نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! آبروریزی کامل شد| دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه! پارالمپیکی‌ها تجلیل شدند شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی

  • کد خبر: ۲۹۳۵۲۱
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی
تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳) در هفته سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و در استادیوم بنیاد کار تاشکند به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که هردوتیم بازی‌های قبلی خودشان را با برد پشت سر گذاشته اند و این مسابقه به نوعی ۶ امتیازی محسوب می‌شود.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم چند وقت پیش در فینال مسابقات کافا هم به میدان رفتند و در نهایت این شاگردان امیر قلعه نویی بودند که موفق شدند ازبک‌ها را شکست داده و عنوان قهرمانی را به خودشان اختصاص دهند.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲ برد مقابل هنگ‌کنگ و قرقیزستان و ۶ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم جدول گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار دارد.

در سوی مقابل ازبکستان در غیاب کاتانچ باید از ایران پذیرایی کند. حضور اوستون اورونوف در تمرینات دیروز این تیم حسابی پزشکان پرسپولیس را شاکی کرده و آن‌ها معتقدند ستاره ازبک نمی‌تواند در این بازی به میدان برود. ازبکستان در دو بازی ابتدایی خود کره شمالی و قرقیزستان را شکست داده و حالا به زمین سختی به نام ایران خورده است.

ازبک‌ها تاکنون در خانه خود تیم ملی کشورمان را شکست نداده‌اند و تنها بردشان در ۱۳ بازی به حدود ۱۲ سال قبل و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در تهران بازمی‌گردد که موفق شدند یک بر صفر تیم کارلوس کی‌روش را شکست بدهند. در شرایطی که ۱۰ بار هم مغلوب ایران شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->