سومین جشنواره «عطر و طعم پاییز» مشهد با نمایش ۲۰۰ گونه گل داوودی برگزار می‌شود ۳۵ دستگاه اتوبوس جدید در راه مشهد | ناوگان اتوبوسرانی تقویت می‌شود افزایش آماده‌باش قطار شهری مشهد همزمان با اول مهر ۱۴۰۴ جزئیات اصلاحات جدید در خطوط ۲۹، ۸۱ و ۱۰۹۳ اتوبوسرانی مشهد تامین ۶۰ واگن جدید برای خط یک مترو مشهد وارد فاز اجرایی شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۴) جهش بی‌سابقه شهرداری مشهد در توسعه زیرساخت‌های ورزشی بازدید فرماندار مشهد از نمایشگاه فروش پاییزه | حداقل تخفیف ۲۰ درصد، شرط حضور غرفه‌داران در نمایشگاه امسال ارائه خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزی به ۷۰ هزار خانواده در مشهد تصویر دنیای هزاررنگ پاییز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد | گزارش شهرآرانیوز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه فروش پاییزه  احداث ایستگاه دائمی استقبال از زائران مشهد در مراحل پایانی قرار دارد + فیلم اصلی‌ترین دغدغه ساکنان محله نهضت قاسم آباد مشهد تعریض کوچه ابرار ۱۰ است تکمیل یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های قطار شهری مشهد تا پایان ۱۴۰۴ | اعتبار ۷۰۰‌میلیارد‌تومانی ساخت ایستگاه بسیج تأمین شد تجهیز ۱۵۰ چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی مشهد به برق اضطراری توسط مدیریت شهری پویش ملی دانش‌آموزی «ایران سرافراز» در مشهد آغاز شد  عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید به سمت افزایش سطح تعاملات اجتماعی در بوستان‌ها حرکت کنیم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: تله‌کابین بوستان خورشید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار اجرا می‌شود + فیلم زنگ هشدار برای فراریان مالیات؛ از کارت به کارت فاصله بگیرید فرماندار مشهد: بوستان خورشید تا ۳۶۰ هکتار گسترش خواهد یافت شهردار مشهدمقدس: تاکنون ۱۵ پروژه از ۴۷ کلان‌پروژه هدف‌گذاری‌شده شهرداری به بهره‌برداری رسیده است + فیلم
سرخط خبرها

گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۹۸۰
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸
با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست مردمی در سال ۹۸ به نتیجه رسیده و گره از مشکلات شهروندان گشوده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، کانال ارتباطی مطمئن، در دسترس و راحت میان شهروندان و شهرداری، برای افزایش مشارکت مردم در امور مدیریت شهری است تا بتوان مسائل شهر را، از نگاه مردم، یافت و با حل به موقع این مشکلات، رضایتمندی شهروندان را افزایش داد.

وی با اشاره به افزایش اعتماد و تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، گفت: در سال گذشته، ۱۵۹ و ۳۳۸ پیام قابل پیگیری شهروندان، توسط کارشناسان واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، برای پاسخگویی و انجام، به حوزه‌های مربوطه در شهرداری ارجاع شده و سایر درخواست‌های مردمی نیز به صورت آنی و در لحظه، پاسخگویی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد پیام قابل پیگیری، ۶۱ درصد یعنی معادل ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست شهروندی، با پیگیری ۱۳۷ در سال ۹۸، منجر به نتیجه شده و گره از مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف گشوده شده است که نسبت به سال ۹۷، افزایش ۲۷ درصدی در حل مشکلات شهری شهروندان را شاهد هستیم.

رمضانی یادآور شد: در میان پنج موضوع پرتکرار درخواست‌های مردمی سال گذشته که به ترتیب شامل نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت، آسفالت و سد معبر بوده است، موضوع سد معبر با ۷۸ درصد، بیشترین درصد حل مشکل شهروندان را در سال ۹۸ داشته است و بعد از آن نیز رفت و روب و نظافت با ۷۶ درصد، فضای سبز با ۶۳ درصد، ساخت و ساز با ۶۳ درصد و آسفالت با ۲۹ درصد انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
وی تاکید کرد: مناطق ۶، ثامن و ۵، دارای بیشترین درصد درخواست‌های مردمی به نتیجه رسیده و حل مشکل شهروند، نسبت به جمعیت، بوده و سازمان‌های اتوبوسرانی، مدیریت پسماند و اجتماعی فرهنگی نیز در میان سازمان‌های شهرداری، رتبه‌های نخست در حل مشکلات شهری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سال ۹۸ را کسب کردند.
 
منبع:روابط عمومی ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->