نرخ عوارض خروج از کشور گران شد + جدول (مرداد ۱۴۰۳) خسارت گرمای ۵۰ درجه به شبکه برق سرخس (۷ مرداد ۱۴۰۳) ماجرای جمع آوری واکسن‌های کرونا تاریخ گذشته در اهواز چه بود؟ (۷ مرداد ۱۴۰۳) نجات یک نفر از خودسوزی در عسلویه + فیلم نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۷ مرداد ۱۴۰۳) کاخ سعدآباد تا روز چهارشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است همه چیز درباره سکته گرمایی در روزهای داغ تابستان معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد ماجرای فوت بیماران دیالیزی بر اثر سرم‌های آلوده به کجا رسید؟ وقوع حادثه برای پرواز کیش به تهران (۷ مرداد ۱۴۰۳) کشف ۲ میلیارد ریال کالای پزشکی قاچاق در تایباد (۷ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۳۷۸۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۱ خودروی متخلف توقیف شدند (۷ مرداد ۱۴۰۳) سرعت باد در خواف به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید (۷ مرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در کارخانه یخچال سازی در تبریز (۷ مرداد ۱۴۰۳) محسن چاوشی ۲۰ زندانی کرمانی را آزاد کرد (۷ مرداد ۱۴۰۳) انتقال بخشی از زائران اربعین از طریق دریا | هنوز قیمت بلیت شناور‌ها مشخص نیست در صورت گرمازدگی باید به کجا مراجعه کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان دستگیری مردی که بر سر زباله باعث مرگ همسایه‌اش شد در معابر شهری مشهد بار ترافیکی نداریم (۷ مرداد ۱۴۰۳) عملیات فروغ جاویدان و شکست سنگین فرماندهان پوشالی مسعود و مریم متقاضیان جراحی تغییر رنگ چشم بخوانند | چه کسانی مجاز هستند؟
سرخط خبرها

معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۱۶۰۷
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در دهه نخست محرم امسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه شناسایی، جمع‌آوری و نابود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر فرشید وفا اظهار داشت: ۴۷۰ کیلوگرم از مواد غذایی غیر بهداشتی شناسایی شده مربوط به شهر مشهد و بقیه مرتبط با سایر شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی پنج هزار و ۵۴۴ بازدید بهداشتی و نظارتی از مساجد، تکایا، هیأت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، محل‌های برگزاری مراسم، موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که ۲ هزار و ۱۲۸ مورد از این بازدید‌ها در شهر مشهد صورت گرفته است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ۳۶۰ بازرس سلامت محیط این دانشگاه در امر کنترل و نظارت همکاری دارند که در این مدت ۹۸ بازدید مشترک نیز با همکاری سایر سازمان‌ها انجام شده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی ۲ هزار و ۱۹۰ بازدید از توزیع نذورات مربوط به مراسم‌های سوگواری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

وفا گفت: در این بازدید‌ها در مجموع پنج هزار و ۲۱۰ مورد کلرسنجی، ۱۷۹ مورد نمونه‌برداری آب شرب، سه هزار و ۳۲۴ مورد سنجش مواد غذایی و ۴۰۶ تذکر کتبی نیز صادر شده و موارد تخلف به صورت مکتوب به مراکز رسیدگی امور مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد و سایر شهرستان‌های تابعه اعلام شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۳۴ مورد شکایات مردمی از وضعیت بهداشتی برپایی مراسم عزاداری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسیدگی شده است و از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلفی که در حوزه‌های مختلف بهداشتی ملاحظه می‌کنند، بدون درنگ به سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->