پیشرفت ۸۵ درصدی بوستان بانوان طرق مشهد| افتتاح پروژه در شهریورماه ۱۴۰۴ تخفیف ۲۰ درصدی رفع نقص خودرو در مشهد + آدرس تعمیرگاه‌های منتخب درباره کوچه «شهیدان خوراکیان‌۲» در مشهد | رونقی که با ساخت یک بیمارستان خارجی شروع شد سهم بانوان در زیست‌بوم فناوری باید به رسمیت شناخته شود ایستگاه استقبال از زائر منطقه ۷ مشهد، باید قبل از ماه صفر تکمیل شود گلایه‌های مردم از خدمات جمعه بازار خودرو مشهد | منتظر تحویل زمین برای توسعه هستیم هوای کلانشهر مشهد بالاخره سالم شد (۱۹ خرداد ۱۴۰۴) ۱۲۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محور‌های فرعی و اصلی استان خراسان رضوی به احترام مردم کار کنیم نگاهی به وضعیت مجتمع های میان راهی در  خراسان رضوی | کمین مرگ در جاده‌های بی‌سرپناه آغاز جشنواره تخفیف‌های ویژه ایام ولایت ۱۴۰۴ در ۱۳ فروشگاه منتخب شهرما در مشهد رغبت‌نداشتن سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در صنعت محصولات لبنی | واحد‌های تولید محصولات لبنی خراسان بی‌علاقه به تولید شیر مدارس بسیج تمام ظرفیت‌های شهرداری مشهد در دهه ولایت ۱۴۰۴ | از فضاآرایی تا تقویت حمل‌ونقل عمومی و خدمات ایمنی اجرای اصلاح الگوی کاشت فضای سبز خیابان کوهسنگی در مشهد برنامه پرواز‌های بازگشت زائران حج تمتع خراسان‌‌های رضوی و شمالی به مشهد + جدول زمانی روایتی کوتاه از تاریخ دوچرخه در مشهد به بهانه روز جهانی آن | گشتن با مرکب شیطان در شهر! سرای عزیزاله‌اف، بهشت ارزان‌قیمت‌ها شتاب در تکمیل ایستگاه‌های کلیدی مترو مشهد | قلندرشریف: ایستگاه میدان بسیج در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد بهره‌برداری از «ایوان سلام» در پایانه مسافربری مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ آرامگاه پیر مشهد | نگاهی به تغییرات مقبره «پیر پالان‌دوز»
سرخط خبرها

گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۹۸۰
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸
با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست مردمی در سال ۹۸ به نتیجه رسیده و گره از مشکلات شهروندان گشوده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، کانال ارتباطی مطمئن، در دسترس و راحت میان شهروندان و شهرداری، برای افزایش مشارکت مردم در امور مدیریت شهری است تا بتوان مسائل شهر را، از نگاه مردم، یافت و با حل به موقع این مشکلات، رضایتمندی شهروندان را افزایش داد.

وی با اشاره به افزایش اعتماد و تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، گفت: در سال گذشته، ۱۵۹ و ۳۳۸ پیام قابل پیگیری شهروندان، توسط کارشناسان واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، برای پاسخگویی و انجام، به حوزه‌های مربوطه در شهرداری ارجاع شده و سایر درخواست‌های مردمی نیز به صورت آنی و در لحظه، پاسخگویی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد پیام قابل پیگیری، ۶۱ درصد یعنی معادل ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست شهروندی، با پیگیری ۱۳۷ در سال ۹۸، منجر به نتیجه شده و گره از مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف گشوده شده است که نسبت به سال ۹۷، افزایش ۲۷ درصدی در حل مشکلات شهری شهروندان را شاهد هستیم.

رمضانی یادآور شد: در میان پنج موضوع پرتکرار درخواست‌های مردمی سال گذشته که به ترتیب شامل نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت، آسفالت و سد معبر بوده است، موضوع سد معبر با ۷۸ درصد، بیشترین درصد حل مشکل شهروندان را در سال ۹۸ داشته است و بعد از آن نیز رفت و روب و نظافت با ۷۶ درصد، فضای سبز با ۶۳ درصد، ساخت و ساز با ۶۳ درصد و آسفالت با ۲۹ درصد انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
وی تاکید کرد: مناطق ۶، ثامن و ۵، دارای بیشترین درصد درخواست‌های مردمی به نتیجه رسیده و حل مشکل شهروند، نسبت به جمعیت، بوده و سازمان‌های اتوبوسرانی، مدیریت پسماند و اجتماعی فرهنگی نیز در میان سازمان‌های شهرداری، رتبه‌های نخست در حل مشکلات شهری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سال ۹۸ را کسب کردند.
 
منبع:روابط عمومی ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->