اعدام برادران دالتون در مشهد | درباره دستگیری راهزنان در دوره قاجار هزینه حدود ۳۰ میلیارد تومانی ساختمان فرماندهی و ستاد سازمان آتش‌نشانی مشهد بهره‌برداری از فاز یک ساختمان فرماندهی و ستاد سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد + فیلم احداث و توسعه ۹ ایستگاه آتش‌نشانی در مشهد در دستور کار شورای ششم فرماندار مشهد: باید با قاطعیت به سمتی برویم که ساختمان‌های ناایمن را ایمن کنیم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پنج ایستگاه دیگر آتش‌نشانی در شرف ساخت است قلندرشریف: تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری مشهد باید به ۶۰ ایستگاه برسد + فیلم مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خبر داد: کاهش ۸ درصدی عملیات اطفای حریق در سال گذشته معاون گردشگری شهرداری مشهد: برنامه‌های دهه کرامت با محوریت هویت و فرهنگ رضوی پیش‌بینی شده است رئیس شورای شهرستان مشهد: شورا‌های ما در پیگیری مشکلات مردم با نامهربانی ادارات مواجه هستند رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: این قابل قبول نیست که بخشی از حاکمیت، تشخیص مصلحت شورا‌ها را به رسمیت نشناسد برگزاری آیین گرامیداشت هفته شورا‌ها در مشهد + فیلم پیگیری مطالبه‌های مردمی و بررسی مشکلات محله کوثر مشهد | جزیره‌ای در دل چند محله برخوردار شدت صوت روزانه در مشهد ۱۲ درصد بیشتر از سطح استاندارد است شهردار مشهد مقدس: امیدواریم مدیریت واحد شهری به دست شهرداری‌ها سپرده شود فرماندار مشهد: یکی از مهم‌ترین مسائل ما در سطح شهرستان مشهد، توجه به توسعه زیرساخت‌هاست پیوند هنر و طبیعت در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) مشهد، الگوی موفق در ایمنی ترافیک | کاهش بی‌سابقه تصادفات در سال ۱۴۰۳ قدردانی شهردار تهران از خدمات و پروژه‌های توسعه‌ای در مشهد شهردار مشهد مقدس: وظیفه شهرداری‌ها خدمت به مردم است
سرخط خبرها

رونمایی از نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۷۱۶۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
رونمایی از نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از رونمایی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، همزمان به ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز،احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرکز تخصصی و اصلی برای ایجاد ارتباط دوسویه میان شهروندان با مدیریت شهری است که در همین راستا، هر روزه، تعداد زیادی از شهروندان و زائران، با این مرکز تماس گرفته و به بیان درخواست ها، انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری خود پرداخته و یا سئوالات خود را در حوزه‌های مختلف شهرداری، مطرح می‌نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت حدود ۲۴ سال از آغاز به کار این مرکز، اطلاعات ارزشمندی از مسائل شهری بر مبنای درخواست‌های شهروندی در مناطق مختلف شهر، به تفکیک حوزه‌های مختلف شهرداری، در بانک اطلاعات مرکز ۱۳۷ موجود بوده و برای برنامه ریزی شهری، قابل استفاده است.
 

احمد رمضانی فرخد اضافه کرد: تا کنون، اطلاعات موجود، علاوه بر بارگذاری در سایت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ به نشانی www.۱۳۷.mashhad.ir، بنا به درخواست مراجع مختلف در شهرداری، برای آن‌ها استخراج و ارسال می‌شد، حال در حرکتی نو، با طراحی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» این امکان را فراهم ساخته ایم، تا اطلاعات و گزارش‌های عملکردی مرکز ۱۳۷، به آسانی در اختیار مدیران شهرداری، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاه و همچنین عموم شهروندان علاقمند قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند نرم افزار را از سایت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ دانلود نمایند، گفت: در این نرم افزار که در گام نخست، نسخه ویندوز آن طراحی و رونمایی شده است، بخش‌های متنوعی از جمله چهارشنبه‌های پاسخگویی، پاسخگویی مدیران، بسته‌های سیاستگذاری، شناسنامه محلات، افکارسنجی، تولیدات صوتی و تصویری مرکز ۱۳۷، گزارشات عملکردی و ... در قالب‌های اینفوگرافیک، موشن گرافیک، کلیپ، پادکست و ... بارگذاری شده و قابل مشاهده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز۱۳۷ مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->