ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آیا تتلو به کشور بازگردانده می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۹۶۴۷۸
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
آیا تتلو به کشور بازگردانده می‌شود؟
بعد از افشای جنجالی سوء‌استفاده امیرحسین مقصودلو ( تتلو ) از دختران کم سن و سال در خانه‌اش، پلیس ترکیه به این موضوع ورود و تحقیقات درباره اتفاقات خانه وحشت را آغاز کرده است.

روز چهارشنبه بود که امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو بار دیگر به صدر اخبار بازگشت و پلیس ترکیه به دلیل جنجال‌های اخیر او به خانه‌اش رفت تا دختران زیر سن قانونی را از خانه او نجات دهد. سه هفته قبل بود که بازیگر زن سینما و یکی از پسران همکار امیر تتلو راز خانه وحشت ویلایی او را فاش کردند. این دو نفر با انتشار ویدیو‌هایی اعلام کردند که تتلو با سوء‌استفاده از دختران کم سن و سال، آن‌ها را فریب داده و به خانه ویلایی خودش در استانبول کشانده و از آن‌ها به عنوان برده جنسی استفاده کرده و حتی مورد شکنجه قرارشان می‌دهد. فیلمبردار این خواننده در چند مصاحبه مجازی اعلام کرده بود که تتلو بار‌ها دختران طرفدارش و اغلب زیر سن قانونی را به خانه وحشت خود آورده و با تهدید مرگ از آن‌ها سوء‌استفاده و حتی به آن‌ها انواع موادمخدر را برای مصرف می‌داد و اگر دختری قصد نداشت مواد مصرف کند، با زور او و دوستانش، مجبور به انجام این‌کار می‌شده است. تتلو دختران را مجبور می‌کرد روی بدنشان عکس او را تتو کنند. خروج از آن خانه سخت بود و دختران کم سن و سالی که اغلب بدون آگاهی وارد این خانه می‌شدند، وقتی همه چیزشان را از دست می‌دادند حتی به خودکشی فکر می‌کردند تا بلکه بتوانند از دست این دیو خلاص شوند.

ورود پلیس ترکیه به موضوع خانه وحشت تتلو

با افزایش انتقاد‌ها نسبت به این خواننده جنجالی، پلیس ترکیه اعلام کرد به این موضوع ورود کرده، اما اجازه نمی‌دهد رسانه‌ها به جزئیات آن دسترسی داشته باشند تا تحقیقات به صورت کامل انجام شود.

واکنش تتلو

تتلو هم در ادامه ورود پلیس به ماجرای خانه‌اش را تایید کرد و مدعی شد هنگامی که در خانه حضور نداشته پلیس به محل اقامت او رفته و به کارگر خانه ویلایی او استرس وارد کرده است. او با انتقاد از رفتار پلیس ترکیه، مدعی شد: در حال حاضر نمی‌تواند از ترکیه خارج شود و حتی پلیس او را دفعه قبل بازداشت کرده بود.

خانه وحشت تتلو سابقه‌ای طولانی دارد

اردیبهشت ماه سال۹۹ بود که این خواننده در اینستاگرام درخواست کرد دختران ۱۵تا۲۰ساله ساکن ترکیه جذب او شده و به خانه‌اش آورده شوند. این موضوع به حدی سروصدا کرد که جنبش ضدتتلو در فضای مجازی راه افتاد و اینستاگرام صفحه او را برای همیشه بست. روز پنجشنبه نیز فیلمی از تلاش یک دختر جوان منتشر شده بود که می‌خواست از جهنم تتلو فرار کند، اما افراد خانه اجازه این کار را به او ندادند.

اعلان قرمز علیه تتلو و بازداشت در ترکیه

بهمن ماه سال ۹۸ تتلو از سوی پلیس ترکیه یک هفته بازداشت شد. هم‌زمان با دستگیری او موجی برای استرداد او به ایران راه افتاد، اما او با این عنوان که اگر به ایران استرداد شود ممکن است با اتهامات سنگین و اعدام روبه‌رو شود، توانست با کمک وکلایش در حالی که اعلان قرمز اینترپل برعلیهش وجود داشت، از استرداد به ایران رهایی یابد. حال تتلو به موضوع این بازداشت هم اشاره کرده و گفته مشخص نیست چرا بازداشت شدم و حتی پلیس یک عذرخواهی ساده هم از ما نکرد. این خواننده جنجالی چندی قبل هم از کنسولگری ایران درخواست پاسپورت ایرانی کرده بود که هیچ پاسخی از سوی سفارت دریافت نکرد.

زوم استرداد خواننده جنجالی به ایران

پس از افشای جنایت‌های سیاه تتلو در خانه وحشت، دوباره موج استرداد او به ایران در شبکه‌های اجتماعی راه افتاده و کاربران خواستار استرداد او به ایران و محاکمه‌اش شده‌اند. با توجه به اینکه قربانیان او از اتباع ایران بوده و خودش نیز تابعیت ایران دارد، هیچ منع قانونی برای محاکمه و مجازات او در ایران وجود ندارد. همان‌طور که پس از استرداد میلاد حاتمی به ایران، او در دادگاه محاکمه و برایشان مجازات در نظر گرفته شد. به نظر می‌رسد، پلیس اینترپل می‌تواند از طریق پیگیری اعلان قرمز علیه تتلو برای انتقال او به ایران اقدام کند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->