تکمیلی| هفت کشته و مصدوم بر اثر انفجار در اسلام آبادغرب آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی جی اصفهان+ فیلم اعلام اسامی سایت‌های فروش بلیت پرواز‌های اربعین (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) فرمول متناسب‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان چگونه است؟ صدور احکام متناسب‌سازی حقوق هم برای سایر سطوح و هم برای حداقل بگیران تامین اجتماعی (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) فوری| چهار فوتی و مصدوم بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز در اسلام آباد غرب+فیلم ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش به کجا رسید؟ زائران اربعین بخوانند| تامین شناورهای مسافری برای جابه‌جایی زائران اربعین از خرمشهر حریق یک رستوران در طبرسی شمالی+جزییات (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) با هتل کرنر باتومی آشنا شوید هواشناسی هشدار داد| خطر غرق شدن شناگران در دریای خزر همه چیز درباره هتل سی لایف فامیلی آنتالیا آخرین جزئیات فروش بلیت پرواز‌های اربعین در ایرلاین‌های داخلی زائران پیاده اربعین پیگیر پیش‌بینی اوضاع جوی باشند یک مسئول بهداشتی: پایش بیماری‌ها در ایام اربعین اهمیت بسیاری دارد افزایش ۶۰ درصدی جمع‌آوری و درمان معتادان متجاهر اعلام نتایج نهایی شرکت‌کنندگان در آزمون‌های پایه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ بذر زمان دار و زمین تازه ثبت نام یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر زائر اربعین جزئیاتی از زمان برگزاری انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت
سرخط خبرها

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی جی اصفهان+ فیلم

  • کد خبر: ۲۴۴۵۹۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی جی اصفهان+ فیلم
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری اصفهان گفت: امروز (۲۱مردادماه ۱۴۰۳) ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه به‌علت وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی جی بیش از یک‌سوم نیروهای آتش‌نشانی شهر اصفهان به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شریعتی با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس اطلاعات اولیه می‌دانیم که یک کارخانۀ تولیدی با ۳ الی ۴ هزار متر آتش گرفت. این حریق سنگین بود و به نیرو و انرژی بسیاری برای اطفا نیاز داشت. همچنین جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط نیز اهمیت حیاتی دارد.

او با با بیان اینکه مراحلی از اطفا همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: درجۀ حرارت و گستردگی آتش بسیار زیاد و در حال ذوب‌کردن فلزات بود. نیرو‌های امدادی از ۴ طرف برای اطفای آن کوشیدند. بشکه‌های تینر و کپسول‌های گاز متعددی در محل این کارخانه وجود دارد. کارخانه‌های اطراف نیز از مواد پلیمری استفاده می‌کنند و در معرض خطر قرار داشتند.

تلاش ۲۵ درصد آتش نشانان اصفهان برای مهار آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی جی

این مقام آتش‌نشانی توضیح داد: گروه کاملی که ۲۵درصد از نیرو‌های آتش‌نشانی شهر اصفهان است، در این محل حاضرند و تقریباً حریق تحت‌کنترل درآمده است. پاکسازی حریق ادامه دارد. همچنین از سرایت آن به کارخانه‌های اطراف جلوگیری شده است. امیدواریم عملیات پاکسازی و شعله‌زنی هرچه زودتر به پایان برسد.

شریعتی یادآور شد: تقریباً از هر ایستگاه آتش‌نشانی اصفهان ۱ یا ۲ دستگاه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین در این مکان حاضر شده‌اند. بشکه‌ها یا کپسول‌های ۲۲۰ لیتری محل کارخانه هنوز در حال انبساط و انفجارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->