فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد + جزئیات تجلی معنویت در ورزش موجب تسری ارزش‌ها در جامعه است درباره میرزا احمد آشتیانی| واله‌ای در وادی دلدادگی ولایت امیرالمؤمنین (ع) شرط ورود به بهشت است غدیر یعنی خدا ما را رها نکرده است | بررسی فلسفه و عظمت غدیر در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی مشهدالرضا(ع) آماده برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیرخم | جشن بزرگ عید غدیر در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دانشجوی مشهدی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد مردم و  خواص در  منطق حکومتی امام علی (ع) کتاب «عیدگاه» منتشر شد | بازسازی فضای تاریخی و بومی مشهد ویژه مخاطب نوجوان تبلور اندیشه‌های شریعتی، فراتر از ایران گفتاری از دکتر علیرضا واسعی در تحلیل وضعیت اجتماعی و سیاسی دوران امام علی‌النقی(ع) برپایی ایستگاه‌های نقاشی غدیر ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزاری ۵۰۰ جشن غدیر با همکاری مردم در مشهد بازگشت زائران بدحال از عربستان با اولین پرواز‌ها (یکم تیر ۱۴۰۳) چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص)
سرخط خبرها

برگزاری نمایشگاه نقاشی نورالهدی در نگارخانه صحن کوثر

  • کد خبر: ۲۲۸۰۵۹
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
برگزاری نمایشگاه نقاشی نورالهدی در نگارخانه صحن کوثر
نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان امام رضایی عضو نورالهدی شبکه مخاطبان حرم مطهر رضوی در نگارخانه صحن کوثر برپا شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اداره تبلیغات فرهنگی حرم مطهر رضوی با تاکید بر اینکه شبکه مخاطبان نورالهدی درراستای حفظ و ایجاد ارتباط مستمر با مخاطبان خود به ویژه کودکان و نوجوانان که حضورشان در حرم و استمرار ارتباطشان با موضوع زیارت حائز اهمیت است، گفت: تلاش می‌کنیم تا به اشکال مختلف این ارتباط را تعاملی کنیم و برای این منظور اقدام به اکران ۱۳۰ اثر نقاشی ارسالی کودکان و نوجوانان زائر در نگارخانه کوثر حرم مطهر رضوی کرده‌ایم.

جمال رستم‌زاده افزود: با توجه به برگزاری مسابقات، پویش و فراخوان‌های هنری مجازی متعدد در شبکه مخاطبان نورالهدی و صفحات مجازی حرم مطهر در مناسبت‌های مهم سال و دریافت آثار متنوع هنری از جمله آثار خطاطی، نقاشی و... از آثار رسیده به چند گونه استفاده می‌شود. طراحی و اکران آثار مخاطبان در نگارخانه کوثر متناسب با مناسبت، بارگذاری در کانال‌های مربوطه جهت اطلاع مخاطب از اکران آثار، نشر آثار برتر در کانال‌ها و صفحات مجازی و تولیدات ویژه از آثار رسیده که به طور مستمر صورت می‌پذیرد، از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، با محور موضوعی امام‌رضا(ع) و زیارت، محرم، دنیای زیبا (بدون اسرائیل)، رمضان و... چندین نوبت اکران انجام شده است.

رستم‌زاده بیان کرد: برخی از این آثار به صورت پستی از نقاط مختلف کشور و برخی توسط معلمان مدارس از روستا‌های دورونزدیک جمع‌آوری می‌شود و به دست ما می‌رسد.

رئیس اداره تبلیغات فرهنگی حرم مطهر رضوی درخصوص راه‌های اطلاع از این پویش‌ها و نحوه ارسال آثار مخاطبان نیز گفت: کودکان از ۴ تا ۱۲ سال در صفحات شبکه‌های اجتماعی به نشانی koodakane_razavi_admin@، دختران بیش‌از ۱۲ سال به نشانی @dokhtar_razavi_admin و پسران ۱۲ سال به بالا هم به نشانی @pesar_razavi_admin می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->