چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند! تاریخ عرضه ناتینگ فون (3a) لایت مشخص شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید

  • کد خبر: ۱۹۸۱۲۷
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید
تعداد اعضای کانال‌‌های فروشگاهی در اپلیکیشن بله طی یک‌سال، با رشد ۳۳ درصدی، از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسید.

گزارش آگهی

نزدیک به ۲۵۰۰۰ فروشگاه در بله فعالیت می‌کنند و مجموع اعضای کانال‌های فروشگاهی این پلتفرم از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آذر سال ۱۴۰۲، با رشد ۳۳ درصدی از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.

کانال‌های فروشگاهی در بله، محصولات متفاوتی مانند پوشاک بانوان، کودکان و مردان، پارچه، انواع خوراکی (مواد پروتئینی، خشکبار و شیرینی، فراورده‌های طبیعی، نوشیدنی و …)، صنایع دستی، تزئینی و لوازم شخصی، ساز و موسیقی، لوازم خانه و آشپزخانه، گل و گیاه، اسباب بازی، لوازم دیجیتال شخصی و اداری، آرایشی و بهداشتی، انواع خدمات (آموزش، مشاوره، درمان و سلامت و…) و سایر را به کاربران بله عرضه می‌کنند.

از بین این کانال‌ها بیشترین کلیک و بازدید به ترتیب به پوشاک زنانه و خانواده، دستهٔ تازه‌نفس‌ها و پوشاک کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.

فروشگاه‌های بله با هدف حمایت از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ در این پلتفرم ایجاد شد تا بتوانند نیاز‌های خود را در زمینه‌های مختلف محصولی برطرف کنند؛ هزینه و کیفیت فروشگاه‌ها را باهم مقایسه کنند و بهترین را انتخاب کنند.

روابط‌عمومی اپلیکیشن بله نیز در‌بارهٔ اقدامات حمایتی این پلتفرم گفت: «حضور در دنیای ماجرا (نمایش استوری‌های برتر) و مجله (بستر معرفی یکجای محتوا‌های برگزیدهٔ کانال‌ها) و پویش‌های حمایتی (کمپین‌ها) نیز از اقدامات این اپلیکیشن است که منجر به معرفی و ایجاد حس رقابت بین

کانال‌های فروشگاهی می‌شود. فضایی پویا و ارزش‌آفرین برای مشتریان فراهم می‌کند.»
علاوه بر این، فروشگاه بله یکی از بهترین بسترهایی‌ست که فروشگاه‌داران می‌توانند از ظرفیت آن برای ارائۀ محصولات و شناساندن خود به مخاطبانشان استفاده کنند. اپلیکیشن بله به عنوان پیام‌رسانی بانکی و مالی از بستر‌های مطمئن نقل‌وانتقالات پولی و خریدوفروش محسوب می‌شود؛ زیرا فرد به‌منظور انجام اقدامات بانکی خود در این اپلیکیشن باید اطلاعات خود را در سامانهٔ شاپرک ثبت کند. در این سامانه امکان پیگیری وجود دارد و برای جلوگیری از کلاهبرداری و تضمین یک پرداخت امن ایجاد شده است.

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران، در مسیر تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران، در کنار دیگر اقدامات خود، بستری پویا برای تجارت اجتماعی (social commerce) نیز فراهم کرده است. فرصتی که تمامی افراد با قدرت خرید متفاوت و سلایق متنوع می‌توانند نیاز‌های خود را در این بستر مرتفع سازند و رضایت خاطر داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->