شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟
سرخط خبرها

گردهمایی خانواده بزرگ «مانا» در مشهد برگزار شد+ویدئو

  • کد خبر: ۲۰۲۷۸۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
گردهمایی خانواده بزرگ «مانا» در مشهد برگزار شد+ویدئو
رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در باشگاه مانا دختران و پسران پایه‌های هفتم، هشتم و نهم مخاطبان اصلی ما هستند و فکر می‌کنم که در سال ۱۴۰۳ بتوانیم بالای ۷۰ درصد از این بچه‌ها را حداقل در یک تجربه درگیر کرده باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، تالار شهر مشهد امشب میزبان جمعی او نوجوانان و جوانانی بود که با عضویت در باشگاه «مانا» برگرفته از عبارت «مهارت‌های اجتماعی نوجوانان امروز» در فعالیت‌های این باشگاه شرکت کرده بودند و امشب، والدین نیز آن‌ها را همراهی کرده بودند تا گزارش بخشی از تلاش و فعالیت‌های فرزندان خود را ببینند.

در ابتدای این مراسم که با مدیریت همین اعضای باشگاه مانا برگزار شد، دکتر «حسین باغگلی» معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به این که جریان تعلیم و تربیت فقط از مدار تجربه حاصل می‌شود، به بیان نکاتی درباره ضرورت ورود نوجوانان به عرصه فعالیت‌های تجربی و کسب تجارب مختلف پیروزی‌ها و شکست‌ها در این دوران پرداخت و آن را برای ورود نوجوان امروز به عرصه فعالیت‌های مختلف اجتماعی در آینده، ضروری دانست.
دکتر «حمید صادقیان» مشاوره در حوزه خانواده و تربیت اسلامی و متخصص در حوزه تربیت جنسی کودک و نوجوان نیز در این مراسم برخی از توانمندی‌ها و ویژگی‌های دوران نوجوانی را تبیین کرد و جهت دهی به این توانمندی‌ها را در عرصه تربیت نوجوان، امری مهم قلمداد کرد.

اجرای سرود توسط نوجوانان باشگاه مانا و پخش کلیپ‌های ساخته شده از فعالیت‌های این نوجوانان که ساخت آن را نیز همین نوجوانان باشگاه مانا عهده دار بودند، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در حاشیه برگزاری این مراسم، دکتر «حسین باغگلی» معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: باشگاه «مانا» به دنبال توسعه مهارت‌های اجتماعی نوجوانان است و تلاش ما این است که زیرساخت‌ها و فرصت‌های موجود در شهرداری را برای حضور نوجوانان مهیا کنیم تا در اثر کسب تجارب عملی، در حوزه رشد تعالی آن‌ها اتفاقات مطلوبی رقم بخورد.

وی افزود: تلاش و همت شهرداری این است که ظرفیت‌های موجود شهری و فرصت‌های میدانی رویداد‌های مختلف در اختیار نوجوانان قرار بگیرد. البته با این ملاحظه که کار به شکل دولتی و فانتزی نباشد و نوجوانان با یک تجربه واقعی درگیر شوند.

باغگلی خاطرنشان کرد: افق ما این است که برای نوجوانان دوره متوسطه اول این فرصت را فراهم کنیم و در سال ۱۴۰۳ بیش از ۷۰ درصد این نوجوانان مشهد را حداقل در یک تجربه درگیر کنیم.

فعالیت بیش از ۱۲ هزار نوجوان در قالب برنامه‌های باشگاه «مانا»

«محمود خدیوی» مدیر فرهنگسرای گفتگو و باشگاه «مانا» نیز به شهرآرانیوز گفت: طی یک سال فعالیت باشگاه مانا بیش از ۱۲ هزار نوجوان دختر و پسر دوره اول متوسطه، در فرصت‌ها و موقعیت‌های تجربه محور باشگاه مانا شرکت کردند و به کسب تجربه‌های مختلف واقعی و میدانی پرداختند که از جمله آن می‌توان به حضور پسران در چایخانه حضرت قاسم بن الحسن (ع) در عرصه میدان شهدا و مدیریت راهبری آن، اجرای طرح «قرار نوجوانی» در دهه پایانی ماه صفر توسط دختران در عرصه میدان شهدا، اجرای طرح بزرگ «همیار نوجوان» و حضور دختران و پسران در کنار مدیران شهری برای کسب تجربه‌های میدانی و ... اشاره کرد.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، ایجاد فرصت‌ها و موقعیت‌هایی برای نوجوانان است که مسئولیت پذیری واقعی را تجربه کنند و مهارت‌های آن‌ها افزایش پیدا کند.
خدیوی خاطرنشان کرد: نوجوانان دوره متوسطه اول برای شرکت در این فعالیت‌ها می‌توانند با ثبت نام در پایگاه الکترونیک باشگاه مانا به نشانی nojavan-mana.ir در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->