نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر ارزش روایت و نشر حدیث شرحی بر آثار و برکات نماز| لحظه خوب دیدار توزیع ۶ هزار ساندویچ در چایخانه صحن امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی: صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد برگزاری اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد + فیلم و عکس سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد منطقِ امام صادق (ع) و بایستگی‌های امر به معروف اندر احوال خیال همه آنچه از انقلاب فرهنگی امام ششم شیعیان باید بدانیم| امام به حق ناطق؛ حضرت صادق(ع) ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
سرخط خبرها

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»

  • کد خبر: ۱۹۱۷۸۵
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
  • ۱
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال راهپیمایی ۱۳آبان با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» که از اهداف امام خمینی(ره) بود برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سلطانی امروز، ۹ آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: این ایام با مظلومیت ۷۵ساله مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و نسل‌کشی و کودک‌کشی مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مقارن است.

حجت الاسلام سلطانی تأکید کرد: مردم کشور و استان خراسان رضوی نیز حمایت خود را از مردم غزه و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی اعلام کردند و انزجار خود را از این اقدامات جنایتکارانه در صحنه‌های مختلف نشان دادند و حمایت‌هایی که در این خصوص در استان صورت گرفته مورد تحسین است. 

وی عملیات جامع طوفان الاقصی را بعد از ۷۵سال مبارزه مردم با سنگ، شگفت‌آفرین توصیف کرد و ادامه داد: آنچه به نیروهای مقاومت و حماس انگیزه داده حمایت معنوی جمهوری اسلامی ایران است که در این زمینه خانواده‌های شهدا و مسلمان آمادگی دارند از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ماه مصادف است با تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت قریب به ۵۷ نفر در سال۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال۱۳۵۹ اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت۸:۳۰ صبح از میدان بسیج به طرف میدان بیت المقدس برگزار می‌شود و مراسم با سخنرانی حجت‌‌الاسلام‌‌والمسلمین ‌حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ پاسداران ‌انقلاب اسلامی پایان خواهد یافت.  

سلطانی افزود: طبق همکاری صورت گرفته با شهرداری، خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی و قطارشهری در مسیرهای منتهی به راهپیمایی رایگان است.

وی تشریح کرد: تمامی سطوح دانشگاه و مدارس برای شرکت در راهپیمایی اعلام حضور کردند و اجرای سرودهای متنوع با زبان‌های مختلف، مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس از جنایات رژیم صهیونیستی، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در چهارراه دانش و میدان بیت‌المقدس از دیگر برنامه‌ها در مسیر راهپیمایی است. 

حجت الاسلام سلطانی خاطرنشان کرد: اجرای مراسم کوهنوردی و پیاده‌روی خانوادگی ۱۲ آبان با نام شهدای ۱۳آبان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و مراسم استکبارستیزی در کلیه مساجد محوری استان در شب ۱۳آبان، نقد فیلم و مستند و کتابخوانی در دانشگاه و کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌های این ایام است. 

وی همچنین عنوان کرد: برگزاری مسابقه و جایزه دانش‌آموزی در پایگاه بسیج نوجوانان، برپایی پویش دانش‌آموزی "عشق شهید" با حضور خادمیاران دانش‌آموز پسر در حرم مطهر رضوی با نام و یاد شهدای دانش‌آموز نیز از دیگر برنامه‌ها به مناسبت یوم الله ۱۳آبان خواهد شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به شعار "نظم نوین جهانی با نسل آرمانی" که ویژه راهپیمایی ۱۳آبان طراحی شده است، اشاره کرد و افزود: این شعار در واقع یکی از آرزوهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است به این معنا که جهان در سیطره اسلام و دین قرار گیرد و در نهایت منجر به ظهور صاحب الزمان(عج) شود و امیدوارم شاهد برقراری این نظم نوین با آرمان‌های اسلامی باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
آمریکا با حمایت بی قید و شرط از اسرائیل نسل کش و گرگ صفت، نقاب دروغین بشر دوستی، حقوق بشر خود را کنار زد و چهره خونخوار و جانی خود را آشکار کرد. هر روز که می گذرد مصادیق سخن جاودان امام" امریکا شیطان بزرگ است" بیشتر نمایان می شود. شاید در ایام نوجوانی و جوانیم به این سخن امام بعنوان یک شعار نگاه می کردم ولی بخصوص در این ایام در مورد این سخن پر مفهوم امام به مرحله " حق الیقین رسیده ام. اسرائیل بدون حمایت امریکا و انگلستان و همفکرانشان هیچگاه نمی توانست اینقدر بی پروا در قصابی مردم بی پناه غزه و بریدن نفس آنها پیش برود.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->