پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز دلار‌های خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو
سرخط خبرها

قیمت خودرو‌های ایرانی همچنان افزایشی (۶ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۸۳۰۴
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
قیمت خودرو‌های ایرانی همچنان افزایشی (۶ بهمن ۱۴۰۲)
طی روز‌های گذشته بازار خودرو‌های داخلی با افزایش قیمت روبه‌رو بوده و تا به امروز گرانی خودرو هر روز بیشتر از روش قبل خودنمایی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت خودروهای داخلی را در این گزارش بخوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۵۵۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۹۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۷۲۰ میلیون تومان است که طی هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۲۰میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۶۴۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۷۵۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۴۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این خودرو تقریبا طی چهار ماه گذشته ۱۴۳ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این ۸۶۰ میلیون تومان است که طی هفته گذشته ۲۵ میلیون گران شده است. این مدل طی چهار ماه گذشته ۶۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک مدل V ۲ سال ۱۴۰۱، ۸۵۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۲۰ میلیون گران شده است. تارا اتوماتیک صفر مدل V ۲ سال ۱۴۰۲ هم ۸۸۵ تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است. قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX نیز به یک میلیاردو و ۷۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است.

قیمت تارا دنده‌ای V ۱ سال ۱۴۰۲ هم به ۷۵۰میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است و طی سه ماه گذشته ۱۲۳ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۹۶۵ میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۵ میلیون تومانی طی یک هفته است. این خودرو نسبت به خرداد ۵۰میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۷۱۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون تومان گران شده است و طی شش ماه گذشته ۱۴۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۶۲۰ میلیون تومان رسیده است که طی هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۶۵۰ میلیون تومان که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۵۶۵ میلیونی شده است که طی هفته گذشته ۵میلیون گران شده است.

قیمت سمند EF ۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۶۱۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۶۱۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ مالتی مدیا نیز ۶۶۰ میلیون تومان است شده است که ۱۰ میلیون گران شده است.قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۷۴۵ میلیون اعلام شده است که طی هفته گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است.

قیمت پژو پارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۹۵میلیون تومان شده است و نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز به ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت هایما ۸ S مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیاردو۸۱۰ میلیون تومان شده است که طی هفته گذشته ۴۰ میلیون ارزان شده است. قیمت هایما S ۵، ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ به یک میلیاردو۴۰۰میلیون تومان رسیده است که طی هفته گذشته ۴۰ میلیون بالا رفته است.

قیمت وانت آریسان ۲ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز ۴۷۰میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۶۰ میلیون تومان است و نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم حوالی ۲۸۰ میلیون تومان به روزرسانی شد که طی هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است و ۳۸۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۱ نیز به ۳۸۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۸۷ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است

قیمت ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۸۰ میلیون تومان شده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۷۲ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۲ میلیون افزایش پیدا کرده است.

قیمت کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۸۲ میلیون رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۲ میلیون بالا رفته است.

قیمت کوییک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ نیز به ۳۸۷ میلیون تومان رسیده است که طی هفته گذشته ۷ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک دنده‌ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۷۷ میلیون تومان شده است که ۲ میلیون گران شده است مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۹۰ میلیون است که ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به هفته گذشته ۲ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ امروز به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۶۷۵ میلیون تومان رسیده است که ۴۰ میلیون بالا رفته است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۶۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین GL دنده‌ای صفر مدل ۱۴۰۲ نیز امروز ۶۷۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۲۵ میلیون گران شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->