مصدومیت ۱۳ نفر براثر دعوای بعد از تصادف در یزد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) چند همت برای حل مشکل دارو لازم است؟ چالش افزایش آمار آلزایمر در ایران اصلاح پرداخت اضافه‌کار اجباری پرستاران ظرف چند روز آینده (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت شدید دو نفر بر اثر تصادف در کمربند سبز مشهد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت ۵ جوان در حادثه برخورد پژو پارس با درخت در بولوار شاهنامه مشهد چه زمانی باید واکسن هاری بزنیم؟ انجام نخستین عمل پیوند قلب مصنوعی شرق کشور در بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد+ فیلم آواره‌شدن یک‌میلیون نفر در چین به دنبال طوفان شدید دستگیری ۶۶۷ متهم‌به‌سرقت و خرده‌فروش موادمخدر در مشهد جزئیات تازه از قتل دختر رزمی‌کار در باشگاه غیرمجاز در مشهد + عکس مصدومیت ۶ نفر در واژگونی پژو در محور سبزوار به نیشابور (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در بزرگراه آزادی، میدان استقلال و تمامی مسیرهای منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) جزئیات جدید از قتل یاسمین رحمتی، استاد موسیقی دانشگاه تهران و نامزدش نقش زینک در بدن چیست؟ | علائم کمبود زینک در بدن را بشناسید اعما‌‌ل‌قانون ۱۴۵۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ نفر مصدوم شدند (۱۷شهریور ۱۴۰۳) راهکاری جدید برای پیشگیری از نابینایی در افراد بالای ۵۰ سال کشف شد فاصله­ بین ازدواج تا تولد اولین فرزند زوجین در کشور اعلام شد رؤسای سیا و ام‌آی‌سیکس خواستار آتش‌بس در غزه شدند آنژیوگرافی روش تشخیصی برای شناسایی گرفتگی عروق قلبی است یک فعال کارگری: خواستار پرداخت مبلغ متناسب‎‌سازی به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم | قانون متناسب‌سازی حقوق برای همه بازنشستگان است اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رؤسای سیا و ام‌آی‌سیکس خواستار آتش‌بس در غزه شدند

  • کد خبر: ۲۴۹۴۷۵
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
رؤسای سیا و ام‌آی‌سیکس خواستار آتش‌بس در غزه شدند
رؤسای آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس روز شنبه (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که «بی‌وقفه بر روی مسئله آتش‌بس غزه کار می‌کنند».

به گزارش شهرآرانیوز؛ «ویلیام برنز» رئیس سیا و «ریچارد مور» رئیس سرویس اطلاعات خارجی انگلیس (ام‌آی‌سیکس) ادعا کردند آژانس‌های اطلاعاتی آن‌ها برای رسیدن به آتش‌بس در غزه، خویشتن‌داری و تنش‌زدایی تلاش می‌کنند.

روزنامه فایننشال‌تایمز در مطلبی به نقل از این بیانیه مشترک نوشت: «آتش‌بس جنگ غزه می‌تواند به درد و رنج و ازدست‌رفتن جان غیرنظامیان فلسطینی خاتمه دهد و اسرا را پس از ۱۱ ماه جنگ به خانه بازگرداند.»

این روزنامه انگلیسی نوشت که برنز به‌شدت در تلاش است تا به این جنگ پایان دهد و در ماه اوت برای گفتگو‌های سطح بالا با هدف بازگشت اسرای صهیونیستی و دست‌کم آتش‌بس موقت جنگ به مصر سفر کرد.

برنز و مور در قسمت دیگر این بیانیه با اشاره به کشور‌هایی نظیر روسیه و چین بر «استحکام روابط ترانس-آتلانتیک در مواجهه با مجموعه بی‌سابقه‌ای از تهدیدها، از جمله روسیه، چین و تهدید دائمی تروریسم بین‌المللی» که همگی با تغییرات سریع فناوری در هم تنیده شده‌اند، تاکید کردند.

آنها ادعا کردند: «کارزار نسنجیده روسیه در خرابکاری در سرتاسر اروپا و استفاده از فناوری جهت انتشار دروغ و اطلاعات غلط، اختلافی را بین روابط ما ایجاد کرده است.»

از ابتدای جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخته و بیش از ۱۳۲ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند. در این جنگ علاوه بر تخریب گسترده و گرسنگی که جان صد‌ها کودک فلسطینی را گرفته و یکی از بدترین فجایع انسانی در جهان محسوب می‌شود، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی دیگر هم مفقود شده‌اند.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->