آسمان مال او بود | به یاد سرهنگ خلبان مرحوم صمد بالازاده یک روز مؤمنانه کوله‌پشتی معنوی برای سفر اربعین آیین بدرقه کاروان پارالمپیک در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود برپایی موکب خادمان کفشدار حرم امام‌رضا(ع) در عتبات‌ عالیات تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات از خدمات شهرداری مشهد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین در مرز‌های کشور | استقرار ۵۷ موکب در کشور عراق ثبت‌نام بیش‌از ۲۳۶ هزار نفر از خراسان‌رضوی برای سفر اربعین تا امروز (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) از اهالی منظومه فرهنگ | مختصری از زندگی مرحوم عزیزا... عطاردی نویسنده مجموعه فرهنگ خراسان صحیفه سجادیه؛ نقشه راه زندگی توحیدی ۵ قدم برای منتظر بودن برپایی بزرگ‌ترین موکب امام‌رضایی در خراسان رضوی، ویژه زائران پیاده دهه پایانی صفر روایتِ «تکیه مُلاعباسِ» شهر طرقبه از شکوهی به بلندای تاریخ تا هویتی ماندگار به عمق باور‌های مذهبی آزادگی در اسارت | روایت لحظات سخت دوران اسارت‌ احمد، مهدی و محسن، ۳ رزمنده دفاع مقدس استحکام بنیان خانواده با بهره‌گیری از فرهنگ رضوی گلستانی امن‌تر از آسمان طلا از برکت گنبد شما طلاست ابن سینای زمانه قله علم بود* | یادی از مرحوم علامه محمدتقی جعفری، فقیه و مفسر فقید نهج البلاغه هم زمان با زادروزش روایتی کوتاه از آخرین تعمیر و طلاکاری گنبد پاسبانان حریم خورشید
سرخط خبرها

برپایی موکب خادمان کفشدار حرم امام‌رضا(ع) در عتبات‌ عالیات

  • کد خبر: ۲۴۵۵۷۷
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
برپایی موکب خادمان کفشدار حرم امام‌رضا(ع) در عتبات‌ عالیات
اداره کفشداری حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، دو موکب در عتبات‌ عالیات راه‌اندازی خواهد کرد.

رئیس اداره کفشداری حرم مطهر رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص اعزام کاروان خادمان کفشدار به عتبات عالیات گفت: دو موکب با نام امام‌رضا(ع) از سوی این اداره به عتبات عالیات اعزام شده است که تمامی خادمان آن از کفشداران حرم مطهر رضوی هستند.

جواد حلاجی‌استاد بیان کرد: یکی از مواکب در شهر کاظمین، شارع علی‌ابن‌ابیطالب‌(ع) و نزدیک به حرمین امامین کاظمین(ع) مستقر خواهد شد که حدود ۱۲۰ نفر نیرو تا روز بعد از اربعین به زائرین محترم خدمت خواهند کرد.

 وی عنوان کرد: خدمات این موکب شامل توزیع سه وعده صبحانه، نهار، شام و میان‌وعده به تعداد حدود ۱۵۰۰۰ پرس در طول شبانه‌روز خواهد بود. این خادمان همچنین پس از بازگشت به مشهد و در دهه پایانی ماه صفر، خدمت‌رسان زائران مشهدالرضا(ع) خواهند بود.

وی ادامه داد: موکب دوم نیز در شهر نجف اشرف کنار مسجد سهله با حدود ۳۰ خادم استقرار خواهد یافت که تا دو روز قبل از اربعین، به زائران محترم خدمات ارائه خواهد کرد.

وی عنوان کرد: خدمات این موکب نیز شامل توزیع دو وعده نهار و شام به تعداد حدود ۸۰۰۰ پرس در طول روز و میان‌وعده خواهد بود. این خادمان نیز پس از بازگشت به مشهد و در دهه پایانی ماه صفر، خدمت‌رسان زائران مشهدالرضا(ع) خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->