اهدای اعضای ۲ نفر از مصدومان حادثه معدن طبس انتخاب دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دومین دانشگاه جامع کشور هر چهار ثانیه یک نفر به آلزایمر مبتلا می‌شود سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع ویروس مسری و کشنده ماربورگ هشدار داد وعده‌های متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به معنای واقعی عملی می‌شود؟ فوت ناگهانی دانش‌آموز مینودشتی در حیاط مدرسه + فیلم (۱۲ مهر ۱۴۰۳) یک‌سوم عمل‌های بیماری صرع ایران در مشهد انجام شده است واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ملک آباد - مشهد پایان زورگیری‌های وحشتناک باند عقاب‌های خون‌آلود در مشهد + عکس ترافیک نیمه‌سنگین در بولوارهای سجاد و امام‌خمینی(ره) و میدان شهید فهمیده مشهد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ۵۰ تا ۸۰ درصد ماده اولیه دارو‌ها در داخل کشور تولید می‌شود پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۳۰ یک میلیون و ۶۰۰ هزار سالمند وابسته به مراقبت در کشور داشته باشیم همایش بین‌المللی بیماری صرع در مشهد آغازبه‌کار کرد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ضروت تلاش برای بهبود کیفیت زندگی سالمندان| علائم افسردگی در سالمندان از فردی به فرد دیگر متفاوت است همه آنچه که برای برنامه‌ریزی سفر نیاز دارید | بسیار سفر باید تا پخته شود خامی لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان روانشناسی افزایش حدود ۳۰۰ درصدی هزینه دریافت گواهینامه و سکوت پلیس راهور هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک ویروس تنفسی خطرناک برخی شهروندان مشهدی از افزایش ناگهانی هزینه‌های قبض برق گلایه‌مندند | تعویض اجباری کنتور برق چکار کنیم در فصل پاییز کمتر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا شویم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما در استان از فردا جذب ۱۰ هزار معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی میزبانی ۵۵۰ مدرسه خراسان رضوی از جشن عاطفه‌ها
سرخط خبرها

همایش بین‌المللی بیماری صرع در مشهد آغازبه‌کار کرد (۱۲ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۲۲۶۰
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
همایش بین‌المللی بیماری صرع در مشهد آغازبه‌کار کرد (۱۲ مهر ۱۴۰۳)
همایش تخصصی و بین‌المللی بیماری صرع امروز، پنجشنبه، به همت استادان گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری استادان دانشگاه مونستر آلمان در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغازبه‌کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر همایش بین‌المللی بیماری صرع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این همایش روز گذشته به صورت مجازی آغاز شد و از امروز تا فردا به صورت حضوری با حضور بیش از ۱۰۰ استاد ایرانی و خارجی ادامه خواهد داشت.

دکتر فریبرز رضایی طلب با بیان اینکه این همایش با محوریت آخرین یافته‌های مربوط به صرع مقاوم به دارو برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این راستا، بیماران گزینش شده از سوی استادان مورد تحقیق قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: همچنین نحوه تشخیص و درمان بیماران با شرکت کنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و در نهایت چهار بیمار به صورت پخش زنده تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

دبیر همایش بین المللی بیماری صرع دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان داشت: در این همایش استادان برجسته دانشگاه آلمان از جمله پرفسور گرجی، دکتر خالقی، دکتر کریستوف کلینگهاوس، دکتر ولمر و پروفسور اشتوما به بیان آخرین نظریات و دیدگاه‌های حوزه صرع در جهان خواهند پرداخت و استادان ایرانی نیز آخرین تحولات این بیماری در کشور را بیان می‌کنند.

صرع یک بیماری است که افراد مبتلا به آن بدون علت خاصی، روزانه و یا هفتگی دچار تشنج‌های شدید می‌شوند. علت اصلی رخ دادن این بیماری می‌تواند عوامل ژنتیکی یا مشکلات ساختاری یا متابولیک باشد که البته در ۶۰ درصد موارد علت ابتلا فرد به این بیماری نامشخص است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->