آماده باش ۴۹ هزار خادم در حرم مطهر رضوی جزئیات خدمت‌رسانی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) گزارشی از موکب‌های خدمت‌گزار مبادی ورودی مشهد | جایی برای خدمت و معنویت در مسیر زائران پیاده + ویدئو راه اندازی ۱۲ جایگاه عرضه ارزاق و ۶ نانوایی سیار اطراف حرم مطهر رضوی+ آدرس تولیت آستان قدس رضوی: خدمت به زائران راه تقرب به حضرت رضا(ع) است برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی در حرم مطهر رضوی ویژه دهه آخر صفر توزیع ۵ میلیون غذای گرم بین زائران پیاده رضوی (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)+ویدئو اکران ۳۰ هزار مترمربع تبلیغات محیطی به مناسبت دهه آخر صفر در مشهد خدمت‌رسانی بیش از ۴۰۰ مسجد مشهد به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ آخرین آمار از حضور زائران پیاده در مشهد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | حضور بیش‌از ۱۴ هزار زائر پیاده سازمان‌دهی زائران دهه پایانی صفر نیازمند عزم همگانی است میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران آسیای مرکزی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ طرحی از عشق و خون و آزادی | درباره شهید محمد طرحچی، بنیان گذار مشهدی ستاد مهندسی جنگ پایه‌گذار زیارت پیاده سیری در سیره امام حسن مجتبی (ع)؛ امام صبور و مدبر پیامبر (ص) چگونه حکومت اسلامی را بنیان نهادند؟ توزیع حدود ۱۵۰ تن اقلام اساسی میان موکب‌های دهه آخر صفر ۱۴۰۳ مراسم اختتامیه دومین سوگواره «نوای ارادت» در مشهد برگزار شد+ویدئو دولت اسلامی، دولت مقتدر در برابر دشمنان و بدخواهان است
سرخط خبرها

جزئیات خدمت‌رسانی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۴۳۷
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
جزئیات خدمت‌رسانی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی از خدمت‌رسانی ۲۵۰ موکب جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ پاسدار «محمد روحانی» مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: دبیرخانه ایستگاه‌های خدمت‌رسانی به زائرین پیاده آخر ماه صفر با هدف پشتیبانی از اسکان و ارائه خدمات به زائران توسط گروه‌های جهادی استان در مشهد فعال شده ۲۵۰ موکب جهادگران در این ایام، خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: چهار هزار نیروی جهادی در این موکب‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند و تا امروز (۱۰ شهریور) اسکان شبانه ۱۱۷ هزار نفر و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذایی صورت پذیرفته است.

روحانی خاطرنشان کرد: شهرستان‌هایی که در مسیر ورود زائران قرار ندارند نیز در امر پشتیبانی و کمک‌های مردمی فعال بوده‌اند و اقلام اهدایی آنها بین زائران توزیع می‌شود. همچنین از دیگر استان‌ها نیز درخواست برپایی موکب ارائه شده و این موکب‌ها نیز در مسیر فعال شده است.

وی در ادامه گفت: ۵۰ موکب از شهر‌های کربلا و نجف نیز در مسیر‌های منتهی به مشهد مستقر شده و خدمات خود را به زائران ارائه می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی در ادامه به پشتیبانی بنیاد تعاون بسیج، بسیج مهندسین و لشکر ۵ نصر در برقراری موکب‌ها اشاره کرد و گفت: ۵۱ گروه پزشکی نیز در موکب‌ها مستقر شده‌اند تا خدمات درمانی مورد نیاز را به زائران ارائه کنند. همچنین اقشار مختلف بسیج در قالب تعمیرات خودرویی، آرایشگری، بسیج کشاورزی نیز برای خدمت به زائران، حضور پیدا کرده‌اند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->