مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند
سرخط خبرها

حمله جدید موشکی حزب‌الله به مواضع نظامیان صهیونیست

  • کد خبر: ۲۰۴۷۴۰
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
حمله جدید موشکی حزب‌الله به مواضع نظامیان صهیونیست
حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در جنوب منطقه «المناره» را هدف حملات موشکی قرار دادیم.»

به نقل از الجزیره، در این بیانیه آمده است که موشک‌ها به‌طور مستقیم به هدف خود اصابت کردند.

روز گذشته نیز مقاومت اسلامی لبنان (حزب‌الله) در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «مرون» در واکنش اولیه به ترور صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با ۶۲ موشک هدف قرار گرفت.

صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس اخیر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در خاک لبنان به شهادت رسید.

طی هفته‌های اخیر مرز‌های لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات تل‌آویو به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->