ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

شرایط بحرانی بیمارستان کودکان اکبر مشهد با کمبود تخت ارتباط دارد + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۰۲۳۴
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
شرایط بحرانی بیمارستان کودکان اکبر مشهد با کمبود تخت ارتباط دارد + فیلم
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در رابطه با گزارش وضعیت قرمز بیمارستان‌های کودک در مشهد که در شهرآرانیوز منتشر شد، گفت: این موضوع جدیدی در مشهد نیست چراکه در این ایام و پیک آنفلوآنزا با کمبود تخت و شرایط بحرانی مواجهیم.

محمود شبستری در حاشیه نشست خبری دستاورد‌های درمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی که امروز (۱۶ بهمن ۱۴۰۲) برگزار شد، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: علی‌رغم تمامی تهدیدها، تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان نظام برای حوزه درمان ایجاد کردند، اما سرعت رشد ما باورنکردنی بوده است.

وی در ارتباط با مشکلات ناشی از شیوع آنفلوآنزا در مشهد به‌ویژه برای کودکان و کمبود تخت توضیح داد: متاسفانه ۳ هزار تخت بیمارستانی کم داریم و این مسئله سبب گرفتاری شده است. این مسئله را قبول داریم که کمبود تخت بیمارستانی برای کودکان وجود دارد.

شبستری افزود: با این حال در تلاشیم تا تخت‌های بیمارستانی را افزایش دهیم که ساخت بیمارستان‌های ۵۴۰ تختخوابی شرق و غرب مشهد و همچنین طرح توسعه بزرگ‌ترین اورژانس کشور در اراضی ۷۰ هکتاری زکریا از جمله برنامه‌های ماست.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد از تماس خود با دفتر ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: طی تماسی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، از سوی نهاد این اطمینان را پیدا کردیم که مشهد در اولویت‌های ساخت‌وساز درمانی برای دولت است.

وی کمبود نیرو‌های کادر درمان را تایید کرد و وعده داد: ان‌شاءالله در اردیبهشت سال آینده، ۲ هزار و ۸۴۰ مجوز استخدامی را می‌گیریم تا بخشی از نیاز‌های خود را در حوزه منابع انسانی تامین کنیم.

شبستری همچنین درخصوص پیشنهاد رئیس امور بیمارستانی دانشگاه مبنی بر غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی برای جلوگیری از افزایش آنفلوآنزا اظهارنظر کرد: این تصمیم از اختیار دانشگاه خارج است و شورای تامین استان باید چنین مجوزی بدهد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در پایان از مجوز استخدام ۲۸۴۰ نیروی جدید در سال آینده در این مرکز آموزشی و درمانی خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->