تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده
سرخط خبرها
اعترافات جدید قاتلان مرد ملحفه‌پیچ در بازسازی صحنه جرم

نتوانستیم جسد را سر به نیست کنیم

  • کد خبر: ۲۴۶۰۱
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
نتوانستیم جسد را سر به نیست کنیم
مهدی قرآنی/شهرآرانیوز - پای متهمان پرونده «قتل مرد ملحفه پیچ» بعد از گذشت ۳۲ روز به محل جنایت در خیابان پنجتن ۸۵ باز شد و این افراد در مقابل بازپرس میرزایی، قاضی ویژه قتل عمد دادسرای مشهد و تیم جنایی پلیس به بازسازی صحنه جرم خود پرداختند.
یکی از متهمان جوان در همان دقایق ابتدایی گوشه‌ای از اتاق را نشان داد و گفت که به همدستی دوستانش مقتول را طناب پیچ و خفه کرده اند. او که حدودا ۳۰ سال دارد در ادامه اعترافاتش گفت: «قرار بود بعد از اینکه همسر صیغه‌ای ام سر و صدا به راه بیندازد به سراغ متوفی برویم. من و دوستم به محض شنیدن سر و صدای او داخل خانه رفتیم و ابتدا مقتول را کتک زدیم و دوستم با دسته چاقو چند ضربه به سرش زد و بعد هم روی زمین انداختیمش. با یک طناب پا‌ها و دستانش را بستیم و بعد هم با ادامه طناب، آن را دور گردن مقتول حلقه زدیم و خفه اش کردیم.»
متهم با اشاره به رد خون به جامانده از مقتول به ادامه اظهاراتش پرداخت و گفت: «در آن لحظه نمی‌دانستیم که چه باید کرد برای همین تصمیم گرفتیم مقتول را در ملحفه بپیچیم و بعد با موتور خودش آن را به زمین‌های اطراف انتقال دهیم. بعد هم او و موتورش را داخل کال بیندازیم و سربه‌نیستش کنیم. ساعت حوالی ۳ یا ۴ بامداد آخرین روز از سال پیش بود که از خانه بیرون زدیم، اما در میان راه جسد از روی موتور پایین افتاد. می‌خواستیم نقشه مان را تمام کنیم و او را داخل کال بیندازیم، اما وزنش سنگین بود و از طرفی ترس از لو رفتنمان، ما را منصرف کرد برای همین جسد را در همان زمین کشاورزی رها کرده و با موتور متوفی فرار کردیم.»
این مرد جوان در بخش دیگری از اعترافاتش به سرقت پول‌های متوفی اشاره کرد و گفت: «همسر صیغه‌ای ام پول‌های او را برداشته بود و بعد هم دیگر ندیدمش و نمی‌دانم که اکنون کجاست.»

مقتول برای استعمال مواد آمده بود
دیگر متهم این پرونده هم که حدودا ۲۶ سال دارد ضمن تأیید اظهارات دوستش گفت: «با پشت چاقو چند ضربه به سر مقتول زدم و بعد هم با کمک دوستم دست و پایش را بستیم و طناب اضافی را هم دور گردنش انداختیم و خفه اش کردیم. مقتول وزنش بالا بود برای همین من و دوستم و همسرش او را داخل ملحفه پیچیدیم و قرار شد که در کال بیندازیمش.»
این مرد جوان در پاسخ به سؤال بازپرس میرزایی مبنی بر اینکه متوفی در این خانه چه می‌کرده، گفت: «او برای مصرف مواد مخدر آمده بود.»
پس از اتمام بازسازی صحنه جرم متهمان به دستور قاضی پرونده به زندان منتقل شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم سوم این پرونده ادامه دارد.

در جست وجوی زن فراری
قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در حاشیه این بازسازی صحنه جرم که صبح دیروز انجام شد گفت: این حادثه درست چند ساعت مانده به سال تحویل نوروز ۹۹ از طریق مردم اطلاع داده شد. جسد متعلق به مردی حدودا پنجاه ساله بود که داخل پیچیده شده و دست و پا و گردنش نیز طناب پیچ شده بود.
بازپرس کاظم میرزایی بیان کرد: قتل در خانه‌ای مسکونی واقع در خیابان پنجتن ۸۵ که طبق اظهارات همسایگان پاتوق معتادان بوده اتفاق افتاده بود که ۲ مرد و یک زن جوان در آن نقش داشتند. در حالی که ۲ متهم دستگیر شده در اعترافاتشان مدعی شده اند متوفی برای استعمال موادمخدر پا به این پاتوق گذاشته، اما آثار اعتیاد در چهره او مشهود نبود و مقتول با برنامه از پیش طراحی شده به محل کشانده شده است.
این مقام قضایی ادامه داد: متهم سوم این پرونده جنایی که زنی جوان است، فراری بوده و تحقیقات کارآگاهان پلیس برای یافتن او ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->