آیت الله نکونام درگذشت (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) «مشایه»، نمایشگاه ملزومات سفر اربعین در حرم مطهر رضوی افتتاح شد مدیر کل اوقاف خراسان رضوی: با الگو گیری از اربعین؛ میزبان زائران در دهه آخر صفر باشیم پنجره‌ای که راز دار دست‌های بی شمار است کاتبی در نیشابور یا انگشترفروشی در کوفه... قصه ضریح جواهرنشان افشاری در سرداب امام رضا(ع) جایگاه کار رسانه‌ای در اسلام قهرمانی از تبار حاج قاسم | درباره شهید مرتضی حسین پور شلمانی صفر؛ ماه به بار نشستن قیام عاشورا مروری بر اثر تربیتی مناسک مذهبی بر کودکان اهدای ۱۹۰ ویلچر برقی به توان‌یابان در حرم مطهر رضوی ما شفایمان را از شهدا می‌گیریم آغاز به کار میزهای خدمت مشاوره حرم مطهر رضوی در ماه صفر   بوی شهادت هنوز در شهر می پیچد | هشتمین یادواره شهید "بابارجب" در مشهد برگزار شد  تولیت آستان قدس رضوی: امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ تشیع است بررسی راه‌ها و آثار خوش‌اخلاقی در آموزه‌های دینی نحوه دریافت «زائر کارت» اربعین (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) شهید سلیمانی و شهید رئیسی ۲ معلم مسیر مبارزه و مقاومت بودند ثبت‌نام ۴۶۰ کاروان برای پیاده‌روی دهه پایانی صفر (۱۴۰۳) | تأمین آب و یخ، یکی از مشکلات کاروان‌ها
سرخط خبرها

«مشایه»، نمایشگاه ملزومات سفر اربعین در حرم مطهر رضوی افتتاح شد

  • کد خبر: ۲۴۳۸۶۹
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
«مشایه»، نمایشگاه ملزومات سفر اربعین در حرم مطهر رضوی افتتاح شد
نمایشگاه «مشایه» ویژه عرضه ملزومات پیاده روی اربعین حسینی در مرکز نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نبض روز شمار اربعین حسینی که به شماره می‌افتد شهر هم تلاش می‌کند این رویداد جهانی را در چشم و قلب تمامی عاشقان حسینی نمایان کند. تولیدکنندگانی که شاید فرصتی برای قدم گذاشتن در مسیر پیاده روی اربعین را ندارند تلاش می‌کنند با محصولاتشان، گامی برای زائران کربلا بردارند و خود را ثواب این امر خیر شریک کنند.

برگزاری نمایشگاه «مشایه» که ویژه عرضه ملزومات پیاده روی اربعین است و حضور تولیدکنندگان مشهدی به آن رونق داده است از همین جنس است و این روز‌ها در مرکز نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی، ورودی حرم مطهر رضوی، باب الجواد (ع) دایر است.

برپایی ۶۰ غرفه با تولیدکنندگان داخلی

مدیر برگزاری نمایشگاه «مشایه» در خصوص برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه ویژه عرضه ملزومات مورد نیاز پیاده روی اربعین از ۱۷ تا ۲۶ مرداد ماه با هدف گرامیداشت ایام اربعین و پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی برگزار شده است.

محمد اردمه افزود: این نمایشگاه در حرم مطهر رضوی، باب الجواد (ع) واقع در مرکز نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار شده است و افراد می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از این نمایشگاه بازدید نمایند.

«مشایه»، نمایشگاه ملزومات سفر اربعین در حرم مطهر رضوی افتتاح شد

اردمه بیان کرد: نزدیک به ۶۰ غرفه در این نمایشگاه دایر شده است و سعی کردیم حتی الامکان محصولات مرتبط با نیاز زائر در حوزه‌های فرهنگی، تغذیه، کفش، پوشاک ویژه آقایان و بانوان، کیف و کوله پشتی، عطریات، کاروان‌های زیارتی و کتیبه و پرچم را عرضه کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از بخش‌های ویژه که در نظر گرفتیم حوزه بازی‌های فرهنگی مذهبی و فکری کودکان است که تیم تخصصی از شهر قم این کار را به عهده دارد و بچه‌های خردسال در محل نمایشگاه می‌توانند بخشی از این بازی‌ها را به صورت گروهی انجام دهند یا آنها را برای استفاده فرزندانشان تهیه کنند.

اردمه با تاکید بر این مطلب که برپایی نمایشگاه توسط تولیدکنندگان محصول صورت گرفته است افزود: با توجه به تجربه‌ای که امسال و سال گذشته در برپایی این نمایشگاه کسب کردیم سعی خواهیم کرد دوره‌های بعدی نمایشگاه مشایه از کیفیت و کمیت بهتری برخوردار باشد و بتوانیم آن را با رویکرد ملی برگزار کنیم تا تولیدکنندگان بیشتری به ویژه بخش‌های فرهنگی و اقتصادی از جای جای ایران بتوانند از این فرصت بهره ببرند.

«مشایه»، نمایشگاه ملزومات سفر اربعین در حرم مطهر رضوی افتتاح شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->