تشرف کاروان بزرگ زوار پیاده نیشابوری به بارگاه منور رضوی تشرف گروهی از شیعیان کشور میانمار به حرم مطهر رضوی گزارشی از حال و هوای موکب حضرت بقیه‌الله (عج) | خادمان موکب‌ها؛ مشعل‌های هدایت در مسیر زیارت + فیلم مستند‌های تلویزیون به مناسبت شهادت امام رضا (ع) + زمان پخش ویدئو | حال و هوای خدمت رسانی به زائران در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی جاده‌ای که امام رضا(ع) به سوی ظهور افتتاح کرد افزایش دفاتر خدمات نگهداری امانات زائر حرم مطهر در ایام پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ «حسینیه حرم» میزبان عزاداران همدانی شد شلوغی پر برکت ورود زائران پیاده به مشهد از ۲۲۰ هزار نفر عبور کرد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) «مهمان من» به نیابت از امام مهربانی‌ها اهمیت مهربانی در سیره امام رضا(ع)؛ از رفتار شخصی تا فرهنگ‌سازی اجتماعی همسایه خوب ما هیچ شعری زیباتر از زیارت نیست امشب شب آدم‌هایی است که سالی یک بار می‌آیند سلام بر اقیانوس هیچ الا خودت امام‌رضا (ع) چگونه به ثامن‌الحجج (ع) شهرت یافت؟
سرخط خبرها

«مهمان من» به نیابت از امام مهربانی‌ها

  • کد خبر: ۲۴۸۸۷۹
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
«مهمان من» به نیابت از امام مهربانی‌ها
سامانه «مهمان من» با هدف تحقق شهر بدون گرسنه، افراد نیازمند را شناسایی و برای آ‌ن‌ها بسته غذایی یا غذای گرم تهیه می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، هدف مجموعه مهمان من؛ تحقق «شهر بدون گرسنه» بوده و این آرمان را از طریق ایجاد بستری برای مشارکت عموم مردم دنبال می‌کند. عوامل مهمان من تعدادی از مجموعه‌های مردمی را که با نیازمندان آشنا داشتند را شناسایی و به آنها پیشنهاد دادیم که نیاز‌های غذایی افراد تحت پوشش خود را برای اطلاع مردم بر روی نرم‌افزار «مهمان من» بارگذاری کنند.

«مهمان من» به نیابت از امام مهربانی‌ها

این مجموعه‌ها در قالب فرایندی که مشخص شده، «مهمان من» را از توزیع دقیق کمک‌های مردمی مطلع می‌سازند تا مردم اطمینان پیدا کنند و با کمک به موقع به دست نیازمندان برسد. عوامل این مجموعه سعی می‌کنند با بهترین وجه و با نازل‌ترین قیمت کمک‌های مردم را متناسب با نیاز، تبدیل به بسته غذایی و یا غذای گرم کنند و در اختیار مجموعه‌های مردمی برای توزیع قرار دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت «مهمان من» مراجعه کرده تا از عملکرد آن‌ها باخبر شده و به این مجموعه برای تحقق شهر گرسنه کمک کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->