بیش از ۲۵ درصد از نیاز آبی فضای سبز مشهد از پساب تامین می‌شود سخنگوی شورای شهر مشهد: انعقاد قرارداد تولید ۶۰ دستگاه واگن خط یک متروی مشهد اتفاقی بسیار مهم در طول تاریخ دوران مدیریت شهری است ماجرای گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | گلوله‌های احتکار بر تن مردم سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: نظراتم در خصوص شهردار جنبه شخصی ندارد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: نباید به مسائل کوچک و پیش‌پا افتاده در شورا اهمیت دهیم| در هر جلسه شورا باید طرح جدیدی را برای مردم ارائه دهیم رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد: افزایش ۲ هزار میلیارد تومانی بودجه معاونت خدمات شهری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: دولت، سهم مشهد در مالیات بر ارزش افزوده را مشخص کند + فیلم ۳۰ تصویر، ۵۰ قاب، یک افتخار مشترک | تصاویر شهدای فتح‌المبین قاب‌های مفاخر شهری مشهد را مزین کردند آغاز جشنواره گل‌های لاله در مشهد | بوستان ملت و باغ گل‌ها میزبان هزاران بوته گل لاله آلودگی هوای مشهد برای سومین روز پیاپی (۱۸ فروردین ۱۴۰۴) رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: شهرداری‌ها پیشران سرمایه‌گذاری برای تولید باشند معاون اول رئیس جمهور وارد مشهد شد (۱۸ فروردین ۱۴۰۴) | مسائل شهر مشهد جهت فراهم کردن شرایط مناسب‌تر برای زائران بررسی می‌شود شهردار مشهد مقدس تاکید کرد: «کار برای مردم»؛ بیشتر از قبل آدرس و زمان بازار‌های روز و شب مشهد + جزئیات بهره برداری از فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور رئیس‌جمهور | باب الجواد؛ زیباترین ایستگاه مترو کشور به‌زودی افتتاح می‌شود روایت شکل‌‏گیری محله چهارچشمه مشهد | چهارچشمه‌ای که کوثر شد گلایه های بی سرانجام از کمبودهای درمانی و زیرساخت های شهری محله «عباس آباد» مشهد عبور سبز از تابستان تشنه مشهد
سرخط خبرها

گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۹۸۰
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸
با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست مردمی در سال ۹۸ به نتیجه رسیده و گره از مشکلات شهروندان گشوده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، کانال ارتباطی مطمئن، در دسترس و راحت میان شهروندان و شهرداری، برای افزایش مشارکت مردم در امور مدیریت شهری است تا بتوان مسائل شهر را، از نگاه مردم، یافت و با حل به موقع این مشکلات، رضایتمندی شهروندان را افزایش داد.

وی با اشاره به افزایش اعتماد و تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، گفت: در سال گذشته، ۱۵۹ و ۳۳۸ پیام قابل پیگیری شهروندان، توسط کارشناسان واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، برای پاسخگویی و انجام، به حوزه‌های مربوطه در شهرداری ارجاع شده و سایر درخواست‌های مردمی نیز به صورت آنی و در لحظه، پاسخگویی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد پیام قابل پیگیری، ۶۱ درصد یعنی معادل ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست شهروندی، با پیگیری ۱۳۷ در سال ۹۸، منجر به نتیجه شده و گره از مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف گشوده شده است که نسبت به سال ۹۷، افزایش ۲۷ درصدی در حل مشکلات شهری شهروندان را شاهد هستیم.

رمضانی یادآور شد: در میان پنج موضوع پرتکرار درخواست‌های مردمی سال گذشته که به ترتیب شامل نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت، آسفالت و سد معبر بوده است، موضوع سد معبر با ۷۸ درصد، بیشترین درصد حل مشکل شهروندان را در سال ۹۸ داشته است و بعد از آن نیز رفت و روب و نظافت با ۷۶ درصد، فضای سبز با ۶۳ درصد، ساخت و ساز با ۶۳ درصد و آسفالت با ۲۹ درصد انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
وی تاکید کرد: مناطق ۶، ثامن و ۵، دارای بیشترین درصد درخواست‌های مردمی به نتیجه رسیده و حل مشکل شهروند، نسبت به جمعیت، بوده و سازمان‌های اتوبوسرانی، مدیریت پسماند و اجتماعی فرهنگی نیز در میان سازمان‌های شهرداری، رتبه‌های نخست در حل مشکلات شهری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سال ۹۸ را کسب کردند.
 
منبع:روابط عمومی ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->