تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳) تصاویر زیبا از اهتزار پرچم غدیر در آسمان نجف اشرف فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد + جزئیات تجلی معنویت در ورزش موجب تسری ارزش‌ها در جامعه است درباره میرزا احمد آشتیانی| واله‌ای در وادی دلدادگی علی (ع)، نامزدی از سوی خدا ولایت امیرالمؤمنین (ع) شرط ورود به بهشت است غدیر یعنی خدا ما را رها نکرده است | بررسی فلسفه و عظمت غدیر در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی عیدا... الاکبر بزرگ‌ترین عید خدا وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی بخوان سرود ولایت که عید اهل ولاست | اعمال و آداب جشن روز عید غدیر مشهدالرضا(ع) آماده برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیرخم | جشن بزرگ عید غدیر در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دانشجوی مشهدی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد مردم و  خواص در  منطق حکومتی امام علی (ع) کتاب «عیدگاه» منتشر شد | بازسازی فضای تاریخی و بومی مشهد ویژه مخاطب نوجوان تبلور اندیشه‌های شریعتی، فراتر از ایران گفتاری از دکتر علیرضا واسعی در تحلیل وضعیت اجتماعی و سیاسی دوران امام علی‌النقی(ع)
سرخط خبرها

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در سوریه برگزار شد

  • کد خبر: ۲۳۲۶۴۹
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در سوریه برگزار شد
آیین افتتاحیه نهمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»، با شعار «نقش شهدای خدمت در حمایت از جبهه مقاومت» در دمشق برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم که جمعی از خانواده شهدای خدمت، تنی چند از نمایندگان مجالس ایران، لبنان، سوریه و عراق، نمایندگانی از گروه‌های مقاومت اسلامی، نماینده مقام‌معظم رهبری در سوریه، سفیر جمهوری اسلامی در دمشق، و فعالان سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای کشور‌های حوزه مقاومت حضور داشتند، از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و خالصانه مجاهدان در غربت به‌ویژه شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان در حمایت و تقویت جبهه مقاومت تقدیر شد.

در ابتدای این نشست، دکتر حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی در سوریه با خیر مقدم به حضار، این اجلاسیه را پاسداشت مجاهدان در غربت و به‌ویژه امیر دیپلماسی مقاومت، شهید حسین امیرعبداللهیان، خواند.

در ادامه این نشست، دکتر سیدمحمد حسینی مشاور فرهنگی‌اجتماعی رئیس‌جمهور شهید، در سخنانی، آرمان قدس را هدف غایی مجاهدین در غربت خواند.

دکتر حسن عزالدین، نماینده مجلس لبنان، هم با تجلیل از شهدای جبهه مقاومت و مجاهدت و خدمات شهید امیرعبداللهیان در حمایت از جبهه مقاومت در عرصه‌های بین‌المللی، از مقاومت مظلومانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی در ۸ ماه اخیر تجلیل کرد و آنان را مجاهدان و قهرمانان واقعی در عصر حاضر خواند که هر روز مظلومانه، در سکوت حاکمان و رسانه‌های غربی‌ها به شهادت می‌رسند.

در ادامه، طلا ناجی، دبیرکل جبهه خلق فلسطین، هم با بزرگداشت یاد و مقام شهدای خدمت به‌ویژه شهید آیت‌الله رئیسی و شهید دکتر امیرعبداللهیان در حمایت از جبهه مقاومت، از مقاومت مظلومانه مردم فلسطین در نوار غزه مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی تجلیل کرد.

در ادامه این جلسه، آقایان حسین العامری، نماینده مجلس عراق و هادی المشهدانی، نماینده مجلس سوریه در سخنان کوتاهی از نقش و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در تقویت و حمایت همه‌جانبه ایشان از جبهه مقاومت تقدیر کردند.

سخنرانان از نقش‌آفرینی مؤثر سیاسی و تلاش‌های دیپلماسی شهید دکتر امیرعبداللهیان در مجامع جهانی در حمایت از جبهه مقاومت تجلیل کردند.

در پایان این مراسم، لوح یادبود اجلاسیه مجاهدان در غربت به خانواده شهید امیرعبداللهیان اهدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->