هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است
سرخط خبرها

موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد

  • کد خبر: ۲۲۲۲۸۶
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
شرکت قدیمی تولید گوشی‌های همراه دو مدلِ جدیدِ Edge 50 Fusion و Edge 50 Ultra را معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، موتورولا، چندی قبل، از گوشی اج ۵۰ پرو رونمایی کرده بود، و امروز دو عضو دیگر این خانواده، یعنی اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن، را معرفی کرد. پرچمدار اصلی این شرکت Edge 50 Ultra است که از اسنپدراگون 8s نسل ۳ بهره می‌برد و دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال ۳برابری دارد.

موتورولا اج ۵۰ اولترا

موتورولا اج ۵۰ اولترا از نمایشگر ۶.۷اینچی P-OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰پیکسلی و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۳۶۰ هرتز (در حالت بازی) است. حداکثر روشنایی این صفحه به ۲۵۰۰ نیت می‌رسد و از +HDR10 و رنگ‌های ۱۰بیت پشتیبانی می‌کند.

موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد

قلب تپنده Edge 50 Ultra تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ است که با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 همراه می‌شود.

در قاب عقب این گوشی، یک دوربین اصلی ۵۰مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۳اینچی وجود دارد که از فوکوس خودکار همه‌سویه، لرزشگیر اپتیکال و گشادگی دیافراگم f/1.6 برخوردار است. دوربین دوم ۶۴مگاپیکسلی پریسکوپ با قابلیت زوم ۳برابری ۷۲میلی‌متری است که گشادگی دیافراگم آن f/2.4 اعلام شده. دوربین سوم نیز فوق‌عریض ۵۰مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۲درجه‌ای است که می‌تواند برای تصویربرداری ماکرو از فوکوس خودکار استفاده کند. این ماژول همچنین سیستم فوکوس خودکار لیزری دارد.

در جلو، یک دوربین ۵۰مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم لنز f/1.9 و فوکوس خودکار برای سلفی استفاده می‌شود. این دوربین و دوربین اصلی در قاب عقب می‌توانند فیلم‌برداری 1080p اسلوموشن داشته باشند. ازجمله قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین این گوشی می‌توانیم به تنظیم خودکار سرعت شاتر و سطح لرزشگیری اشاره کنیم. به‌علاوه، موتور جدید Photo Enhancement جزئیات را در هایلایت‌ها و سایه‌ها و به‌طور کلی رنگ، وضوح و جلوه بوکه را بهبود می‌دهد.

موتورولا اج ۵۰ اولترا فریم آلومینیومی دارد و نمایشگر آن با گوریلاگلس ویکتوس و یک لایه ضداثر‌انگشت محافظت شده است. این گوشی همچنین از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار بهره می‌برد. Edge 50 Ultra انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع سیمی ۱۲۵واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی طی هفته‌های آینده با قیمت پایه ۱۰۰۰ یورو روانه بازار‌های اروپایی می‌شود. موتورولا اج ۵۰ اولترا یک نسخه ویژه با قاب چوبی هم دارد.

موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد

موتورولا اج ۵۰ فیوژن

موتورولا اج ۵۰ فیوژن مدل ارزان‌قیمت این خانواده است که از نمایشگر ۶.۷اینچی فول‌اچ‌دی پلاس P-OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴هرتزی بهره می‌برد. پردازنده این گوشی اسنپدراگون 7s نسل ۲ است که همراه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عرضه می‌شود.

موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد

باتری Edge 50 Fusion با ظرفیت ۵۰۰۰میلی‌آمپرساعتی از شارژ سریع ۶۵واتی پشتیبانی می‌کند. این موبایل در قاب عقب از یک دوربین اصلی ۵۰مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰درجه‌ای برخوردار است. دوربین سلفی هم ۳۲مگاپیکسلی است.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->