قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: مقابل هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام جزییات شهریه مهدهای کودک در تعطیلات کرونایی

  • کد خبر: ۲۰۶۹۸
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
اعلام جزییات شهریه مهدهای کودک در تعطیلات کرونایی
رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار سازمان بهزیستی ضمن اعلام جزییات شهریه مهدهای کودک گفت: براساس قرار داد مهدهای کودک، حتی اگر یک روز کودک به مهد برود شهریه باید کامل پرداخت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد نفریه گفت: در تبصره ۱ قرارداد مهدهای کودک ذکر شده که هزینه استفاده از خدمات به صورت کمتر از یک ماه معادل یک ماه حساب می‌شود.

وی افزود: بر این اساس حتی اگر کودک یک و یا دو روز فقط به مهد رفته باشد باز هم باید شهریه کامل پرداخت شود. این قرارداد میان والدین و مهدکودک به امضا رسیده و با توافق انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی یک ماهه مهدهای کودک شده است گفت: طی این مدت باید شهریه پایه اخذ شود البته دریافت این شهریه شامل خدمات مازاد شامل ساعات اضافه خدمت، صبحانه، میان وعده، ناهار و همچنین فوق برنامه و با برگزاری جشن نیست.

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار سازمان بهزیستی گفت: همچنین تبصره دیگری نیز وجود دارد و آن این است که هرگونه عدم استفاده از مهدکودک در ایام آلودگی هوا و سردی و غیره مشمول کسر شهریه نمی‌گردد و رقمی کسر و برگردانده نخواهد شد.

به گفته وی، این قرارداد ممکن است هر ماه و یا ۶ ماه یا فصلی میان مهد کودک و والدین به امضا برسد.

نفریه به شرایط مهدهای کودک نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی بسیاری از مهدهای کودک در سراسر کشور به ضرر آنها تمام شده به طوری که مهدهای کودک که توسط بخش غیر دولتی اداره می‌شوند در صورت تعطیلی یک ماه و دوماهه، باید حقوق و عیدی سنوات و… مجموعه خود را پرداخت کنند و دچار مشکلات زیادی خواهند شد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از تشکیل کار گروهی برای جبران ضرر و زیان تعطیلی مهدهای کودک افزود: در این کمیته که در دولت تشکیل شده خواستار این شدیم که مهدها از مالیات معاف و تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شود تا ضررهای اقتصادی آنها رفع شود.

نفریه همچنین در خصوص شهریه فروردین‌ماه مهدهای کودک نیز گفت: خانواده‌ها برای پرداخت شهریه فروردین ماه بهتر است بعد از مشخص شدن تکلیف کرونا و تعطیلات آن اقدام کنند تا دچار ضرر و مشکل نشوند.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->