جزئیاتی جدید از مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره کسب‌وکار‌های اینترنتی (۲۷ تیر ۱۴۰۴) ارائه شکایت جدید ایران از استارلینک به اتحادیه بین‌المللی مخابرات همه چیز درباره نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی (۲۰۲۵) + سیستم مورد نیاز و گیم پلی واکنش ستار هاشمی به بحث‌های اخیر درباره اینترنت طبقاتی (۲۶ تیر ۱۴۰۴) چرا بحث «اینترنت طبقاتی» در ایران دوباره جنجالی شد؟ + واکنش‌ها و حواشی ۴ مهارتی که کودکان را برای دنیای آینده آماده می‌‌کند بعد از جنجال‌های اخیر xAI دستورالعمل‌های این هوش مصنوعی اصلاح شد در ماه اخیر از حدود ۱۷۰ کشور به زیرساخت‌های کشور حملات سایبری شده است مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی نحوه انجام ۱۰۰ درصد کار‌ها را تغییر می‌دهد «همراهان» (Companions): قابلیت جدید Super Grok برای مشترکین صحبت‌های جدید سخنگوی دولت درباره ارائه اینترنت آزادتر به خبرنگاران و احتمال رفع فیلتر تلگرام (۲۴ تیر ۱۴۰۴) Sun Day: اپ جدید جک دورسی برای ثبت ویتامین D دریافتی فرد اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به برنامه‌های آفیس ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۶ متوقف می‌شود ویدئو | وزارت ارتباطات درباره اختلال مسیریاب‌ها: متوجه سختی وارد شده به مردم هستیم! چرا باید برای رسیدن به بهترین پاسخ از چندین هوش مصنوعی استفاده کرد؟ گوگل می‌خواهد ChromeOS و اندروید را با هم ادغام کند ویوو ایکس فولد ۵، سبک‌ترین گوشی تاشدنی کتابی دنیا، معرفی شد + مشخصات اپل آیفون ۱۷ را چه زمانی معرفی می‌کند؟ ماجرای اختلال در دامنه‌های ir چه بود؟ (۲۳ تیر ۱۴۰۴) غم و اندوه فصل تابستان یک حقیقت واقعی است! محققان ایمپلنت هوشمندی ساخته‌اند که به‌طور خودکار در بدن بیماران دیابتی دارو آزاد می‌کند
سرخط خبرها

اینستاگرام احتمالا به زودی ویژگی حذف تبلیغات را درازای پرداخت پول عرضه کند

  • کد خبر: ۱۹۰۶۲۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
اینستاگرام احتمالا به زودی ویژگی حذف تبلیغات را درازای پرداخت پول عرضه کند
مشابه آنچه پلتفرم‌های دیگر - مانند X (توئیتر سابق) و تلگرام - انجام دادند، متا اکنون به کاربران اجازه می‌دهد برای تایید و باز کردن برخی از ویژگی‌های اضافی در فیس‌بوک و اینستاگرام پول پرداخت کنند.

شهرآرانیوز - طبق گزارش‌ها، شرکت متا برای متقاعدکردن افراد بیشتر به پرداخت هزینه برای سرویس Meta Verified، روی گزینه جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد فقط محتوای حساب‌های تأییدشده را ببینند.

همانطور که آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام به The Verge گفته، این پلتفرم در حال آزمایش دکمه‌ای است که پست‌ها را در فید فیلتر می‌کند و فقط محتوای حساب‌های تاییدشده را نشان می‌دهد. کاربران فیلتر جدید را در منو پیدا می‌کنند که به آن‌ها امکان می‌دهد بین فید‌های فرعی و موارد دلخواه جابجا شوند. موسری معتقد است که این دکمه به سازندگان و برند‌ها امکان می‌دهد بیشتر دیده شوند:

ما در حال بررسی این موضوع به عنوان یک کنترل جدید برای افراد و راهی برای کشف کسب‌و‌کار‌ها و سازندگان هستیم.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی درباره اینکه چندنفر به دکمه جدید برای فیلترکردن پست‌ها دسترسی دارند، وجود ندارد. از آنجایی که این ویژگی آزمایشی است، حتی ممکن است قبل از اینکه برای همه در اینستاگرام عرضه شود، کلا کنار گذاشته شود.

البته ایده اصلی پشت چنین فیلتری متقاعدکردن کاربران اینستاگرام برای پرداخت هزینه است. در ایالات متحده، سرویس Meta Verified ماهانه ۱۱.۹۹ دلار یا زمانی که از طریق برنامه‌های iOS یا Android مشترک می‌شوید، ۱۴.۹۹ دلار است. کاربرانی که برای Meta Verified هزینه پرداخت می‌کنند، می‌توانند یک شناسه دولتی برای تأیید هویت خود و تیک آبی دریافت کنند.

اینستاگرام بدون تبلیغ

متا در تلاشی دیگر برای افزایش درآمدش، در نظر دارد طرح دیگری را عرضه کند. حذف تبلیغات از اینستاگرام و فیسبوک. این طرح ابتدا برای کاربران در اروپا عرضه می‌شود.

این طرح حدود ۱۷ دلار در ماه هزینه دارد و مشخص نیست که آیا با Meta Verified همراه خواهد بود یا خیر. ایلان ماسک در نظر دارد کاری مشابه با X انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->