بسته اینترنت ۱۴۰۴ خبرنگاران چه زمانی فعال می‌شود؟ + فیلم ریتم مخفی مغز در کنترل استرس کشف شد استودیو تیم‌ نینجا: نسخه اصلی بازی Nioh ۳ بهبودها و تغییرات زیادی خواهد داشت گلکسی S25 FE چه زمانی رونمایی می‌شود؟ طرح «نظام‌بخشی فضای مجازی» در مجلس اعلام وصول شد | صیانت ۳ در راه است؟ ضعف آنتن‌دهی و دسترسی دشوار به اینترنت در مشهد در زمان قطعی برق | چرا با قطع شدن برق آنتن موبایل هم می‌رود؟ گوگل در تبلیغ جدید پیکسل ۱۰، هوش مصنوعی اپل را به مسخره کرده است چرا مردم از اینترنت فیبر نوری استقبال نمی‌کنند؟ ویوو X۳۰۰ به دوربین جدید و قدرتمند ساخت سامسونگ مجهز خواهد بود ۸ ترفند جدید و غیرمعمول و کاربردی برای سؤال‌پرسیدن از چت‌جی‌پی‌تی آیا بازی‌های ویدیویی باعث افزایش ضریب هوشی کودکان می‌شود؟ اطلاعیه گروه انتخاب: اختلال ۹۰ درصد تلویزیون‌های اسنوا و دوو حل شده است بعد از نابودی بشریت، احتمالاً اختاپوس‌ها وارث تمدن انسان‌ها خواهند بود! برای اجرای بازی Battlefield ۶ چه مشخصات سیستمی نیاز است؟ چطور بفهمیم چت‌هایمان با ChatGPT در گوگل منتشر شده است یا نه؟ + راهنمای حذف ماجرای عجیب انتشار چت‌های کاربران ChatGPT در گوگل جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴) حمله سایبری هکرها به بیش از ۹۰ نهاد آمریکا گوشی گلکسی S۲۵ FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود حساب گوگل کاربران زیر ۱۸ سال با هوش مصنوعی محدود می‌شود نوزادی که رویانش ۳۰ سال پیش فریز شده بود، سالم متولد شد
سرخط خبرها

اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید

  • کد خبر: ۱۹۸۱۲۷
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید
تعداد اعضای کانال‌‌های فروشگاهی در اپلیکیشن بله طی یک‌سال، با رشد ۳۳ درصدی، از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسید.

گزارش آگهی

نزدیک به ۲۵۰۰۰ فروشگاه در بله فعالیت می‌کنند و مجموع اعضای کانال‌های فروشگاهی این پلتفرم از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آذر سال ۱۴۰۲، با رشد ۳۳ درصدی از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.

کانال‌های فروشگاهی در بله، محصولات متفاوتی مانند پوشاک بانوان، کودکان و مردان، پارچه، انواع خوراکی (مواد پروتئینی، خشکبار و شیرینی، فراورده‌های طبیعی، نوشیدنی و …)، صنایع دستی، تزئینی و لوازم شخصی، ساز و موسیقی، لوازم خانه و آشپزخانه، گل و گیاه، اسباب بازی، لوازم دیجیتال شخصی و اداری، آرایشی و بهداشتی، انواع خدمات (آموزش، مشاوره، درمان و سلامت و…) و سایر را به کاربران بله عرضه می‌کنند.

از بین این کانال‌ها بیشترین کلیک و بازدید به ترتیب به پوشاک زنانه و خانواده، دستهٔ تازه‌نفس‌ها و پوشاک کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.

فروشگاه‌های بله با هدف حمایت از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ در این پلتفرم ایجاد شد تا بتوانند نیاز‌های خود را در زمینه‌های مختلف محصولی برطرف کنند؛ هزینه و کیفیت فروشگاه‌ها را باهم مقایسه کنند و بهترین را انتخاب کنند.

روابط‌عمومی اپلیکیشن بله نیز در‌بارهٔ اقدامات حمایتی این پلتفرم گفت: «حضور در دنیای ماجرا (نمایش استوری‌های برتر) و مجله (بستر معرفی یکجای محتوا‌های برگزیدهٔ کانال‌ها) و پویش‌های حمایتی (کمپین‌ها) نیز از اقدامات این اپلیکیشن است که منجر به معرفی و ایجاد حس رقابت بین

کانال‌های فروشگاهی می‌شود. فضایی پویا و ارزش‌آفرین برای مشتریان فراهم می‌کند.»
علاوه بر این، فروشگاه بله یکی از بهترین بسترهایی‌ست که فروشگاه‌داران می‌توانند از ظرفیت آن برای ارائۀ محصولات و شناساندن خود به مخاطبانشان استفاده کنند. اپلیکیشن بله به عنوان پیام‌رسانی بانکی و مالی از بستر‌های مطمئن نقل‌وانتقالات پولی و خریدوفروش محسوب می‌شود؛ زیرا فرد به‌منظور انجام اقدامات بانکی خود در این اپلیکیشن باید اطلاعات خود را در سامانهٔ شاپرک ثبت کند. در این سامانه امکان پیگیری وجود دارد و برای جلوگیری از کلاهبرداری و تضمین یک پرداخت امن ایجاد شده است.

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران، در مسیر تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران، در کنار دیگر اقدامات خود، بستری پویا برای تجارت اجتماعی (social commerce) نیز فراهم کرده است. فرصتی که تمامی افراد با قدرت خرید متفاوت و سلایق متنوع می‌توانند نیاز‌های خود را در این بستر مرتفع سازند و رضایت خاطر داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->