پیش‌بینی تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای برگزاری مسابقه ایران _ قطر برگزاری سومین رویداد «عطر و طعم پاییز» در مشهد  سقوط کارگر جوان مشهدی از ارتفاع (۱۴ مهر ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: امروز هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده است افزایش ظرفیت ساماندهی و آموزش آسیب‌دیدگان اجتماعی در مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: حضور مردم در نماز جمعه نصر نمایانگر استحکام کافی مبنایی و مردمی نظام جمهوری اسلامی است + فیلم اعمال‌قانون ۱۴۷۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حکایت ناشنیده از آغاز حکومت شاه عباس صفوی در مشهد | بدشگونی تاج‌گذاری در کوهسنگی شهردار منطقه‌۳ مشهد در دیدار با اهالی محله دروی: دیوارسازی کال دروی، رو به پایان است کارتون | جنگ نرم رژیم موقت صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی هوای کلانشهر مشهد امروز سالم شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) علت تصادف اتوبوس با ۷ خودرو در بولوار پیروزی مشهد چه بود؟ + فیلم سوانح رانندگی در خراسان رضوی سه کشته برجای گذاشت (۱۳ مهر ۱۴۰۳) ناصحی: تقویت همدلی در تمام ارکان مدیریت شهری مجدانه مدنظر قرار بگیرد حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شرایط دشواری را برای شهرداری‌ها رقم زده است شهردار مشهد مقدس: تعدادی از پروژه‌های شهری با اعتباری ۸ هزار میلیاردی آماده بهره‌برداری هستند بررسی نقش سمن‌های حوزه اجتماعی در مدیریت شهری مشهد اجرای برنامه‌های مختلف برای دختران مشهدی توسط مهدیه و مجتمع فرهنگی منتظران عاشق پیگیری ایجاد «کافه‌بازی» در بوستان‌های بانوان شهر مشهدمقدس رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: وعده صادق ۲ انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد روایت‌هایی از زندگی کلنل محمدتقی‌خان پسیان به مناسبت سالروز شهادتش | قطرات خونم کلمه «ایران» را ترسیم خواهند کرد تعطیلی دوشنبه‌های بوستان بانوان پارک ملت مشهد
سرخط خبرها

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: امروز هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده است

  • کد خبر: ۲۹۲۵۳۱
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: امروز هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده است
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده است و با حضور جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای همه این‌ها نابود خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز، ۱۴ مهرماه، در صد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: یاد تمامی شهدا به خصوص شهدای اخیر را گرامی می‌داریم. اتفاق ناگواری در لبنان پیش آمد و شهدای عزیزی را تقدیم اسلام کرد که بعد از این اتفاق باید وعده صادق دوم عملیاتی می‌شد.

وی بیان کرد: در یک سال اخیر اتفاقاتی در خاورمیانه شکل گرفته که اسرائیل کودک‌کش و این رژیم کثیف جز اینکه کودک‌کشی کند، کار دیگری انجام نمی‌دهد. نوجوانان، نونهالان، کودکان و جوانان فرقی برایش ندارد و به هر مدلی که می‌تواند آنها را به خاک و خون می‌کشد.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه منطقه خاورمیانه، منطقه حساسی بود، عنوان کرد: آمریکا که دم از هژمونی می‌زد، اسرائیلی که مدعی بود و دیگر کشور‌های وابسته به آنها در این منطقه پایگاه‌های نظامی فراوانی را مستقر کرده بود و به جمهوری اسلامی می‌گفتند شما نباید جبهه مقاومت را در کشور‌هایی مثل لبنان، یمن، عراق، سوریه و ... داشته باشید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ما به آنها می‌گفتیم احمق‌ها شما از آن طرف دنیا در منطقه ما پایگاه زدید، در مقابل اسلام ما اتفاقات نامبارکی را رقم می‌زنید و قرار نیست ما پاسخ شما را ندهیم و نتوانیم امت حزب‌الله را همراه و جبهه مقاومت را قدرتمند کنیم که پاسخ شما را بدهند.

وی ادامه داد: شما شاهد بودید رژیم صهیونیستی و آمریکا که دم از حقوق بشر، عدالت و اتفاقاتی برای جهان می‌زدند، چیزی جز دروغ نبود. امروز هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده است. با حضور جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای همه این‌ها نابود خواهد شد.

حاجی‌بگلو اضافه کرد: آنها که با رسانه‌ها و ثروت فراوان و هزینه‌های هنگفت افکار عمومی را در یک سال گذشته به گونه دیگری تغییر داده بودند و برخی فکر می‌کردند روش رژیم صهیونیستی و آمریکا درست است، اما ثابت شد که آنها مخالف حقوق بین‌الملل حقوق بشر حرف زده و عمل کرده‌اند. با وجود این هزینه‌های هنگفت امروز افکار عمومی تغییر کرده و متوجه این منظور شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی پاسخشان را اینگونه داد و وعده رهبر معظم انقلاب برای وعده صادق دیگر عملیاتی شد و اگر نیاز باشد وعده‌های دیگر هم عملیاتی خواهد شد. گذشت آن زمانی که برخی کشور‌ها ظلم می‌کردند و هرگونه عملیاتی را در منطقه انجام می‌دادند، امروز پاسخ محکم‌تری خواهند داد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح کاری را انجام دادند، در فاصله ۵۰ متری مقر موساد را موشک زدیم و سپاه با موشک‌باران خود به آنها فهماند که اگر بخواهیم بزنیم مقر شما را هم می‌زنیم، اما نگاه اسلام و جمهوری اسلامی به دنبال ریختن خون از دماغ کسی نبوده و نخواهد بود.

حاجی‌بگلو بیان کرد: آن دوران گذشت و امروز اگر نیاز باشد جمهوری اسلامی اتفاقاتی را رقم خواهد زد که در تصور و فکر شما هم نخواهد بود، وقتی از خواب بیدار شوید متوجه می‌شوید در جهان چه اتفاقی افتاده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وقتی اعلام می‌شود رهبر معظم انقلاب برای نماز جمعه حضور دارند، نماز جمعه در سراسر کشور پررنگ‌تر و بااهمیت‌تر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: امیدوارم برخی از کشور‌های خبیث و نادان که هنوز همراه رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا هستند از خواب غفلت بیدار شده و راه خود را پیدا کنند. قطعا در آینده پاسخ آنها هم داده خواهد شد و اینگونه نخواهد بود، سکوت حدی دارد. همه ما سرباز این نظام و انقلاب و سرباز امام خامنه‌ای هستیم، انشالله روزی خواهد رسید و این رژیم جعلی از صحنه روزگار محو و نابود خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->