مشاور شهردار مشهدمقدس در امور زنان منصوب شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) شهردار منطقه ۷ مشهدمقدس منصوب شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تجلیل شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی از شهردار مشهد برای تسهیل شرایط برگزاری نمازجمعه استفاده از پساب، راه‌حلی پایدار برای آبیاری فضای سبز مشهد اعمال‌قانون ۱۷۷۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۹ مرداد ۱۴۰۳) یک گام رو به جلو در احداث سطح سوم تقاطع شهید فهمیده مشهد فقط یک بیمارستان در مشهد تأییدیه آتش‌نشانی دارد | سیستم اعلام و اطفای حریق، بیشترین نقص بیمارستان‌های مشهد حریق انبار ضایعات پلاستیک در جاده کنه‌بیست مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، بولوارهای وکیل‌آباد و امام‌خمینی‌(ره) در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) دید رانندگان در محور‌های مواصلاتی ۵ شهرستان خراسان رضوی کاهش یافت (۹ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۹ مرداد ۱۴۰۳) خبر خوش شهردار مشهد برای تاکسیرانان | تاکسیرانان مشهدی به‌صورت رایگان بیمه تکمیل درمان می‌شوند اطفای حریق کارگاه مبل در مشهد درپی تلاش سه‌ساعته آتش‌نشانان (۸ مرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه‌های شهری بر اساس نیاز شهر مشهدمقدس افزایش دوبرابری تعداد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در مشهد ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، سه‌راه خیام و میدان ده‌دی مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۸ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۱ خودروی متخلف توقیف شدند (۸ مرداد ۱۴۰۳) درباره تاریخ کوچه «نخود بریزها» مشهد که محل زندگی یک صنف بود
سرخط خبرها

رونمایی از نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۷۱۶۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
رونمایی از نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از رونمایی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، همزمان به ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز،احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرکز تخصصی و اصلی برای ایجاد ارتباط دوسویه میان شهروندان با مدیریت شهری است که در همین راستا، هر روزه، تعداد زیادی از شهروندان و زائران، با این مرکز تماس گرفته و به بیان درخواست ها، انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری خود پرداخته و یا سئوالات خود را در حوزه‌های مختلف شهرداری، مطرح می‌نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت حدود ۲۴ سال از آغاز به کار این مرکز، اطلاعات ارزشمندی از مسائل شهری بر مبنای درخواست‌های شهروندی در مناطق مختلف شهر، به تفکیک حوزه‌های مختلف شهرداری، در بانک اطلاعات مرکز ۱۳۷ موجود بوده و برای برنامه ریزی شهری، قابل استفاده است.
 

احمد رمضانی فرخد اضافه کرد: تا کنون، اطلاعات موجود، علاوه بر بارگذاری در سایت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ به نشانی www.۱۳۷.mashhad.ir، بنا به درخواست مراجع مختلف در شهرداری، برای آن‌ها استخراج و ارسال می‌شد، حال در حرکتی نو، با طراحی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» این امکان را فراهم ساخته ایم، تا اطلاعات و گزارش‌های عملکردی مرکز ۱۳۷، به آسانی در اختیار مدیران شهرداری، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاه و همچنین عموم شهروندان علاقمند قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند نرم افزار را از سایت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ دانلود نمایند، گفت: در این نرم افزار که در گام نخست، نسخه ویندوز آن طراحی و رونمایی شده است، بخش‌های متنوعی از جمله چهارشنبه‌های پاسخگویی، پاسخگویی مدیران، بسته‌های سیاستگذاری، شناسنامه محلات، افکارسنجی، تولیدات صوتی و تصویری مرکز ۱۳۷، گزارشات عملکردی و ... در قالب‌های اینفوگرافیک، موشن گرافیک، کلیپ، پادکست و ... بارگذاری شده و قابل مشاهده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز۱۳۷ مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->