فصل دوم «نجلا» به شبکه افق می رود + زمان پخش سومین سالگرد درگذشت محمدسرور رجایی در حسینیه هنر برگزار شد معادل فارسی کلمه «پادکست» نیز تصویب شد+ ویدئو «باب اسفنجی» جدید در راه است | جشنی برای ۲۵ ساله شدن «باب اسفنجی شلوار مکعبی» «وقتی رؤیا نباشد» از جشنواره انجمن ورزشی‌نویسان جایزه گرفت نظر هنرمندان مشهدی درباره اجرای دوباره «بک تو بلک» سجاد افشاریان چیست؟ جایزه اسپانیایی ها در دستان «چمدان» «شهر گربه‌ها ۲» اثر سید جواد هاشمی در راه اکران درگذشت «ادنا اوبرین»، نویسنده رمان‌ «دختران روستایی» فیلم‌سازان ایرانی برنده جوایز «گلدن گلوبال» شدند چرا مهران مدیری در سینما به اندازه تلویزیون موفق نیست؟ فروش ۴٣٨ میلیون دلاری در افتتاحیه | وقتی «ددپول و ولورین» گیشه را تسخیر می‌کند مرتضی سرهنگی در بیمارستان بستری شد + علت سریال «تا ثریا» اثر سیروس مقدم در تلویزیون+ زمان پخش صوت | دانلود تک‌آهنگ جدید برادران سعیدی با نام «دل بدون تو» انتشار فراخوان هشتمین سمینار علمی پژوهشی تئاتر مقاومت «رودخانه»، تئاتر جدید محمد نیازی، روی صحنه «ارجمند» | تجربه‌ای متفاوت با کاراولی‌ها حال وخیم «فتح‌الله طاهری»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون «محمدتقی غیاثی»، منتقد ادبی و مترجم، درگذشت
سرخط خبرها

«شهر گربه‌ها ۲» اثر سید جواد هاشمی در راه اکران

  • کد خبر: ۲۴۱۷۶۸
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
«شهر گربه‌ها ۲» اثر سید جواد هاشمی در راه اکران
سید جواد هاشمی از اکران فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها ۲» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید جواد هاشمی که سه سال قبل قسمت اول «شهر گربه‌ها» را در سینما‌ها اکران کرد، این روز‌ها در انتظار فرا رسیدن زمان نمایش قسمت دوم این فیلم است که چهار سال در پیچ و خم گرفتن پروانه نمایش از سازمان سینمایی بود.

این فیلم کودک و نوجوان در شرایطی برای اکران آماده می‌شود که پس از گذشت پنج ماه هنوز فیلم جدیدی از این گونه به سبد اکران اضافه نشده و به نظر می‌رسد فیلم قابل توجهی هم در سینمای کودک و نوجوان تولید نشده است. این در حالی است که در آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ سرگروه‌ها موظف به اکران فیلم کودک هستند ولی به دلیل نبود فیلم مناسب تقریبا این بند آیین‌نامه منتفی شده است.

به این ترتیب گیشه سینما در فصل تابستان و تعطیلی مدارس که بهترین زمان برای تفریح بچه‌ها در کنار خانواده‌هایشان است، تاکنون چیزی در سبد اکران نداشته بجز انیمیشن «ایلیا در جستجوی قهرمان» و «نوروز» که از ابتدای سال روی پرده سینما‌ها هستند.

جواد هاشمی که دوست دارد باز هم در این زمینه فیلم بسازد، تاکید دارد که به دلیل شرایط مالی و هزینه‌های سنگین تولید دیگر به راحتی نمی‌توان در این بخش کار کرد. او در مصاحبه‌های پیشین خود با انتقاد از ممیزی‌های مختلف و عجیب در سینمای کودک بیان کرده بود: من سال‌ها معلم بودم و می‌دانم باید چه بسازم. رک و راست می‌گویم که دوست دارم برای بچه‌ها فیلمی بسازم که هم با آن تفکر کند و هم برقصد ولی انگار خیلی‌ها نه آن تفکر را می‌خواهند و نه آن رقص را و در این شرایط ساخت فیلمی که هم شاد باشد و هم برای بچه‌ها تفکر برانگیز باشد مثل بالا رفتن از کوه قاف بدون دست و پا است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->