آیت‌الله علم‌الهدی: جامعه‌المصطفی فرصتی برای توسعه اسلام و انقلاب در عرصه بین‌الملل است یادی از مرحوم آیت‌الله سیدمحمود طالقانی | او ابوذر زمانه بود تفحص پیکر ۱۶۳ شهید دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شمال غرب به دنبال خیر بررسی نگاه اسلام به شادی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی واعظ‌موسوی | خدا لبخند را دوست دارد پنجمین اجتماع بزرگ عزاداران اردوزبان در حرم امام رضا(ع) برگزار شد پیکر مطهر «حاج احمد خدادادی»، جانباز شهید دفاع مقدس، در مشهد تشییع شد حاج احمد خدادادی، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، به خیل شهدا پیوست معادباوری؛ ترمز و سرعت‌گیر انسان نماز سرچشمه نیکی‌ها | مروری بر روایات پیامبر اسلام (ص) و امامان (ع) درباره باید‌ها و نباید‌های نماز سومین سالگرد درگذشت «حاج‌حیدر رحیم‌پور ازغدی» در مشهد برگزار شد آغاز ثبت‌نام عمره از امروز (شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) + قیمت جدید پرچم گنبد منور رضوی به‌مناسبت فرارسیدن ماه «ربیع‌الاول» تعویض شد + فیلم از جوانمردی اهل‌بیت (ع) برای جوانان بگوییم ربیع‌الاول، ماه آشکار شدن رحمت خدا اولویت‌های اعزام به عمره مفرده ۱۴۰۳ چگونه است؟ حجت الاسلام مروی: باید ارزش‌های زندگی ائمه(ع) را در زندگی خود نهادینه کنیم نامه‌ای برای امروز منت‌دار دستگاه اهل بیت (ع) هستم ودیعه الهی برای حرکت از معاش به معاد
سرخط خبرها

پیکر مطهر «حاج احمد خدادادی»، جانباز شهید دفاع مقدس، در مشهد تشییع شد

  • کد خبر: ۲۴۹۹۴۵
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
پیکر مطهر «حاج احمد خدادادی»، جانباز شهید دفاع مقدس، در مشهد تشییع شد
پیکر مطهر «حاج احمد خدادادی»، جانباز شهید دوران دفاع مقدس، با حضور جمعی از مردم قدرشناس مشهد تشییع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیکر مطهر «حاج احمد خدادادی»، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس که روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت، امروز، ۱۹ شهریورماه، با حضور جمعی از مردم قدرشناس مشهد تشییع شد.

مراسم تشییع، صبح امروز با قرائت زیارت عاشورا و ذکر توسل به اهل‌بیت(ع) در مهدیه مشهد آغاز شد و پس از آن، پیکر مطهر تا حرم مطهر رضوی بدرقه شد.

پیکر شهید خدادادی پس از طواف و اقامه نماز در حرم مطهر رضوی، به شهر کاشمر منتقل شد تا در قطعه شهدای آرامگاه شهید مدرس، به خاک سپرده شود.

گفتنی است جانباز شهید «حاج احمد خدادادی» در سال ۱۳۴۸ در کاشمر چشم به جهان گشود و از سال ۱۳۶۳ به عنوان بسیجی غواص در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یافت. وی در عملیات کربلای۸ مجروح شد و به درجه جانبازی نائل شد و پس از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته به فیض عظمای شهادت نائل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->