در تیراندازی خونین کانادا ۲ ایرانی کشته شدند | قاتل خودکشی کرد اعمال‌قانون ۱۶۸۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی میزان بارندگی در خراسان رضوی نسبت به بلندمدت دستگیری عاملان قتل جوان ۲۲ ساله در مشهد ترافیک سنگین در بولوار کوثر، بزرگراه پیامبر‌اعظم(ص) و پل جهاد | فوت دو عابر پیاده در ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) نشستن طولانی‌مدت خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را در جوانان افزایش می‌دهد افزایش ۵۰ درصدی هزینه آموزشگاه‌های رانندگی رئیس جمعیت هلال احمر: ۱۱ حاجی ایرانی در عربستان فوت شدند اولین نشانه‌های ابتلا به سنگ کلیه | برای جلوگیری از ابتلا به سنگ کلیه این کار ساده را انجام دهید آیا «تغییر رنگ» نشانه فساد گوشت یا مرغ است؟ اولین جشنواره توت شاندیز برگزار شد | یک روز شاد در دل طبیعت زنگ خطر سلامت قلب به صدا درآمد کدام علائم نشانه دیابت کنترل‌نشده است؟ با مصرف این میوه از ابتلا به پوکی استخوان پیشگیری کنید نمک‌های تصفیه‌نشده و فاقد ید عملکرد غده تیروئید را ضعیف می‌کند ارائه خدمات درمانی به مردان نابارور تا ۹۰ درصد رایگان است  مرد که گریه نمی‌کند! یک باور غلط است | بسیاری از درد‌های جسمی در مردان، منشأ روان‌شناختی دارد
سرخط خبرها

ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست

  • کد خبر: ۲۲۸۷۴۱
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
  • ۱
ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی واصله از دانش آموزان و خانواده آن‌ها در خصوص صادر نشدن کارت امتحانات نهایی برای دانش آموزان، عنوان کرد: متأسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته هنوز سایت صدور کارت امتحانی مسدود است و این وضعیت خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شیوا قاسمی پور تصریح کرد: امتحانات دانش آموزان این هفته آغاز می‌شود و این ضعف و در زیرساخت‌های آموزش و پرورش به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی با یادآوری اینکه با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اختیار آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی و تأثیر آن بر کنکور افزایش یافته است، افزود: ضعف امروز آموزش و پرورش موجب تجدید نظر در واگذاری اختیارات به آموزش و پرورش می‌‎شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: در شرایطی که آزمون نهایی مدارس تأثیر ۵۰ درصدی در کنکور و سرنوشت دانش آموزان ما دارد، چنین ضعف و خللی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی یادآور شد: عصر فردا یکشنبه کمیسیون آموزش مجلس جلسه تخصصی خواهد داشت و این موضوع در نسشت کمیسیون مطرح و پیگیری خواهد شد، آموزش و پرورش به ویژه مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگویی این ضعف و خلل ایجاد شده باشد.

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Unknown
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
1
1
آموزش پرورش: وای ترسیدم?
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->