاقو و جسم سخت به قتل رسانده است.

ولیپور گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده با عنوان قتل عمد و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->