تعیین تکلیف پرداخت اضافه‌کار پرستاران به زودی (۷ آبان ۱۴۰۳) شرط کاهش شهریه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد | شرط و شروط برای پذیرفتن شهریه نجومی! آنتی بیوتیک‌هایی که باعث مسمومیت در برابر نور می‌شوند افزایش چند برابری هزینه ثبت نام در آزمون دکترا | سازمان سنجش: می‌توانید ثبت نام نکنید! در جنایتی هولناک، پسر جوان مادرش را به قتل رساند اعزام ۱۲۰ هزار و ۷۶۲ نفر از واجدین شرایط به عمره مفرده مراجعه بیماران کشور‌های اروپایی و آمریکایی برای درمان چشم به ایران دستگیری ۱۵ سارق خشن در جشن تولد موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد + عکس سازمان غذا و دارو دستمال کاغذی‌های غیربهداشتی در بازار را معرفی کرد اعزام دو هزار و ۲۸۵ نفر به عمره مفرده از خراسان رضوی زمان صدور احکام جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری اعلام شد «۱۳ آبان» فرصتی برای محک ظرفیت‌های فرهنگی کشور تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت تا ۲۰ آبان ۱۴۰۳ + شرایط ثبت‌نام پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۳) | بارش‌های پراکنده تا ظهر امروز سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب شد (۷ آبان ۱۴۰۳) هوش مصنوعی، راهکاری نوین در کنترل ترافیک آغاز دومین دوره واکسیناسیون اهداکنندگان خون، علیه هپاتیت B آیا دارو‌های ضدافسردگی اعتیادآور هستند؟ همه چیز در مورد ژن درمانی سرطان و جایگزینی ژن سالم به جای ژن جهش یافته جابه‌جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد طی ۷ ماه امسال رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد دیده شود برداشت زعفران در تایباد تلفات داد (۷ آبان ۱۴۰۳) شبکه فرسوده توزیع آب به طول ۲۵ کیلومتر در روستا‌های مشهد اصلاح شد احکام مستمری خانواده‌های جان‌باختگان حادثه معدن طبس در خراسان رضوی صادر شد سکته مغزی، دومین علت مرگ در ایرانی‌ها ثبت یک‌ونیم میلیون مراجعه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی به مراکز درمانی بارش باران در محور مشهد- کلات | کاهش دید افقی رانندگان در محور مشهد- چناران (۷ آبان ۱۴۰۳) کودکان زیر ۵ سال پرخطرترین گروه سنی در بروز مسمومیت‌ها وضعیت نامناسب دستگاه‌های سنجش تراکم استخوان در کشور آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | آیا تکلیف بازنشستگان حداقل‌بگیر مشخص شد؟ (۷ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دومین همایش ملی بازاریابی در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۶۷۹۲
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
دومین همایش ملی بازاریابی در مشهد برگزار می‌شود
دومین همایش ملی بازاریابی با رویکردی نوین در سه محور برندسازی، بازاریابی و مشتری‌مداری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

الهام اسماعیلی | شهرآرانیوز، دکتر آذر کفاش، دبیر علمی همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین، در نشست خبری دومین همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین که امروز (۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳) در دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این همایش روز چهارشنبه، نهم آبان، به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره این همایش در سال ۹۳ عنوان کرد: پس از یک وقفه طولانی، این همایش بار دیگر با رویکرد نوین و مدرن در حوزه بازاریابی برگزار می‌شود. در این همایش، سه محور اصلی بازاریابی و رویکرد‌های نوین آن، برند و مباحث نوین مرتبط با آن و همچنین مشتری‌مداری مورد توجه است.

کفاش افزود: مقامات دانشگاه از جمله ریاست و معاونت پژوهشی در مراسم افتتاحیه حضور دارند. این همایش در دو بخش برگزار می‌شود. بخش اول، آکادمیک و شامل سخنرانی با حضور ۹ سخنران کلیدی است و بخش دوم، به صنعت اختصاص دارد. بخش صنعت فرصتی است تا صنایع تجربیات خود را در بهره‌برداری از ابزار‌های نوین بازاریابی به اشتراک بگذارند.

وی بیان کرد: ۱۳۳ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که ۹۶ مقاله پذیرفته شده‌اند. اسامی نویسندگان و چکیده مقالات در زمان همایش، روی سایت به نمایش گذاشته می‌شود و مقالات برگزیده برای انتشار در مجلات علمی ارسال خواهند شد. همچنین کتاب دیجیتال مقالات ۲۰ روز پس از برگزاری همایش روی سایت قرار خواهد گرفت.

دبیر علمی همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین ادامه داد: سخنرانانی از سایر استان‌ها نیز در همایش حضور دارند و ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان علمی از دانشگاه‌های خارج از استان خراسان رضوی هستند. این همایش هم علمی و هم کاربردی خواهد بود و از حمایت علمی و معنوی بسیاری از دانشگاه‌ها و نهاد‌های معتبر برخوردار است.

کفاش در خصوص هدف برگزاری این همایش گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، آگاهی‌بخشی به مخاطبان اعم از صنعتگران و کارآفرینان در خصوص لزوم فاصله‌گرفتن از شیوه‌های سنتی در بازاریابی است. تکیه بر روش‌های قدیمی در بازار امروز ممکن است موقتاً مؤثر باشد، اما در نهایت منجر به عقب‌ماندگی در رقابت خواهد شد.

دبیر علمی همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین با اشاره به اینکه کارآفرینان و فعالان صنعتی باید خود را به فناوری‌های نوین مجهز کنند، تصریح کرد: دستاورد همایش اول در سال ۱۳۹۳، بیشتر به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنایع اختصاص داشت. در آن زمان، بسیاری از صنایع به اهمیت بازاریابی پی نبرده بودند و آن را در نمودار‌های سازمانی خود در رتبه‌های پایین قرار می‌دادند.

وی با اشاره به نتایج حاصل از همایش اول خاطرنشان کرد: پس از همایش اول، اهمیت ایجاد واحد‌های بازاریابی در سطح معاونت و مدیریت سازمانی به‌عنوان یک الزام مطرح شد و صنایع دریافتند که موفقیت آن‌ها ارتباط مستقیمی با توجه به امر بازاریابی دارد. در این دوره از همایش، تمرکز بیشتری بر رویکرد‌های نوین از جمله بازاریابی دیجیتال، برندینگ و استفاده از رسانه‌های مدرن خواهد بود تا صنایع بتوانند در بازاری که به‌ طور مستمر در حال تغییر است، موفق‌تر عمل کنند.

کفاش با اشاره به فراوانی مقالات ارسال‌شده به همایش بیان کرد: بیشترین تعداد مقالات در حوزه بازاریابی مدرن و مشتری‌مداری بوده است. حدود ۷۰ درصد از مقالات در زمینه بازاریابی و مشتری و ۳۰ درصد در حوزه برندینگ ارائه شده‌اند. احتمالاً در دوره‌های بعدی این همایش، مباحث مرتبط با این موضوعات نیز بیشتر مورد بررسی قرار خواهند گرفت، اما فعلاً تمرکز اصلی بر ارتقای سطح علمی و بین‌المللی همایش بوده که این امر مستلزم جمع‌بندی و موافقت‌های لازم در سطح دانشگاه و خارج از آن است.

دبیر علمی همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین در خصوص گروه‌های مخاطب این همایش عنوان کرد: مخاطبان ما شامل دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی و صنایع مختلف هستند. دانشگاه‌هایی که رشته بازاریابی دارند، همچنین بانک‌ها، استانداری، فرمانداری و شهرداری نیز از جمله نهاد‌هایی هستند که با آن‌ها تعاملاتی داشتیم. صنایع و شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی نیز از مخاطبان اصلی ما به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به مکاتبات گسترده‌ای که با دانشگاه‌ها و صنایع مختلف صورت گرفته است، تصریح کرد: در این دوره از همایش، بیش از ۱۴۰۰ نامه و مکاتبه با گروه‌های مختلف انجام شده است تا تعاملات سازنده‌ای با تمامی مخاطبان همایش برقرار شود.

در ادامه، علیرضا حدادیان، عضو شورای سیاست‌گذاری همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین، گفت: در همایش پیش رو قصد داریم بستری فراهم کنیم تا شرکت‌کنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را به جامعه عرضه کنند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

وی اضافه کرد: مطالعات نشان داده عمده مشکلات این کارآفرینان و استارتاپ‌ها در دو حوزه مالی و بازاریابی است. بر این اساس، همایش با هدف انتقال اطلاعات و تجربیات به آنان برگزار می‌شود؛ خصوصاً جوانانی که در تیم‌های استارتاپی، نوآوری‌ها و اختراعات فعالیت دارند. بسیاری از این افراد با مشکلات تجاری‌سازی مواجه‌ هستند و حتی برخی از آنان پس از چند سال به دلیل شکست در بازاریابی، کسب‌وکار خود را رها کرده‌اند و دوباره به مشاغل کارمندی بازگشته‌اند.

حدادیان خاطرنشان کرد: این همایش می‌تواند به این افراد کمک کند تا از طریق یادگیری روش‌های مؤثر بازاریابی و مدیریت مالی در حوزه تجاری موفق‌تر عمل کنند. همچنین از منظر رسانه‌ای و علمی نیز این ضرورت وجود دارد که علم و فناوری نیز به بازاریابی نیازمند هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->