قتل مسلحانه همسر خیانتکار و معشوقش در ویلا آیا تنهایی و اضطراب باعث سکته مغزی می‌شود؟ آتش سوزی در تالاب هورالعظیم مهار شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) چگونه یک کوله‌پشتی، کودکان ژاپنی را متحد کرده است؟ عشق به زن متاهل منجر به قتل شد| دستگیری قاتل فراری در مرز کمبود جهانی قلم‌های انسولین‌| هفت میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند انفجار سوپرمارکت در خیابان هدایت مشهد ۲ مجروح بر جای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) جزییات آتش‌سوزی منطقه خائیز | جرقه‌ای که از مزرعه کشاورزی شروع شد تاثیر منفی گرما بر روی جنین| سکته گرمایی را جدی بگیرید کشف بیش‌از ۱۰ هزار قرص غیرمجاز در غرب مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) کلید اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد تیم المپیاد زیست شناسی ایران در جهان خوش درخشید + اعضای تیم زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش اعلام شد اهدای خون بیش از ۲ هزار نفر در روز‌های تاسوعا و عاشورا در خراسان‌رضوی شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت روز عاشورا در کرج (۲۷ تیر) نماینده مجلس: ۸۰ درصد دشت های خراسان‌رضوی خشک شده است قرارگرفتن ۵۲۱ فرزند بی‌سرپرست در آغوش خانواده‌های جدید | اجرای کامل طرح «شیرخوارگاه‌های بدون‌ فرزند» در خراسان‌رضوی + فیلم کمبود کدام ویتامین‌ها عوامل سیاهی دور چشم هستند؟ اعلام ۹۶۴ مورد کودک‌آزاری به اورژانس اجتماعی خراسان‌رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ + فیلم مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی: سال گذشته، سیر صعودی طلاق در خراسان‌رضوی متوقف شد
سرخط خبرها

جزئیات جدید از خرید و فروش فیش‌های حج عمره (۳۰ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۱۳۷۵
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
جزئیات جدید از خرید و فروش فیش‌های حج عمره (۳۰ آذر ۱۴۰۲)
رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی جزئیات جدید خرید و فروش فیش‌های حج عمره را تشریح کرد.

جواد شاد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز به جزئیات جدید از خرید و فروش فیش‌های حج عمره پرداخت و اظهار کرد: برای آن‌هایی که پیامک ارسال شده باید به دفاتر زیارتی مراجعه کنند و در آنجا گروه تشکیل دهند. با توجه به اینکه ٩ سال وقفه در اعزام حج عمره رخ داده، ممکن است عده‌ای از گروه‌ها خارج شده یا شرایط آن‌ها تغییر کرده باشد، لذا باید مجدد گروه تشکیل دهند و از همان دفتر برای انتخاب کاروان‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اعلام کاروان‌ها، افزود: حدود ١۶ کاروان اعلام شده و به محض تکمیل این کاروان‌ها کاروان‌های بعدی مجدد اعلام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: افرادی که فعلاً شرایط سفر به حج را ندارند امتیاز آن‌ها باطل نخواهد شد و می‌توانند اعزام خود را به سال‌های آتی موکول کنند و مشکلی برای اسناد آن‌ها پیش نخواهد آمد. اما این افراد باید به دفاتر حج و زیارت مراجعه و اطلاعات خود را به‌روز کنند و گروه‌های خود را تشکیل دهند تا به محض اینکه مجدد زمینه فراهم شد اعزام شوند.

وی در خصوص انتقال فیش به افراد غیر و قیمت آن توضیحاتی ارائه داد و گفت: قیمت فیش‌ها توافقی است و افراد می‌توانند به خانواده‌های درجه یک فیش خود را انتقال دهند. قیمت‌ها از ۴٠ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان تا ۴۴ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان شروع می‌شود. مبلغی نیز قبلاً پرداخت و سپرده‌گذاری شده بود که سود آن را بانک در هنگام ثبت نام محاسبه و از مبلغ کسر می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->