افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند ۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات به استانداران واگذار شد فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک «پرستاری» در احتضار! | درباره تداوم روند مهاجرت و ترک کار پرستاران
سرخط خبرها

صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق

  • کد خبر: ۲۴۱۰۴۸
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود مادرشاهیان در خصوص وضعیت مصرف برق هتل‌ها و واحد‌های اقامتی مشهد اظهار کرد: در تلاشیم با هماهنگی شرکت برق واحد‌های اقامتی مشهد قطعی برق نداشته باشند. هتل‌هایی که ژنراتور دارند را نیز پای کار آورده‌ایم تا ژنراتور خود را در اختیار بگذارند تا به سیستم شبکه برق‌رسانی مشهد کمک کرده باشند.

وی ادامه داد: هنوز مشکل به خصوصی مشاهده نشده است. هماهنگی خوبی صورت گرفته، اما همکاران ما در مصرف انرژی همکاری کرده و به خوبی صرفه‌جویی می‌کنند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی با اشاره به تعطیلی اصناف به مدت ۴ ساعت به جهت کاهش مصرف برق خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم به زائران خدمت‌رسانی نکنیم. اگر این اتفاق برای واحد‌های اقامتی مشهد ایجاد می‌شد و همانند اصناف تعطیل می‌شدند، با ناراضایتی زائران و در ادامه با افت شدید زائر در مشهد روبرو می‌شدیم. شرکت برق با واحد‌های اقامتی تا کنون به خوبی همکاری کرده و مشکل خاصی هم مشاهده نکرده‌اند.

مادرشاهیان با اشاره به اقدامات واحد‌های اقامتی در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق اضافه کرد: واحد‌های اقامتی درجه کولر‌ها را بالاتر برده‌اند. در شب‌ها نیز نما‌ها را خاموش می‌کنند. میزان روشنایی‌ها را نیز کاهش داده‌اند تا فشار کمتری به مدیریت مصرف بار وارد شود. برخی از هتل‌ها تا ۵۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی دارند تا به سیستم شبکه برق مشهد کمک شود تا با تعطیلی مواجه نشوند که ناراحتی زائران را در پی داشته باشد.

وی افزود: تمامی هتل‌های ۵ ستاره و برخی از هتل‌های ۴ ستاره دارای ژنراتور هستند. به سایر هتل‌ها فراخوان زده‌ایم تا نسبت به تهیه ژنراتور اقدام کنند تا تمام هتل‌ها را در سال آینده پای کار بیاوریم تا مشکلات شبکه برق استان نیز کاهش یابد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->