راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش رمز کیف پول امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد)
سرخط خبرها

تجزیه کیسه‌های سیمان جدید، ۲.۵ سال به جای ۴۰۰ سال

  • کد خبر: ۱۹۷۷۰
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
تجزیه کیسه‌های سیمان جدید، ۲.۵ سال به جای ۴۰۰ سال
تحول بزرگ در تولید و صادرات کیسه‌های نانوزیست تخریب پذیر صنعت سیمان ایجاد شدبه نحوی که مدت زمان تجزیه کیسه‌های سیمان از ۴۰۰ سال به دو و نیم سال کاهش می‌یابد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا نقی پور اصل رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با اعلام این خبر افزود، با موافقت اعضای محترم مجمع صندوق اولین تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی این مجموعه به طرح تولید و صادرات کیسه‌های نانوزیست تخریب پذیر در صنعت سیمان اختصاص یافت.

وی در ادامه با اشاره به حجم میزان تولید این واحد صنعتی گفت: با اجرای این طرح سالانه بیش از ۵۰ میلیون تخته کیسه نانوزیست برای استفاده در صنعت سیمان کشور تولید می‌شود که در آینده‌ای نزدیک از این محصول در بسته بندی آرد نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و با این میزان تولید از واردات کاغذ کرافت به ارزش ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال در سال جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فواید زیست محیطی طرح یاد شده گفت:با اجرای این طرح عمر تجزیه کیسه‌ها در طبیعت از ۴۰۰ سال به دو و نیم سال کاهش می‌یابد که این مسئله کاملا منطبق با ابلاغیه شورای عالی محیط زیست، دستور معاون محترم رئیس جمهور و قانون مدیریت پسماند و سند آسیب شناسی کلانشهر‌ها در بخش محیط زیست می‌باشد که استفاده از آن در صنعت سیمان موجب ایجاد تحول بزرگ در افزایش کیفیت بسته بندی با استفاده از محصولات نانو، جلوگیری از ضایعات و کاهش ۶۰ درصدی هزینه بسته بندی سیمان نسبت به کاغذ کرافت می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول ضدآب بودن و ارزان‌تر بودن آن می‌باشد همچنین اجرای این طرح برای جلوگیری از احتکار سیمان که بعضا توسط برخی از سودجویان انجام می‌شود.

نقی پور اصل کاهش ۲۰ درصدی استفاده از مواد شیمیایی با جایگزینی مواد معدنی و همچنین جهش صادرات در صنایع پلیمری پایین دستی پتروشیمی، جلوگیری از خام فروشی و افزایش ارزش افزوده مواد پتروشیمی را از مزایای استفاده این محصول در صنایع پتروشیمی دانست.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در پایان با اشاره به اشتغالزا بودن طرح مذکور گفت: با اجرای این طرح در فاز نخست برای ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->