تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: بدون انتخابات جامعه مرده است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تشرف ۲۰۰ فرد سالمند و بی‌بضاعت به حرم امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۳۲۷۲۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
تشرف ۲۰۰ فرد سالمند و بی‌بضاعت به حرم امام‌رضا(ع)
۲۰۰ سالمند و نیازمند از شهرهای نیشابور، گناباد و کوهسرخ به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲۰۰ نفر از سالمندان و افراد بی‌بضاعت از نیشابور، گناباد و کوهسرخ، به درخواست سازمان بهزیستی خراسان‌رضوی و موافقت مدیرعالی حرم مطهر رضوی، راهی سفری یک‌روزه به بارگاه منور امام‌رضا‌(ع) شدند.

این عاشقان دلباخته، در ابتدای این برنامه روحانی، در مقابل ایوان باب‌الکاظم(ع) صحن پیامبر اعظم‌(ص) گرد هم آمدند و با نوای دلنشین مداحان اهل‌بیت‌(ع)، دل‌های خود را صفا بخشیدند.

سپس با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری، به سوی پنجره فولاد صحن گوهرشاد راهی شدند و با چشمانی اشکبار و قلبی سرشار از ارادت، به ضریح پُرنور امام‌رضا‌(ع) توسل جستند.

در ادامه این برنامه پرفیض، زائران در ویژه‌برنامه «فیض حضور» که به‌همت خادمان بخش گروه‌های زیارتی اداره پایگاه‌ها و نخبگان حرم مطهر تدارک دیده شده بود، شرکت کردند. در این محفل نورانی، سخنرانی دلنشین و توسل‌های پرشور، حال‌وهوایی آسمانی به این سفر معنوی بخشید.

سپس میهمان‌سرای حرم مطهر رضوی میزبان این عاشقان پر از روزی شد. طعام متبرک حضرت، برکت سفر را دوچندان کرد و خاطره‌ای شیرین و ماندگار در ذهن زائران به یادگار گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->