سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا افزایش حقوق بازنشستگان یکشنبه ۲۵ خرداد تصویب می‌شود؟

  • کد خبر: ۳۰۲۶۲
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
  • ۱۲۵
آیا افزایش حقوق بازنشستگان یکشنبه ۲۵ خرداد تصویب می‌شود؟
افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی واریز می‌شود؟ این پرسش بیش از ٣ میلیون و ۳۰۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی است که به‌دلیل شیوع کرونا و به تأخیر افتادن جلسه شورای‌عالی کار هنوز میزان حقوقشان مشخص نشده است!
به گزارش شهرآرانیوز، این در حالی است که نگرانی و انتظارات اغلب آن‌ها بیش از مدت زمان طی شده به درصد حقوق‌هایی برمی‌گردد که توقع دارند از حداقل حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری کمتر نباشد!

در حال حاضر ٦٥ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل حقوق را می‌گیرند و شاید رسیدن به عدد ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان همانند بازنشستگان لشکری و کشوری دور از انتظار نباشد، چراکه خیلی از آن‌ها معتقدند با حقوقی که دریافت می‌کنند نمی‌توان از پس هزینه‌های زندگی برآمد، البته آن طور که مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفته توافق اولیه با دولت انجام شده که بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از طریق واگذاری سهام شرکت‌های دولتی معادل حداکثر ۵۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی داده شود که از طریق آن ظرف مدت یک ماه پرداخت افزایش صورت گیرد؛ بنابراین باید دید طی روز‌های آینده چه اتفاقاتی برای آن‌ها رقم خواهد خورد؟

«اگر افزایش حقوق‌ها طی چند روز آینده به تصویب دولت برسد، مابه‌التفاوت افزایش حقوق‌ها در خرداد ماه در قالب پرداخت‌های جداگانه‌ای واریز می‌شود.» این خبر را مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درحالی اعلام می‌کند که هم‌اکنون بیش از ٣ میلیون بازنشسته در انتظار تصویب و تصمیم دولت هستند.
 
مصطفی سالاری اگرچه از زمان دقیق برگزاری جلسه هیأت وزیران برای تصویب میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی خبری نمی‌دهد، اما ظاهراً قرار است این موضوع ظرف این هفته در هیأت وزیران مطرح شود و به تصویب برسد.
 
به‌گفته او، هم‌اکنون مستندات لازم از سوی سازمان تأمین اجتماعی آماده و ارائه شده است، اما اینکه افزایش حقوق‌ها به خردادماه می‌رسد یا نه، سؤالی است که سالاری به آن این‌طور پاسخ می‌دهد: «کار سختی است، زیرا فایل‌ها آماده و پرداخت حقوق‌ها آغاز شده است، ولی اگر میزان افزایش حقوق‌ها طی چند روز آینده به تصویب دولت برسد ما، مابه التفاوت افزایش حقوق‌ها را در خرداد ماه در قالب پرداخت‌های جداگانه‌ای انجام می‌دهیم.»


امیدواریم از حداقل حقوق سایر بازنشستگان کمتر نباشد

رئیس کانون بازنشستگان تهران در این باره می‌گوید: «ما خارج از چارچوب قانون درخواستی نداریم، فقط می‌خواهیم همان قانونی که در مجلس تصویب کرده‌اند و همه به آن اعتقاد دارند اجرا شود، ماده ٤١ قانون کار دو بند مهم دارد؛ تعیین دستمزد براساس تورم بانک مرکزی و سبد هزینه خانوار!
 
ما هم انتظار داریم با توجه به شرایط فعلی این قانون اجرا شود، بانک مرکزی نرخ تورم را ٤١.٢ اعلام کرده است، اگر نخواهیم به این درصد هم اکتفا کنیم، باید هزینه سبد خانوار را مدنظر قرار دهیم، خب اواخر سال ٩٨، هزینه سبد خانوار ٤ میلیون و ٩٤٠ هزار تومان اعلام شد که نسبت به سال ٩٧، یک میلیون و ١٨٠ هزار تومان تفاوت داشت، اگر همین سبد را به شاغلین و بازنشسته‌ها بدهیم، تازه می‌توانیم مثل سال گذشته زندگی کنیم که همین هم ٤٠ درصد هزینه‌های زندگی را پوشش نمی‌داد، خب با این حساب چطور می‌شود از پس هزینه‌های امسال برآمد؟»
 
دهقان‌کیا با بیان اینکه حداقل دستمزد در مجلس برای امسال ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان تصویب شده، می‌گوید: براساس این مصوبه، بازنشستگان کشوری و لشکری این رقم را دریافت می‌کنند و شاغلین هم در پایان سال گذشته ٥٠ درصد افزایش حقوق داشتند که امسال هم ١٥ درصد افزایش یافت، از طرفی دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ١٠ هزار میلیارد تومان هم اختصاص داد خب چرا برای بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچ خبری نیست؟! این ٢٦ درصد یعنی حقوق من بازنشسته بعد از ٣٠ سال کار از یک میلیون و ٥٢٠ هزار تومان به یک میلیون و ٩١١ هزار تومان برسد، درحالی که ما می‌گوییم باید هزینه سبد خانوار به عدد ٢ میلیون و ٨٠٠ نزدیک شود، البته همه قول می‌دهند، اما در اجرا فعلاً اتفاقی نیفتاده است.

او می‌گوید: البته ٤٤.٥ درصد منابع برای سازمان ایجاد شده که می‌تواند با آن منافع ما را تأمین کند، اما مجلس ٢٦ قانون تصویب کرده که براساس آن ٣ میلیون و ٢٠٠ هزار نفر اعم از کارگر ساختمان، قالیباف و رانندگان برون و درون شهری سر سفره سازمان میهمان شده‌اند و سهم بیمه‌شان را دولت باید بپردازد که حدوداً ٣ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان تعهد جاری دولت در ماه است که به سازمان پرداخت نمی‌کند. خب سازمان هم نمی‌تواند از پس هزینه‌های سنگین برآید.

رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور هم با بیان اینکه هر سال قبل از پایان سال، شورای عالی کار دستمزد شاغلین را مشخص می‌کرد، می‌گوید براساس ماده ١١١ تأمین اجتماعی، حقوق یک بازنشسته نباید کمتر از یک کارگر ساده باشد، اما امسال شورای عالی کار با چالش‌هایی مواجه و نهایتاً نخستین جلسه ٢١ فروردین ماه امسال برگزار شد، در این جلسه نماینده کارگران مصوبه ٢١ درصد برای حداقل بگیران را قبول نکرد و باعث شد تا اعتراضاتی رخ دهد.

بیات با اشاره به جلسه هفدهم خرداد ماه نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت می‌گوید: شورای عالی کار در این جلسه ٧٥ هزار تومان از پایه سنواتی را کم کرد، اما افزایش ٢٦ درصدی برای سنوات مصوب شد، از طرفی ٢٠٠ هزار تومان به حق مسکن افزوده و در کنار ٩١ هزار و ٧٥ هزار تومان سایر سطوح، میزان حقوق مشخص شد، خب تا زمانی که این مصوبات را نداشتیم نمی‌توانستیم برای بازنشسته‌ها کاری کنیم. ما هم‌اکنون پیگیر بسته‌ای که به هیأت وزیران ارائه داده‌ایم و در دستور کار قرار دارد هستیم و امیدوارم در جلسه فردا (یکشنبه) تصویب شود، به محض تصویب، پرداخت‌ها در لیست جداگانه انجام می‌گیرد.

منبع: ایران آنلاین

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
9
یاخدا
زهرا سجادی از شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
با عرض سلام من چهارساله بازنشسته تامین اجتمایی شدم سال ۹۸ خودرا بیمه تکمیلی کردم وکانون آمده بیمه عمر راهم اضافه کرده من این بیمه عمر را لازم ندارم به کانون مراجع کردم میگن اگر حذف کنی بیمه تکمیلی هم حذف میشود حقوق من ۶۰۰ تومن هست چکار باید بکنم خواهش میکنم جوابم رو بدهید متشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
بی لیاقت ترین وزیر شریعتمداری من نمیدونم اینو کی میاره اطلا قیافش مثل مونگولاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
2
17
پس چرا حقوق بازنشستگان زیاد نمیشود پس کی مجلس می خواهد به ای قضیه ورود کند و حقوق این قشر زحمت کش جامعه را مورد بررسی قرار دهد. آقایون نماینده لطفا استیضاح وزیر کار را در دستور کار خود قرار دهید.وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعیهر چه زودتر برکنار شوند تا درس عبرتی برای دیگر وزیران کشور شود.
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
27
با قشر ضعیف چه میکنید
عبدالمجید غلامی
Germany
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
20
سلام،وقت بخیر
تصویب یک طرح یا لابحه یا هر اسم دیگه که عملا فقط با زبان و سپس با دست مکتوب میشه،اینقدر حرف و حدیث داشت،اگر میخواستن جای زاگرس با البرز را عوض کنند؟
بازنشسته ماشین سازی تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
25
دیگه ازحرفهای پوچ وبیفایده خسته شدیم.بس کنید جلسه بازی هارا
بازنشسته ماشین سازی تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
21
دیگه ازحرفهای پوچ وبیفایده خسته شدیم.بس کنید جلسه بازی هارا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
2
18
سایر سطوح بازنشستگان نباید کمتر ۴۰ درصد باشد
صحبت از ۲۱ درصد برای سایر سطوح هست

بارها گفتیم ۱۶ درصد سایر سطوح کارگری مناسب هست چون مزایای اونا من جمله اضافه کار و........
جبران میکنه!!!!
اما بازنشسته مگه اضافه کار داره ؟ عیدی ۵ برابر داره؟ مسکن ۳۰۰ هزاری داره
حق اولاد و و و پس خدایی انصاف و وجدان قضاوت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
32
الهی بمیریدکه یه حقوق بدبخت بیچاره های زحمتکش میخواهید بدید جونتون بالا میادفکر میکنن مال باباشونه باباحق زحمت سی سالشونه انقدر اذیت میکنید با با خرج داریم مستاجریم چرا درک نمیکنید خودتونو یکروز جای ما قرار بدید سرتون بیاد ایشالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
27
یا امام هشتم یا خدا.خرداد جورش کن افزایش حقوق رو و معوق.مریض شدم از انتظار.بخدا قسم.نمیکشم ب تیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
27
حقوق شاغلین رو 21 درصد اضافه کردند و نیز شرکتهای خودروساز خودشان هم 4 درصد اضافه کردند و شد 25 درصد از طرفی دوباره حق مسکن آنهاهم اضافه شد و مجموعا 30 درصد شد بازنشستگان کشوری هم که از فروردین هم اضافه شد و نیز معلمان بازنشسته همسان سازی شدند اما بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی هنوز منتظر حرکت این زبون نفهم ها یعنی وزرا و مدیران تامین اجتماعی هستند باید حرکت دیگری کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
28
اگر فقط این 4 تا نظر در معرض نمایش گذاشته شده به معنی این است که احتمالا صدها نفر فقط فحش دادند
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
20
بازنشسته ها سرکارند،نه افزایشی درکاره نه امیدی،دستی درکاره که مملکت را به آشوب بکشند،
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
25
بخدا خسته شدیم .این همه وعده .وعید .شما که میدانید ما با چه زجری زندگی میکنیم .پس چرا تصمیم نمبگیرید .چرا بین ما تامین اجتماییها .وکشوری .ولشکری تبعیض قائل میشید .بخاطر اینکه ما در کارخانه هازجر کشیدیم .ودیگران پشت میز نشستن .منکه بخدا راضی به مرگم .بااین ماهی 1600 چه میشه کرد .خودتان یه فکر بکنید .
هشت گرو نه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
23
معلومه میخواهید چه گلی به سرتون بگیرید مرنجان موری که دانه کش است که روزی به پایش درافتی چو مور از مدیران قبلی سازمان عبرت بگیرید
هشت گرو نه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
20
واقعاً که خاااااااااااااااااااک
کارگر کاخ نشین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
26
مسئولین عزیز ما کارگران انتظار نداریم که شما مسلمان باشید ،حداقل انسان باشید و حقوق ما را که نمی توانید به حقوق خودتان نزدیک کنید ،حداقل حقوق خودتان را به حقوق کارگران نزدیک کنید. الا برکت الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
واقعا خاک بر سر این دولت کنن واقعا انسانیت ندارین اگر داشتین فکر این مردم بدبخت بودین که با یه حقوق ناچیز جلو خانواده شرمسار هستن کجا نشستین تا کی دزدی ؟من یه بچه مریض دارم دخترم میخواد ازدواج کنه باید از کجا هزینه دارو بیارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
5
دیگه از انتظارخسته شدیم مابازنشستگان مثل یه بمبی شده ایم که هر لحظه ممکنه منفجربشه پس یه فکر اساسی به حال ما کنید که تااخرخرداد تمام حق حقوق مارابدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
ششما تاکی میخواین بازنشستگان را بادروغ ودقل سر کار بگذارید حالاه دیگر نمیتونید کاری کنید کرونارا اوردید وسط اگر که میخواستین برین راهپیمای بگین مرگ بر امریکا توی یک دقیقه بلد بودین مردم را اماده کنید وشیره بمالید بسر مردم که برن راهپیمای ولی حالا از اسفند ماه تا حالاه نتونستین یه تصمیم بگرین شما خودتان را جاب مابگذارد ببینم میتوتنید بااین حقوق کمی که دادین به ما زندگی کنین ومهاش زندگیتان را بگذرانید ما بااین حقوق کم دکتر بریم داروی خداتومانی بخریم بااین حقوق کم دختر پسر نوه که میاد خونه چطوری جلوشون دربیایم شما چه فکری کردین یا دستتان تو خرج نیست که بدانید یا یه در امد خوبی هرماه دارین که دیگه هواستان به زندگی مردم نیست
یه بازنشسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
8
اقای نوبخت تورو به مقدسات قسم پاتو از روی گردنم بردار
به خدا نمیتونم نفس بکشم
یک بازنشسته بدبخت
ناشناس
United States of America
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
6
چه غلطی دارید میکنید خدا از شما نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
3
خدا کنه دلتان ب رحم بیاد و ۲۸۰۰ هزار تومن برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
7
باسلام،
جناب آقای ریسی ریاست محترم قوه قضائیه شمارا به خدایک نیم نگاهی هم به این مسئولین وزات کاروامو اجتماعی بیندازید ،که باگذشت سه ماه ا سال هنوز بازنشستگان این اداره بلاتکلفند.
جعفر نیا هستم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
7
شما را به قران قسم دیکز تمام کنید این امروز فرداها را بخدا دیکر واقعن از خانوادهم خجالد میکشم تورا بخدا دیکر تمام کنید امرور فرداهارا شما را جان بچها تون تمام کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
5
تورو خدا اضافه حقوق ما باز نشسته های تامین اجتماعی رو خرداد واریز کنید.....حسرت خوردن میوه فصل مونده تو دلمون....خدا رو خوش میاد شرمنده خانوادمون باشیم....تورو قرآن خرداد پرداخت کنید....بس که قرض کردیم پول با این گرونی آبرومون رفته به خدا....مسلمونید باور کنید گرفتاریم
ناشناس
Canada
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
6
خیلی از دین صحبت نکنید ک اصلا حرف وعملتون باهم جور در نمیاد اگر دین دارید وپیامبر را بشناسید گفتن تا عرق کارگر خشک نشده حقش بدین شماها یک کلام از دین اسلام حرف نزنید ک حالم بهم میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
4
تا زمانی که ایشان مدیر عامل باشد، تامین اجتما عی هیچ خدماتی را قادر نیست به بیمه شدگان خود به نحو مطلوب ارایه کند.
عدم افزایش حقوق بازنشستگان کارگری بعد از گذشت حدود ۳ماه و عدم پیگیری مسولانه در جهت دریافت مطالبات صندوق سپرده کارگری وبازنشستگان کارگر( معروف به صندوق تامین اجتماعی) ازدولت دو نمونه از عدم توانایی ایشان می باشد.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
3
کسانی که دست اندر کارند.. باید بدونند که بازنشستگان بالاتر از حداقل بگیران. در هنگام کار سهم حق بیمه خیلی بیشتر از حقوق پایه پرداخت کرده اند. باید در افزایش هاهمان درصدی که به حداقل بگیران افزوده میشه همان درصد را به سایر حقوق ها بدند . پلکانی و فرمول های دیگه گه درصد را کم میکنه عادلانه نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
2
به مرگ میگیرن به تب رازی بشی،با همین فرمون بریدجلووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
3
اقای سالاری ،امیدوارم واما واگر دیگه بگذار کنار مدیریت کن،بعد ازگذشت ۳ماه ازسال سعی کن بیشترازاین شرمنده بازنشسته ها نشی ،اگر میدونی که نمی تونی خداحافظی کن،بازنشستگان درامدی ندارند،همه چشم انتظاریشون همین چندر غاز حقوقه،اگه اینهم کسی ازش دفاع نکنه مشکله....
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
3
لعنت خدا به این بی دینی وبی عدالتی بعضی از‌مستمری بگیران با اضافه کردن ۲۶ درصد حقوقشان به ۲ میلیون هم‌نمیرسه چگونه زندگی را اداره کنن باین همه مشکلات و گرانی و مریضی و بدبختی آیا واقعا خودتون با این حقوق ها میتوانید زندگی کنید اگرانقلابی هستین اگرزیرسایه اسلام زندگی میکنی یک پس همچون حضرت علی ع به فکر مردم باشید و عدالت رابرقرارکنید چرا رهبری وارد نمیشود چرا همه سکوت کردن آخه ظلم تا کجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
1
2
سلام از اول سال تا کنون خیلیها ازبازنشستها فوت کردند وافزایش حقو قی ندیدند کم کنید این وعدهای دروعین را با ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان چه میشه بخری برای یکماه
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
3
2
درود برنمایندگان کارگری وبازنشستگان .الحق که امسال بهتر عمل کردید کاش سالهای قبل هم اینچنین بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
4
سلام و ارادت امیدوارم این نظرات رو لااقل برای نمونه که شده یکی از دست اندرکاران ببینند و از حال قشر بازنشسته باخبر بشن که در شرایطی زندگی میکنند..
حسن شیرمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
3
واقعا ازخودم خجالت میکشم چون ایرانی باید طوری زندگی کند تا ازترسوبودونش باهیثت ایران پرآوازه تاریخ بازی نکند،،،،، ایران من شرمنده ازاین همه دروغ ودغل شرمندم ای خرمشهر مندم شهیدسلیمانی شرمند ای شهیدان ایران بزرگ شرمندم شهید زین الدیها همتها بازی‌ها و وووووو وامام کبیرایران سرفراز شرمندم ازاین همه دروغ کلک واختلاث درکشورامام زمان شرمندم ازکشورسلمان فارسی شرمندم ای سردار بزرگ ایران سردار لها سلیمانی کبیر آزادمرد،،،،،،،،،،،،،،
یک کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
3
تصویب میشه چون خود دولت تعیینش کرده اما چه فایده .این حقوقها کفاف یک ماه زندگی یک خانواده رو نمیده
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
1
3
تاکی وعده امروز وفردا مکنید تا بیایید تصمیم بگیرید حق بازنشستگان بی گناه را افرادی مثل طبری ومسئولین دیگر به راحتی بالا می کشند این که دیگر جلسه نمی خواهد حق مسلم باز نشستگان است . آه مظلوم زود دامن ظالم را میگیرد وای بر ایران مظلوم که چه افراد بی کفایتی بر ان حکومت می کنند وچه افراد مظلومی در آن زندگی می کنند که به نان شب محتاجندمرگ بر مسئولین دزدواختلاس گر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
3
خداوند میدونم که قبولش ندارید انشالا ازماتون دراره ازخودتون وخانوادهاتون که ایقدرمارازجرمیدهید انشالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
3
زود نیست بذارید برای سال دیگه . آخه خودت رو مسخره کنید چه مسلمانی ست که شما دارید . شرم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
حالا میخواید کی حقوق ها اضافه بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
همش حرف پس کی عمل حقوقای بازنشستگان رو دوهشتصد کنید وخلاص دیگه جلسه بازی بعد از سه ماه گذشت سال زشته واقعا خجالت داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
نه امیدی به دولت داریم نه مجلس و نه سایر ارکان نظام اگر امیدی بود تو این ۴۰ سال باید یه اتفاقی توی وضع ما بازنشستگان می افتاد(البته اتفاق خوب).
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
بابا جون بسر شدیم شمارو قسم میدیم ب اونیکه می پرستید تمومش کنید دیگه خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
سلام ترو به امام حسین حداقل دروغ نگید نمیدونید چقدر تاحالا مشت توسرمادرم زدم که چرا دروغ میگی و بعد فهمیدم حرف های شماها دروغ بوده دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
دولتی که خسیس باشه وفقط فکر خودشون میکنن هیچ انتظاری نیست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
سلام بعد از سه ماه از سال گذشته هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است آیا تأمین اجتماعی برای کارمندان خودش همین افزایش رو اعمال می کند شنیدم حدود 50 درصد هم خودش گفته بکارمندام به غیر از اضافه دولت میدم یک بامو چند هوا
ممنون
بازنشسته تامین‌اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
تنها‌راه‌اجرا‌عدالت‌فقط‌وفقط یک‌زلزله‌صد‌ریشتری‌است
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
4
واقعا لازم میدونم قبل از هر چیز از آقای دهقانی کیا که تو این مدت من واقعاً اخبار تامین اجتماعی را دنبال می کردم می دیدم که ایشان چه جوری حرص و غصه بازنشسته ها را میخوره به هر جوری بتونه میخواد که کمکی کرده باشه لازم میدونم پیش اون سلام و خسته نباشید بگم و بگم که مطمئناً جایگاهی که دارید حقتونه در مورد مستمری هم که الان مادر من میگیره یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان همان روزی که به حساب واریز میشه ظرف مدت یک ساعت تموم میشه و باید ۳۰ روز دیگه چشم انتظار بود با وضعیت خانه اجاره ای قسط دوا و درمان واقعا امکان زندگی نیست
بازنشسته تامین اشتباهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
3
خداوندا؛ بگیر ازصاحبان صندوق تامین اجتماعی صبر وطاقت را و بیفزای بر غاصبان این صندوق شرم و خجالت را. آمین یا رب العالمین
محمدمعصومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
3
جنود ابلیس در زمین،،،، ابلیس دیوی پادشاه ظلمت
تحریم ملت این خدا،،،،، ابلیس تکبرش دید خدا
ترام تکبر تو دیده،،،،
خدا ناله بینوایان شنیده،،،،
محمدمعصومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
ابلیس دیوی پادشاه ظلمت،،،،،،،، کاخ تاریک تاریکی آمد
تحریم این و آن یه ملت،،،،،، آه ستمدیدگان
جنود ابلیس تکبر و خسارت
شکست شکستن درستی تجارت
تجارت درستی خوبی انسانیت،،،،،
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
خوبه این مسعولین و بعد از ۴ ماه از خواب بیدار کنین
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
خوبه این مسعولین و بعد از ۴ ماه از خواب بیدار کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
کاش برای همه ی امور مملکت اینقدر حساس بودید نمیدونم شما چطور اینهمه گرونی. و تورمو نمی بینید چون شما تورم نداری گرونی ندارید برای همین نمی تونین بعد گذشت سه ماه تصمیم بگیرید
ناشناس
Netherlands
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
س میشه شفاف سازی کنین مثلا بازنشسته ای که دو میلیون و دویست میگیره الان دریافتی چه قد میشه ممنون
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
به باز نشسته ها که میرسه تصویب میشود یا نمیشود چرا بعضی شغل ها زود تصویب میشه اما این بازنشتگان که یه عمر جوانی خودشون رو گذاشتن حالا به کرونا ربط پیدا کرده واقعا جای تاسف داره
ناشناس
Netherlands
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
آقایون دولت شما باید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو حداقل به ۴ میلیون برسونید این دومیلیون چی میشه این قدم نگین بوجه نیست توی تحریم هستیم اگه توی تحریم هستیم آقا زاده ها توی کشور های خارجی چه نک من اگه توی تحریم هستیم این همه سلطان سکه و نفت از کجا امدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
بی انصافا نداریم!گرونیه
جعفر از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
باز هم وعده سر خرمن بابا کارگر در این مملکت که بحساب نمیاد مثال کار کردن ۰۰۰۰ خوردن یابو مصداق ما قشر ضعیف جامعه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
آخه این چ قانونیه که گرونی بیداد میکنه و حقوق بازنشسته با 7سر عایله هیچ تغییری نمیکنه!!
ماکه باعث و بانیشو لعنت میکنیم
چقد آدم بدهی و قرض بالا بیاره آخه؟؟؟
یکم وجدان داشته باشید مال مردمو نخورید
پس پولا چی شده؟؟؟دود نشده بره هوا که
برش داشتین خوردین حالا زورتون میاد بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
خدا جای حق نشسته.انشاالاه با ظهور آقا امام زمان عدالت به طور واقعی درمورد این آدمهای دورو مال پرست دنیاپرست و دروغگو ومال بیت المال خوروکلاه بردار اجرا بشه.آمئئیییییییییین.
بازنشسته
Germany
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
ننگی که دولت روحانی به یادگار گذاشت هیچ دولتی چنین کاری نکرد . ننگ بر تو آقای روحانی تاریخ انقضا تو هم مثل دیگر ریسس جمهوری فرا رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
با سلام این کار دولت توهین به قشر باز نشستگان و مستمری بگیر نیست تا کی ما منتظر افزایش حقوق این قشر مظلوم باشیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
ما هم می دانیم ویروس کرونا فقط در مورد تشکیل جلسات مربوط به افزایش حقوق مستمندان یا همان مستمری بگیران تأمین اجتماعی واگیر ومسری است .بخاطر همین جلسات به تعویق می افتد ،درتشکیل جلسات سایر امور ویروس کرونا حق ورود به جلسات را ندارد.امامسئولین این امر ویروس تنگدستی را به خانواده ما سرایت می دهند.اماخود ازترس واگیر بودن ویروس کرونا جلسات را به تعویق می اندازند.
بازنشست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
گفتار رمانی هنوزهمادامه داردخردادهم داردتمام می‌شود ولت دوغگوومدیرعامل دورغ همه‌اش فیلم بودنه؟؟؟؟؟؟؟؟
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
چرا کرونا مال فقط تامین اجتماعی بود برای کشوری لشکری کرونا نبود سر موقع به اندازه کافی اضافه شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
حقوق بنده یک میلیون وپانصدتومان این میزان حقوق پاسخگو حتی کرایه خانه هم نمیباشد لطفا فکری ب حال مردم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
حقوق بازنشسگان کشوری کی واریز میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
من فرزند یه بازنشسته هستم مادرم بیمارقلبی داره حقوقش کفاف خودشه نمیده چه برسه به ما که سه تا فرزند مجرد هم داره منه دختر الان به چه امیدی زندگی کنم ایا این حق ماست انها که زحمت زیادی کشیدند وتا سی سال حق بیمه را پرداخت کردند که اینده راحت وبی دغدغه ای داشته باشند ن اینکه کم بیارن وروشون به دیگران بندازن وقرض وقوله کنیم با شرمساری اخه چرا باید این قشر اینقد بدبخت باشن چرا ،نه میتون دختر شوهر بدن نه میتونن جهیزیه بگیرن نه پسراشون سر وسامون بدن اخه این چه حقوقیه سفرشونم که همیشه خالیه ،یکی نیست به داد این قشر بازنشسته برسه بابا بازنشسته ها ف ر ز ن د دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
خبر خوش گه می گفتیید چه از این خبر ها قسمت بچهای گانادا از پولهای ما فرستادید بشحه پول دوا درمان به دولار بدهید انشاالله
موسی4
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
با سلام مگه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتمایی مثل انرژی هسته ای که باید انقدر بحث وجلسه در باره ان برکذار بشه بابا پول نداریم سفره ما خالی خرج ومخارج کمر شکن شده تازه میگن در خرداد پرداخت نمیشه خدا باعث وبانی هر کسی را که چوب لای چرخ افزایش حقوق میزاره لعنت کنه
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
اگر انشا الله همین طور ادامه بدهید جلسه ختم تمام بازنشسته های تامین اجتماعی بر گزار میشود ودولت یک لیوان آب خنک می نوشد وقتی کارگر تامین اجتماعی ان هم کارگر شرکت نفت خودش دار میزند من بازنشسته از بی پولی باید سم بخورم مرگ برای ما بهتر از این زندگی فلاکت بار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
اگر مسولین از حال ما باز نشستگان تامین اجتماعی خبر داشتن ومیدانستن با ماهی ۱۶۰۰۰۰۰چه بر ما وخانواده ی ما میگذرد زودتر افزایش حقوق را تصویب وپرداخت میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
علی برکت الله....
۱۰۰۰۰ نفر مشغول کار شدند علی برکت الله
از صندوق باز نشستگان ۱۰۰۰۰۰۰ میلاد به کانادا رفت علی
بکتالله
وعده سر خرمن علی برکتالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
همش وعده سر خرمن ههههه ۴۰ ساله دارین به مردم دروغ میگین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
ما که عمری سپری کردیم و این همسن سازی صورت نگرفت احتمالا در بی نهایت صورت می گیرد که ما که در این جهان هستی نیستیم شاید اخر زمانی ها هم نباشن✍✌✌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
بسه دیگر دروغ بسه تاکی وعده تاکی دروغ اگر فلان شود چنین میشود اگر چناناشود بابا ما جزو مروم نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
1
0
سلام بازنشتگان الان مردان زمان انقلاب و بزرگ خدمت کاران عرصه تلاش سازندگی این مزرو بوم بوده‌اند که شما مسئولان ودست اندرکاران امروز هیچ گونه تلاشی برای امر ومعاش این قشر تلاش گر زمان جنگ نمی کنید ممنون از زحمات شما دست اندرکاران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
سلام بازنشتگان الان مردان زمان انقلاب و بزرگ خدمت کاران عرصه تلاش سازندگی این مزرو بوم بوده‌اند که شما مسئولان ودست اندرکاران امروز هیچ گونه تلاشی برای امر ومعاش این قشر تلاش گر زمان جنگ نمی کنید ممنون از زحمات شما دست اندرکاران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
افزایش حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی باید ۱۵ درصد از میزان تورم بیشتر باشید یعنی۵۸ درصد به عبارت دیگر افزایش حقوق بازنشسته ها با شاغلین کشوری ولشکری برابر باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
افسوس صد افسوس برا دولت روحانی
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
سلام بنده با ۳۰سال سنوات بعد گذشت ۶سال از بازنشستگی ۲میلیون حقوق میگرم خاستم بگم بی عرضگی دولتها را چرا ما باید تاوانشو بدیم زمانیکه شاغل بودم بارها به وزارت کار وتامین اجتماعی مراجعه کردم واعلام کردم حقوق ما رو ۲لیسته میدن بعدا ضرر میکنیم مسئول مربوطه خدا شاهد به من اعلام کرد برو خدارو شکر کن داری کار میکنی به علت مشکل بیکاری از کارگر دفاع نمیکنند حالا دولت باید خودش تاوان بده چرا ما کارگران ویا دیگر بازنشتگان جورشو بکشیم اگه میتونن اونقدر شغل ایجاد کنن که دیگه یه عده از خدا بی خبر به خاطر نفع بیشتر به این قشر زحمت این همه اجحاف نکنن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
واقعا این شریعتمداری چکاره هستش حالا دامادش که یه دزد از آب در اومد خدابه دادما بازنشسته ها برسه واین
ناشناس
Ireland
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
دولتی باین دزد صفتی بیوجدانی و بیسوادی بعمرم ندیدم قبل از پیروزی انقلاب همشون دم از مستضعفین میزدن وقتی به حکومت رسیدن فهمیدن گور بابای مستضعف و فقیر به نام اسلام نامردترین باز میگم بی وجدانترین و دزدترین حکومت هستند داخل کاخهای قصبی نشستند و مرگ بر شاه و حکومت امریکا میگویند خجالت آور است.دروغگوهای کثیف
ناشناس
Germany
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
امریکایی‌ها اینقدر خوردن داره از دو لوله دماغشون در میاد میان تظاهرات دو روز بیان اینجا زندگی کنه میفهمم دنیا دست کیه وقتی حقوق زحمت کشیده خودمون رو بالا میکشم هنوز مزه گرسنگی رو نفهمیدم هنوز نمیدونه بی عدالتی یعنی چی بترکید با این تصویب کردنا تون جونتون بالا بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
عزیزان زحمتکش شما همین یکمیلیون ششصد هزارتومان را اگر بتوانید سر موقع پرداخت کنید.ما متشکریم.اگر واقعا بودجه ندارید خوب ندهید نوش جانتان پیر زن وپیر مردها را ازچه میترسانید وسلام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
اگر نمیتوانید حقوقمان را زیاد کنید یا اصلا نمتوانید پرداخت کنیدزندگی ما پیران روزگار با ۱۶۰۰ یا ۲۸۰۰ عوض نمیگردد شمایید که پیش ما خجلیید وما سر افراز.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
نمی توانیم نفس بکشیم.....
وارتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
بابا کجای کارین شماها خط فقر ۸ میلیونه شما دارین به زور یه میلیون میدین بازنشسته ها
ناشناس
Poland
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
سلام خداشاهده حقوق ما۲میلیون هس اخه کارکنیم با۳۰سال سابقه کجا کاربریم اقاما عائله مندیم بدادبرسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
روانی . از موقعی که اومدین سر کار سر ناسازگاری با بازنشسته‌ها گذاشتین لعنت خدا بتون
اسفندیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
اقاچی میگید افزایش حقوق مارفت برا حقوق ویلنموس کجایید
عسل
Spain
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
با سلام
آیا امروز جلسه برگزار شد؟ صبرمان واقعا تمام شده با این گرانی و حقوق اندک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
میخواید انتشار بدید یانه ولی دلم خنک میشه اینو بگم .واریزی بازنشسته ها الان تو بانکها داره سود میخوره که تهش باز یه چیزی برا سازمان و دولت بمونه والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
وزیر کاربی عرضه است
زندانی در کشوره ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
بابا خجالت بکشید خدا وکیلی حقوقای خیلی بالا میگیرید و فکر ملت نیستید از کجا معلوم که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو دولت نداده بعد دو ماه بعد اخبار میگه فلانی فلان میلیار از تامین اجتماعی برداشت و فرار کرد کشور نیست که
مهدی
Netherlands
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
بس کنید. مردم رو اینقدر نچزونید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
واقعا خسته نشده اید از انتشار مکرر مشتی خزعبلات ؟؟؟!!!
واقعا نمی دانید مدتهای مدیدی است که هیچ کس این خزغبلات را باور نمی کند ؟؟؟!!!
واقعا نمی دانید دولت سالیان سال است که هزاران میلیارد اموال تامین اجتماعی را خورده و پس نمی دهد ؟؟؟!!!
واقعا نمی دانید که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان مستقل است که تمام دارایی و سرمایه آن از جیب کارگران بیرون آمده و دولت هیچ حقی در آن ندارد ولی کل این سازمان و دارایی های آن را غصب کرده است ؟؟!!!
واقعا نمی دانید شما که این ارجیف و خزعبلات را پیوسته و مکرر و با اشکال مختلف منتشر می کنید موجودات تهوع آور و کثیفی هستید ؟؟؟!!!
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
ببینم شماهامارومسخره کردین.پدرمونودرآوردین ۳ماهه بازم میخاین بندازین به ماهه بعد.الان۳ماهه دارن باپول بازتشسته هاکار میکنن.تروخدابه این ک........التماس نکنید.مگه ارثه پدرشونومیخان بدن که بعضیهاالتماس میکنن.خدایاریشه ظلمو ظالمو بکن
ایرانی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
واقعا بی کفایتی مسولین را باید بازنشستگان پس بدهد. کدام مسول با حقوق بازنشستگی می‌تواند زندگی کند خدایا تو خود شاهد باش این ظلم آشکار را کاری از دستم بر نمیاد... خدایا چشم مسولان و خانواده شان را با خاک پر کن شاهد عدالتت باشیم و یا بازنشستگان را بمیران مسولین راحت ریخت و پاش کنند.
مستمری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
دوستان فقط دعا کنید همه با هم نابود بشیم وبه غیره بعضی از مسولین این زندگی نیس ما میکنیم تمام کامنتا رو نگاه کنین هیچ کس راضی نیس بعد ببینین یکی از مسولین کک شونم نمیگذه اصلا واسشون اهمیتی نداره کاشکی فیش حقوقی خودشونو ببینین بعد متوجه میشین
یک ایرانی بازنشسته؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
ایکاش یکی صدای ما بازنشسته های تامین اجتماعی را به گوش یک مسئولی برسونه که خداشناس باشه و بخاطر خوف از عدالت حق و جواب و سوالی که در محضر خداوند،،، باید بده،،، بخود بیاند و بداد این قشر ضعیف جامعه برسند و همه ماها را از این بلا تکلیفی و درماندگی این حقوقهای اندک و این وعده های سر کاری،،،، نجات بدند،،،، خدایا خودت داری میبینی مستاجری،،، خرج سنگین امورات روزانه،،، آبروداری تو این سن با عروس و داماد و نوه داری،،، به این مسئولین و اون کسانی که اصلا نمیفهمند درد این قشر جامعه با این گرونیها و امورات زندگی،، چیه،،،، بفهمان که داریم له میشیم،،، اینقدر برای اضافه کردن یه مبلغ جزئی رو این حقوقهای بازنشسته های تامین اجتماعی،،،، هی وعده و وعید سر خرمن ندند و هی انجام دادن این کار را امروز و فردا نکنند و یک جماعت آدم گرفتار و آبرو دار را به مسخره نگیرند،،،، ایکاش یکی از این وعده دهنده های بی درد ،، یکماه با حقوق ما وشرایط ما زندگیشو می‌گذرند تا بفهمند چه میکشیم؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
جناب قالیباف جان مولا این وزیر کار ورفاه ورییس بی لیاقت تامین اجتماعی را استیضاح کنید تا باعث خشنودی بازنشستگان مظلوم ودرد کشید شود خدا شهیدان جنگ رابا شهدا کربلا محشور کند برادر شهیدت انشاالله ما رزمندگان جا مانده ازقافله را شفاعت کند
مستمری بگیر بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
خاک بر سر بی عرضتون کنم الان سه ماه از سال میگذره هنوز نتونستید ی تصمیم بگیرید موندم این مسئولان چطوری مملکت اداره میکنن والا بخدا، حالا شما بخورید ما مستمری بگیران ببینیم شما خوش میگذرونیم خوشحال میشیم خخخخخخخخ
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
من فکرکنم تواین دولت هروزیری که کم کارترباشه بیشترموردتوجه مسولش قرارمیگیره چون وزیرکاراصلافکرنمیکنه این بازنشسته های تامین اجتماعی اینهاخرج دارن تواین شرایط گرونی بابااین بازنشسته هافقط خودشان تنهانیستن اینهاعیل وارترشدن پسرزن دادن دخترشوهردادن اینهاهرکدام چهار پنج نفرشدن میان خونه پرمادرشون اقایان مسعول شمارابه مقدساتتون یه کم بفکراین طبقه باشید
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
من فکرکنم تواین دولت هروزیری که کم کارترباشه بیشترموردتوجه مسولش قرارمیگیره چون وزیرکاراصلافکرنمیکنه این بازنشسته های تامین اجتماعی اینهاخرج دارن تواین شرایط گرونی بابااین بازنشسته هافقط خودشان تنهانیستن اینهاعیل وارترشدن پسرزن دادن دخترشوهردادن اینهاهرکدام چهار پنج نفرشدن میان خونه پرمادرشون اقایان مسعول شمارابه مقدساتتون یه کم بفکراین طبقه باشید
سید جعفر جعفر نیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
شما رابخدا دیکر تمام کنید این خیمه سربازها راماها که خسته شودیم شمهارا نمیدنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
شیراز کازرونی در هر کار ی که میخواهی انچام دهید اگردر ان وجدان نداشته باشی هیچ است فقط خدا می داند و بس یاحق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
جلو گرانی بگیرید نمیخواد جون بکنید برای چندر غاز حقوق شرف و انسانت مرد کاش همه پولهایی که دزدی میکنید بدین داروهای گرون برا بچه هاتون
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
بخدا اصلا پول خرد و خوراک ندارم خدا دعوتتون کنه مستاجرم و هزینه ها که کلا ماشاالله وهر روز یه چیزی خراب میشه
باذنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
1
اقا يان کمی از کمکهای انسان دوستانه تان بهکشورهای همسایه کم کنید و به فلک ذه های خودتان برسید. دولت اصل بدهی را نمی تواند بدهد حداقل سود. پولهاي تامین اجتماعی را بدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
1
0
این صندوق گارگران تامین اجتماعی است چرا دولت از آن برداشت کرده حقوق بر حق خودمان را میخواهند پرداخت کنند چرا التماس کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
این صندوق گارگران تامین اجتماعی است چرا دولت از آن برداشت کرده حقوق بر حق خودمان را میخواهند پرداخت کنند چرا التماس کنیم
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
سلام خسته نباشید،چه نظری اینهمه نظر چه تفاوتی یا تاثیری داشته کو گوش شنوا ؟ایا به گوش معصولین یا نماییدگان مجلس رسیده چرا هیچ ترتیب اثری نمیدهند ؟؟؟؟؟!!!!!!!؛؛چون قشر مستمری بگیران ضعیف هستیم
دست توانا بر حلقوم ظالم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
همه باز نشسته ها فقط ناله و نفرین میکنن باید در خواست لایحه تحقیق و تفحص به مجلس نوشت ،از طریق مقام معظم وقوه قضایی دنبال کرد ،باید آنقدر مبارزه کرد تا این وزیر دروغگو رفاه را به زیر کشید ،با آه ناله کاری از پیش نمیرود ،یا منتظر فرست بود تا حق دروغگو را کف دستش داد
ساعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
1
اگر افزایش حقوق بازنشستگان به شورای امنیت هم برده بودند تاالان مصوب شده بود .البته دست های پنهانی مانع افزایش حقوق بازنشستگان می باشد وبراین عقیده اند که این قشر زحمتکش ونجیب نباید به رفاهی برسند همان سیاست روباه مکار «انگلیس»دقیقاًًتوسط عمال آنان درداخل درحال اجراست .امیدوارم وخدا را به حق ابوالفضل العباس قسم میدهم که عاملان وآمرانی که مسبب این فلاکت وبدبختی شده اند را درپیشگاه مردم روسیاه وذلیل وخوار بگرداند .آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
1
سلام اقای وزیر کار شنیدی هرکه رفت توی پیری اول برای خودش دعا به فکر بازنشتگان تامین اجتماعی باشید لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلام .همسر من ۴ سال که از کار افتاده است با ماهی ۱۵۰۰ ایا خود مسئولین با این حقوق می تونن زندگی کنن .کسی که دید چشماش رو از دست داده بخاطر بیماری .و امیدش به این چندر غاز حقوق .بخدا خوردن نداره حق مظلوم .خدا ازتون نگذره که یه عده انسان ابرومند رو مضحکه کردید و بازی میدید .عیب نداره پایان شب سیه سفید است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بازم بدبختی روز ازنو تفاوت حقوق باز نشته کشوری چه شد و کجا رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
مملکت با این همه راههای دریای وراهای شسته واین همه دخایر واقعا زشت نتوانید برای این بازنشتگان عزیز یک تصمیم ساده بگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان چراسرقولتون نمیمونیدقراربوددرباره همسانسازیه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تصمیم گیری کنید بهارم تموم شد دیگه چیزی ازسال نمونده بدهکاریه تامین اجتماعی روقراربودپرداخت کنیدوهمسانسازی صورت بگیره دیگه کی چرانمیخاهیدیک نام نیک ازخودتون بجای بزاریدیامیخاهیدسه ونیم میلیون آه ناله بازنشستگان تامین اجتماعی روپشت سرتون داشته باشیدمانصف حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری هم برامون زیاد نشده خدارودرنظربگیریدخداوند غضب کندوای بحالتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام بازنشستگان تامین اجتماعی حقوقتونم ۱۵درصدشدنصف حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری هم نشدهمسانسازی هم مثل حقوق مون کلاه برداریه دیگه منتظر کدوم مسءول هستیدکه کاری براتون بکنه سال گذشتالطفااطلاع رسانی کنیدبرای رفتن پیش رهبر انقلاب اسلامی برای بردن شکایتمون درددلمون انشاالله یاعلی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
تورخدابدادملت برسیددیگه خسته شدیم ازاین همه گرونی خداروخوش نمیادمردم رواذییت نکنید یه فکری برای مردم بکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->