واکنش کمیسر سازمان ملل به جنایات صهیونیست‌ها در غزه| برخی از کودکان تا سر حد مرگ در آتش سوخته‌اند ادعاهای آمریکا درباره آتش‌بس توهم است حضور علی لاریجانی در راهپیمایی اربعین و نماز جماعت سید عمار حکیم+تصاویر حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) سرنگونی ۲ پهپاد اوکراینی به دست روس‌ها (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) گفتگوی تلفنی امشب بایدن و نتانیاهو درباره چه بود؟ هر کیلومتر از منطقه المواصی غزه محل زندگی ۳۰ هزار آواره جنگی است ویدیو| عراقچی در محل کار خود حضور یافت ویدئو| پزشکیان خطاب به وزرا: برای تغییر معاونان خود عجله نکنید تعداد شهدا وزخمی‌های جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه «صلاح الدین» افزایش یافت (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: انتخاب مدیران بر اساس رفاقت انجام نشود نماینده دائم ایران در سازمان ملل: پاسخ ایران در لحظه‌ای از حداکثر غافلگیری رخ می‌دهد پرواز گسترده جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز لبنان خط و نشان گردان‌های حزب‌الله عراق برای اشغالگران آمریکایی نتانیاهو: در برابر تهدیدهای دور و نزدیک آماده هستیم تبریک وزیر خارجه هند به عراقچی پیام امیر نصیرزاده به نمایندگان مجلس پس از کسب رأی اعتماد آن‌ها اسکندر مومنی جلسه شورای معاونان وزارت کشور را برگزار کرد قالیباف: مجلس گام دوم وفاق را برداشت واکنش پورمحمدی به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعداد شهدا وزخمی‌های جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه «صلاح الدین» افزایش یافت (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۶۶۶۸
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
تعداد شهدا وزخمی‌های جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه «صلاح الدین» افزایش یافت (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)
دفتر رسانه‌ای دولت غزه از افزایش شمار شهدا و زخمی‌های حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «صلاح الدین» در غزه به ۴ شهید و شمار زخمی‌های این حمله به ۱۸ زخمی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «اسماعیل الثوابته» مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه بیان کرد که در جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به مدرسه «صلاح الدین» واقع در غرب شهر غزه ۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۸ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه تصریح کرد: ما ارتکاب این جنایت‌ها و کشتار‌ها از سوی اشغالگران اسرائیلی را محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که به حمله [صهیونیست‌ها]به غیرنظامیان در غزه پایان دهد.

الثوابته افزود: مدرسه صلاح الدین دهمین مرکز اسکان آوارگانی است که از آغاز ماه جاری میلادی از سوی اشغالگران مورد حمله قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه گفت: ما خواستار برپایی بیمارستان‌های صحرایی در استان غزه شدیم و بر ضرورت آن تاکید کردیم، اما فایده‌ای نداشت.

الثوابته افزود: ارتش اشغالگران پیش از حملات خود به هر مدرسه‌ای در غزه، بیانیه‌هایی را آماده می‌کند که از پایه نادرست است. ارتش «اسرائیل» طرح تصفیه و نسل‌کشی ملت فلسطین را دارد.

مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه گفت: ارتش اشغالگران به سیاست ایجاد قحطی، تحمیل گرسنگی و ممانعت از ورود کالا به نوار غزه روی آورده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->