۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان رضوی تکمیل شده است نتایج کلی مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد آمار جالب از ازدواج‌های سایت همسریابی «همدم»! سقوط پراید در انتهای کوه‌های خلج مشهد، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت زمان خیساندن و پختن هر کدام از حبوبات چقدر است؟ ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید چراغچی و بولوار کوثر (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) چگونه مسئولیت‌پذیر باشیم؟ برای رفع سکسکه چه باید کرد؟ فواید فوق‌العاده‌ای که مصرف منظم تخم‌مرغ برای سلامتی دارد ضبط ۴۹۵ کبد و ۳ لاشه کشتار غیر مجاز روز عید قربان در خراسان رضوی زلزله تهران را لرزاند (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) تداوم رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها | اهواز همچنان در مدار ۵۰ درجه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) حقوق خرداد‌ماه ۱۴۰۳ معلمان امروز واریز می‌شود | زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ خواهد بود اسکان اضطراری ۳۰۰۰ نفر در زلزله کاشمر دستگیری شرور قمه‌کش در جنوب تهران
سرخط خبرها

متهم به موبایل‌‌قاپی شبانه در مشهد به دام افتاد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۵۵۷
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
متهم به موبایل‌‌قاپی شبانه در مشهد به دام افتاد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: متهم به ۲۳ فقره موبایل‌قاپی شبانه در حاشیه بولوار وکیل‌آباد مشهد، با هوشیاری و سرعت‌عمل ماموران کلانتری «شهرک فراجا» دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان افزود: در پی گزارش موبایل‌قاپی سریالی در حاشیه بولوار وکیل‌آباد توسط راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از تیم‌های نامحسوس کلانتری شهرک فراجا، متهم را در بولوار وکیل‌آباد در حال پرسه‌زنی مشاهده و در اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی بیان کرد: در بازرسی از متهم، یک قبضه قمه، یک عدد اسپری فلفل و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه که نیم ساعت قبل از مردی جوان در همان محدوده سرقت شده بود، کشف شد.

وی اظهار کرد: متهم ۲۵ساله در مواجهه با مستندات به ۲۳ فقره قاپ‌زنی تلفن همراه شهروندان در حاشیه بولوار وکیل‌آباد و خیابان‌های همان محدوده اعتراف کرد.

نگهبان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضایی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی منتقل شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->