شرایط دریافت پروانه مطب برای پزشکان آسان‌تر خواهد شد مشاهده یوزپلنگ در محدوده حفاظت مشارکتی یوز کنام پل ابریشم پرتقاضاترین مرز برای خروج در اربعین ۱۴۰۳ کدام است؟ واکسنی که از زوال عقل پیشگیری می‌کند چگونه گرما ما را می‌کشد؟ تحویل گذرنامه‌های زیارتی اینترنتی چقدر زمان می‌برد؟ مبلغ حق پرستاری و کمک هزینه پرداختی بهزیستی به مراکز غیردولتی ابلاغ شد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) اربعین نزدیک است | آغاز عاشقانه‌ترین پیاده‌روی دنیا کاهش ۸۰ درصدی قاچاق سوخت از مرز دوغارون به افغانستان قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس میانگین سن ازدواج در زنان و مردان ۵ سال افزایش یافته است عواملی که کاهش وزن را برای شما سخت‌تر می‌کند پیش دیابت را جدی بگیریم ترافیک پرحجم در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، بولوار هفت‌تیر و اطراف میدان استقلال در مشهد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) بازنگری الزامات اساسنامه نهضت سوادآموزی در  خراسان رضوی چند نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند؟ فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی زائران اربعین برای سفری راحت این نکات را رعایت کنند ضعف آماری؛ چالش اصلی حمایت از اقشار نیازمند آتش نشانی: تنها ۲ شهربازی مشهد تأییدیه ایمنی دارند
سرخط خبرها

پرتقاضاترین مرز برای خروج در اربعین ۱۴۰۳ کدام است؟

  • کد خبر: ۲۴۲۳۱۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
پرتقاضاترین مرز برای خروج در اربعین ۱۴۰۳ کدام است؟
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۹۵ درصد متقاضیان سفر اربعین مرز‌های زمینی را برای خروج انتخاب کرده‌اند و مرز مهران بیشترین متقاضی را داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمیدرضا محمدی گزارشی از آخرین وضعیت ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح تا بعدازظهر سه‌شنبه ۹ مردادماه ارائه و اظهار کرد: ثبت‌نام در این سامانه برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای و برنامه‌ریزی در کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین ضروری است. تا ظهر روز سه‌شنبه ۹ مردادماه حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح، نام‌نویسی قطعی کرده‌اند که حدود ۶۴ درصد آنها آقا و ۳۶ درصد متقاضیان خانم هستند.

وی افزود: تاکنون حدود ۹۵ درصد متقاضیان برای خروج از مرز‌های زمینی درخواست خود را در سامانه ثبت کرده‌اند. از این جمع حدود ۶۰ درصد قصد خروج از مرز مهران را دارند و ۲۰ درصد مرز شلمچه، ۹ درصد مرز خسروی، ۵ درصد مرز چذابه و ۵ درصد مرز هوایی را انتخاب و باقیمانده نیز برای خروج از دیگر مرز‌های زمینی ابراز تمایل کرده‌اند. از متقاضیانی که به صورت زمینی درخواست عزیمت به عراق در ایام اربعین را ثبت کرده‌اند، ۴۲ درصد قصد عزیمت با استفاده از وسیله نقلیه شخصی را دارند.

محمدی با بیان اینکه این آمار موقت بوده و در روز‌های آینده به‌روز رسانی می‌شود، ادامه داد: از متقاضیان سفر اربعین می‌خواهیم که نام‌نویسی خود در سامانه سماح را به روز‌های آخر موکول نکنند و هرچه زودتر در سامانه نام‌نویسی کنند. مبنای برنامه‌ریزی‌های کمیته‌های مختلف ستاد مرکزی اربعین، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح است، بنابراین باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: متقاضیان اربعین ۱۴۰۳ نام‌نویسی خود را در سامانه سماح با انتخاب بسته بیمه‌ای و واریز مبلغ آن و دریافت کد رهگیری کامل کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->