بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

هیدئو کوجیما با همکاری کمپانی A۲۴ فیلم Death Stranding را می‌سازد

  • کد خبر: ۲۰۰۲۹۰
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
هیدئو کوجیما با همکاری کمپانی A۲۴ فیلم Death Stranding را می‌سازد
A۲۴ به صورت رسمی اعلام کرده که با همکاری «کوجیما پروداکشنز» (Kojima Productions) از بازی معروف هیدئو کوجیما، دث استرندینگ (Death Stranding)، یک فیلم لایو اکشن خواهد ساخت.

شهرآرانیوز - دقیقاً مشخص نیست که کمپانی A۲۴ چقدر در ساخت فیلم دخیل خواهد شد. این کمپانی در ماه‌های اخیر فیلم‌های  زندگی‌های گذشته، با من حرف بزن و وال را تولید کرده است. دیگر آثار تحسین شده این کمپانی عبارتند از لیدی برد، شوالیه سبز، و همه چیز همه‌جا به یکباره هستند.

Death Stranding که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، داستان پیشگویانه‌ای از سام پورتر بریجز (نورمن ریدوس) را روایت می‌کند که پس از یک رویداد آخرالزمانی به نام "دث استرندینگ" می‌جنگد تا یک ایالات متحده از هم پاشیده را دوباره به هم متصل کند.

هیدئو کوجیما با همکاری کمپانی A۲۴ فیلم Death Stranding را می‌سازد

هنوز مشخص نیست که آیا ستارگان بازی از جمله ریدوس، لئا سیدو و لیندسی واگنر هم در فیلم بازی خواند کرد یا خیر، اما هیدئو کوجیما قبلاً گفته بود که «عمیقاً درگیر» تولید خواهد شد.

کوجیما در ماه ژوئن در توییتی نوشت: صرفاً برای روشن شدن موضوع، من عمیقاً درگیر تولید، نظارت، طراحی و محتوای فیلم اقتباسی DS هستم، فقط کارگردانی را بر عهده ندارم.

کوجیما اخیراً بازی Xbox OD را با همکاری جردن پیل و با بازی سوفیا لیلیس و هانتر شیفر معرفی کرده است.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->