آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

برادر کشی نتیجه رفیق بد و ذغال خوب!

  • کد خبر: ۳۰۶۶۱
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
  • ۴۲
برادر کشی نتیجه رفیق بد و ذغال خوب!
قاتل ۴۶ ساله که با اسلحه برادرش را کشته بود، در بازسازی صحنه جرم گفت پشیمان نیستم!
محمد جواد ابوعطا/ شهرآرانیوز- از ۱۵ سال پیش که به دام اعتیاد افتاد، روز به روز اوضاعش بدتر می‌شد. او که روزی خودش را پهلوان و لوتی می‌دید، ذره ذره مقابل چشم خانواده آب شد، تا جایی که ترحم اطرافیان را حس می‌کرد. رفتار «رمضان» برادر کوچک‌تر از همه بدتر بود، او در این سال‌ها لحظه‌ای راحتش نگذاشته بود.
 
رمضان حرمت بزرگ‌تری را هم نگه نمی‌داشت و «قاسم» را تبدیل به کارگر روزمزدی کرده بود که هر دو روز یک‌بار خرج موادش را می‌داد. قاسم پس از سال‌ها ناگهان به خود آمده بود، دیگر تحمل این همه تحقیر از سوی برادر کوچک‌تر را نداشت، تصمیم گرفت که کار را برای همیشه تمام کند و به گمان خود یک خانواده را از شر رمضان که حرمت هیچ‌کس را نگه نمی‌داشت راحت کند، همین بود که در ذهنش حکم او را برید و عصر بیست‌و‌سوم خرداد در زمینی که برادر کوچک‌تر آن را برای کشت کدو اجاره کرده بود، با اسلحه او را به قتل رساند.

صبح دیروز قاسم چهل‌وشش ساله که متهم به قتل برادرش با اسلحه وینچستر بود به منظور رفع ابهامات پرونده و بازسازی صحنه قتل، با دستور قاضی احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد به زمین‌های کشاورزی انتهای توس ۵۵ منتقل شد، جایی که جزو محدوده شهری محسوب نمی‌شود.

ترحمی که به نفرت رسید
متهم برای آنچه رخ داده و انگیزه‌اش در قتل برادر، ماجرا را به پانزده سال قبل کشاند. زمانی که رفیق بد و ذغال خوب، کم‌کم از او یک معتاد ساخت، معتادی که برای تأمین موادمخدر همیشه مشکل داشت.
 
آنچه بیشتر از خماری قاسم را اذیت می‌کرد، نگاه ترحم‌انگیز اطرافیان بود. او که دیگر رسما تبدیل به معتادی حرفه‌ای شده بود، انتظار داشت اطرافیان به او کمک کنند، اما ۵ برادر و ۴ خواهرش وضعیت اقتصادی روبه‌راهی نداشتند و نمی‌توانستند برایش کاری بکنند. در این میان تنها رمضان یکی از برادران کوچک‌ترش بود که برای کمک به او آستینش را بالا زد.
رمضان کشاورز بود، او که به دنبال نیروی کار برای مزرعه‌اش می‌گشت، این کار را به قاسم محول کرد. البته قاسم نیز با تمام وجود برای برادرش کار می‌کرد که نشانه‌اش آبادانی مزرعه و بوته‌های شاداب و سبز کدو بود.
برادر بزرگ‌تر هر روز غروب برای رسیدگی به مزرعه سر می‌زد و هر دو روز ۵۰ هزار تومان دستمزد برادرش را نقدا می‌داد، اما آنچه قاسم از آن عاصی شده بود، نگاه بالا به پایین رمضان بود. نگاهی که سال‌ها حقارت و بیچارگی را برای برادر بزرگ‌تر به همراه داشت.
 
او تلاش زیادی کرده بود تا خودش را دوباره به خانواده ثابت کند و برای یک‌بار هم که شده از زیر سلطه سنگین برادر کوچک‌تر خارج شود و جایگاه گذشته‌اش را بازیابد، تلاشی که هر بار به درگیری و دعوا منجر می‌شد و این جنجال از نگاه اطرافیان تقصیر قاسم بود و علتش موادمخدر.
 
او در تمام طول این سال‌ها نتوانست آنچه در وجودش بود را به کسی بگوید و این حس تنفر در وجودش ریشه می‌گر فت و او به سمت سرنوشتی محتوم پیش می‌رفت.

او مرا کتک می‌زد و فحش می‌داد
قاسم در طول بازسازی صحنه قتل بار‌ها از اجحاف‌های برادرش در حق خودش گفت که هر بار به شکلی خودش را نشان می‌داده است، گاهی لفظی و گاهی با ضرب و جرح که آثار زخم‌هایی قدیمی بر روی دست و صورتش را به عنوان شاهد این ادعا نشان می‌داد.
 
متهم در طول سال‌ها درد‌هایی در دل داشته، اما گوشی نبوده تا بدون قضاوت پای درددل‌هایش بنشیند، او تمام تقصیر‌ها را از جانب برادری می‌دید که نگاه ترحم‌آمیز و برخورد سختی با او داشت. البته به گفته اطرافیان قاسم تاکنون هیچ لطمه‌ای به اطرافیانش وارد نکرده و هر مشکلی داشته، دگرآزار نبوده‌است.

مرد جوان با گریزی به زندگی خانوادگی‌اش و روز‌های پرمشغله کودکی در خانه‌ای با ۱۰ سرعائله که پدر به سختی نان خوردن را تهیه می‌کرده است، یکی از دلایل مشکلات امروز خانواده‌اش را نداشتن نظارت و تربیت صحیح می‌دانست.‌

نمی‌خواستم پدر و مادرم جان دادنش را ببینند
متهم به قتل با این ادعا که برادرش هم معتاد بوده و با این حال همیشه به او می‌گفته مواد نکش، درباره اتفاقات روز حادثه گفت: «بار‌ها به رمضان گفته بودم که هر کاری با من کردی بخشیدمت، اما به پدر و مادرمان کاری نداشته باش.
 
وقتی فهمیدم که روی مادرمان چاقو کشیده خیلی عصبانی شدم و به قصد کشتنش چند روز قبل به خانه رفتم و تفنگی که مال خودش بود -او همیشه می‌گفت دشمن داریم و باید مسلح باشیم- را برداشتم، اولش می‌خواستم همانجا او را بکشم، اما می‌دانستم پدر و مادرم اذیت می‌شوند و نمی‌خواستم آن‌ها شاهد جان دادنش باشند.
 
برای همین تفنگ را با خودم سر زمین آوردم و میان گندم‌های زمین همسایه - در طول بازسازی جای مخفی کردن اسلحه را هم نشان داد-پنهان کردم. روزی که تصمیم گرفتم او را بکشم، با یک کلمن آب یخ، تفنگ که توی یک خورجین قایمش کرده بودم و یک داس در پایین زمین منتظرش نشستم.
 
آن روز هیچ کاری نکردم و فقط منتظر بودم که بیاید. نزدیک غروب بود که سر و کله‌اش با یک موتور پیدا شد. از بالای زمین می‌آمد و من را که در یک گودی در کمین بودم نمی‌دید. اول به سمت راست رفت و بعد به سمت چپ، وقتی مرا ندید مستقیم به سمت من آمد.
 
به چند قدمی‌ام که رسید با تفنگ از توی گودی بیرون آمدم و سرش داد کشیدم که بخواب توی جوی، اول باورش نشد و به من فحش داد. سرش داد کشیدم و گفتم بخواب می‌خواهم پنج دقیقه بیشتر عمر کنی و به حرف‌هایم گوش کنی.
 
قیافه‌اش دیدنی بود، تمام بچگی‌اش آمد جلوی چشمم، و کمی شل شدم، اما سر تصمیمم بودم. او به سمت عقب دوید و پیچید توی زمین که بیاید پشت سرم، من هم چرخیدم، می‌گفت قاسم نزن، نزن، اما یک تیر زدم توی پهلویش، دو دستش را گذاشت جای تیر و افتاد روی زمین، هنوز جای خونش روی زمین هست.
 
رفتم بالای سرش و گفتم دیگر نمی‌توانی به من زور بگویی، گفته بودم که هر کاری کردی بخشیدمت، اگر مرا زدی، شیشه‌های خانه را شکستی یا فحشم دادی از همه گذشتم، اما از چاقوکشی روی پدر و مادرمان نمی‌گذرم. بعد هم رفتم بالای سرش. داشت از درد زوزه می‌کشید، تیر بعدی را به قلبش زدم که خون زیادی روی زمین ریخت.
 
وقتی فهمیدم مرده است، به یاد لگدی که یک روز به دهنم زده بود و جای زخمش هنوز هست، لگدی محکم به صورتش زدم، تفنگ و خورجین را برداشتم، یک گوشی سفید هم داشت که آن را هم برداشتم و به باغ پدرم در خین عرب رفتم.
 
تفنگ را پشت یکی از کمد‌ها قایم کردم که فقط خودم می‌دانم کجاست. گیج بودم و نمی‌دانستم چه کار باید بکنم. بعد خودم را معرفی کردم.»

این کار را به خاطر پدرم کردم
متهم در طول بازسازی صحنه جنایت که با حضور تعدادی از اهالی منطقه و مالکان سایر زمین‌های کشاورزی در جریان بود، هیچ‌گاه از کرده خود اظهار پشیمانی نکرد و داد می‌کشید و می‌گفت: «گریه نمی‌کنم، گریه برای آدم‌های پشیمان است. من پشیمان نیستم و اگر دوباره ببینمش باز هم او را می‌کشم.
 
اگر تفنگ دست او بود همه خانواده ما را می‌کشت و به هیچ کداممان رحم نمی‌کرد. او یک بار به دخترم فحش داده بود، اما این کار را فقط به خاطر پدرم کردم. او روی پدرم چاقو کشیده بود.»

پایان این بازسازی اعلام شد، اما قاسم درون جالیز کدو پرید و با چیدن چند کدو شروع به خوردن کدوی خام کرد و با اشاره به مزرعه داد می‌زد که این‌ها از دسترنج خودم است، برای این‌ها خیلی زحمت کشیده‌ام. حقم است که از محصولش بخورم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عباس رفسنجانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
5
16
حق داری منم یک برادردارم که چندسالی موادشیشه میکشدپدرم دق کردومادرم سکته کرده چندبارترکش دادیم ولی بازشروع کرده وقتی خمارمیشودروی همه خاهربرادرهام چاقوکشیده حالاهم تهمتهای بدی میزنداگرجگرکشتنش روداشتم میکشتمش .شکایت کردم باایدکه .شوکروچاقووموادواسپری ازش گرفتن ولی هنوزبه خانه نرسیده بودیم ازادشدمردم ازدورمیگویندکاربدی کرده فقط کسانی که درگیراین ماجراهستن میفهمنددمتگرم به شجاعتش اگردولتی داشتیم که سخت گیری میکردندالان توقاتل نبودیانشالاسرکسانی که موادراواردمیکوندبیاد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
کاملا با نظرت موافقم من هم یه برادر دارم که شیشه مصرف میکنه مادرم رو پیر کرد فقط اونایی که دارن می‌فهمن یعنی چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
بابا قاتل معتاد بوده نه مقتول
مقتول بیچاره کمک کرده قاتل سرپا باشه
احساس حقارت هم بعد از این که با پولهای برادرش توپ میشه یادش میاد که میتونه مثل داش کوچکه سالم باشه و نون یکی دیگه رو هم بده
ناشناس
Norway
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
قاتل معتاد بوده نه مقتول
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
5
7
خب می تونستند ترکش بدهند یا معرفی کنند به کمپ
این کار درستی نیست و پایان کار هم نیست چون یا اعدام می شوی به جرم آدم کشی وهمین طور روز قیامت عذاب دردناکی در پیش داری.
طاهر استحکامی
Germany
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
سلام دوست عزیز متاسفانه اینها از۱۰۰نفرشان تعدادبسیاربسیار کمی برای مدت کمی ترک میکنند ودوباره برمیگردند.به عنوان کسی که سالها با افراد معتاد کار کرده ام اعتیاد شاید بدترین عذاب خدا برای یک خانواده باشد.انشااله حتی دشمنتان هم در خانواده اش معتاد نباشد
ناشناس
Ukraine
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
22
جناب اونی که کشته شده معتاد نبوده قاتل معتاد بوده است
شيدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
خیلی ناراحت شدم واقعا دلم گرفت
امیدوارم اعدام نشه
مهدی دره قایدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
5
داداشا اینگار شما هم خمارین ....قاتل معتاده بوده ...مقتول معتاد نبوده ....برعکس متوجه شدین....
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
6
من ک کلن تو فامیل از این چیزا نداریم یعنی برندرت ی سیگار یکیشون میکشن درکش واقعا برام سخته انسان از این کارا نمیکنه.واقعا چقدر بده ک برادر بیفته بجون برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
اینا که نظر اشتباه دادن لطفا درست داستان بخونن بعد نظشون بدن معتاد قاسم بوده که برادر کوچکترخودشو که رمضان بوده کشته بخاطر چی بخاطراینکه رمضان بیچاره زیردست وبالش وگرفته بوده بهش کمک میکرده ودرجاهایی هم سرش دادمیزده که دلایل خودشو داره شایدقاسم اون موقعها موادمیکشیده رمضان دعواش میکرده هرچی بوده بین دوتا برادر بوده ولی این قاسم معتادبی همه چی زده برادرخودشو کشته شایدم موادزیاد کشیده درتوهم این کارو کرده
ابوریحانه داخلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
11
مثه یک بزدله شغال قایم شدی برادرت رو پاره تنت رو با بیرحمی تمام کشتی،مردک توبه کن،،وگرنه جات قعره جهنمه،،اونهم یک انسان بوده حق زندگی داشته،،توی بزدل به چه حقی زندگیشو گرفتی نامرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
2
10
ما تو این داستان ان چیزی که فهمیدیم مقتول آدمی بود که به این معتاد کمک میکرد که دستش به دهنش برسد و این با وجود کمک برادرش احساس حقارت میکرد لعنت بر برادر بد به برادر کمک نکنی بهتره چون اکثرا اختلاف میفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
سلام قصاوت بیجا نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
سلام قضاوت بیجا نکن بعضی ادما هستن کمکت میکن ولی این قدر سرت منت میذارن من من میکنم که ادم میگه غلطت کردم کاشکی از غریبه کمک میگرفتم ولی از قوم خویش خودم نمیگرفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
کمک کردن که اینجوری نمیشه .مقتول هر دو روز یه بار مواد میداده به قاتل.احتمالا این داشته ازش سو استفاده میکرده
ّزهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
راوی داستانو خوب ننوشته
قاتل همون معتاده
که برادرش رو کشته
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
قتل به هیچ عنوان قابل قبول نیست. اما باید به معتادبه چشم مریض نگاه کرد نه حقیر.جامعه خیلی داغون شده
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
واقعاموادمخدرچیزبی است..الان که خدارچشکرهه جاتریاک وشیره روول کردن کریس وگل وشیشه میزنن
اگر دولت اینقده سخت نمی‌گرفت جوونهابه شیشه پناه نمی بردن..شیشه دست سازه وازاشغالهاتهیه میشه
Saeed
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
1
0
وقتی کسی از کاری که کرده پشیمان نیست یعنی خیلی عذاب کشیده.بیشتر اونایی که مواد میزنن آدمهای احساسی و مهربونی‌ هستن.جز تعدادی که صنعتی میزنن و ذات خرابی دارن.چون هدف بدی دارن.ولی بدتر اینه که از بد روزگار برادر بزرگ باشی مثل من ولی برادر کوچیکه بارفتارش نابودت کنه.فقط پول و ماشین ملاک نیست.زمانی که من صاحب کار و درآمد بودم فقط دوست داشتم برادرم پشتم باشن ولی حالا برعکس شده و برادر کوچیکه شده همه کاره و حرف همه رو قبول داره جزمن که چنتا کار بلدم و اون فقط شده یه بنگاهی و همه رو زیر دست خودش می‌دونه.
عقاب پارسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
8
درود عرض ادب .قتل خوب نیست اونم برادر کوشی .منم برادری دارم که معتاد بود .برای خودش هکریه .مغز کامیوتره .ولی بدیل وابستگی خیلی شدید به داییم .که داییم رو کشتن .معتاد شد توی ۱۹ سالگی دقیقا همین کارا رو انجام میداد .من که برادر کوچیکتر بودم هم درس میخوندم .هم کار .روزی ۵ هزار تمن کار میکردم .نزولهای قبلا که انجام داده بود را پرداخت کردم .بهش پول دادم .موتورم رو بدون اینه بفهمم فروخت .خیلی راحت دست میکر توی جیب شلوار کت .هرچی .که میدید .برمیداشت .میبرد .منم چندین بار درگیرشدم .حتی یکی از همسایه هامون گفت بکشش تا بره این ماییه ننگه .بهش گفتم ننگ تو هستی .برادرمه .دوست دارم دوباره پشت شانه هاش احساس غرور کنم .گذشت بعده ۱۰ سال سال ۹۲ بهش گفتم بیا بریم ترک گفت که میترسم نتونم طاقت بیارم دوباره برم سمتش .گفتم توکل کن به خدا .هریین بدجوری توی بدنش جا خوش کرده بود .رفتیم کمپ خدا شاهده .۲۰ روز اونجا بود .صاحب کمپ که ادم نامردی بود .بهش قرص میداد که بیشتر نگهش داره .فقط ملاقات که رسید .ّهم گفت چی شده .منم همون روز اوردمش بیرون .چند روز توی خونه خودشو زندانی کرد .ولی بعده چند وقت اومد بیرو .خدایی از شدت خوشحالی گریه میکردم .الان ۷ سال نیم ازش میگذره .و همچنان پاکه والبته سیگارم ۳ سال پیش ترک کرد .کل نتیجه این بود که بگم برادر یا خواهر هرچی بشه از خونته .اگر بهش اسیب زدی به خودت زدی .اینها فقط باید براشون فرصت جور کنی تا .خودشون ثابت کنن.الان من برادرم .زندگی خوبی داریم هرچند مجرد هست .ومن کوچکتر متاهل ولی خب .عموی خوبی برای بچه ام هست .به امید پاکی جسم روح تمام انسانها .ن معتاد مواد بلکه معتاد کارهای زشت .حیوان آزاری وخیلی کارای دیگه .ترک کنن.سپاس که وقت گذاشتی خوندی مطلبم رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
1
5
بیشرف روانی اینها اعدام را اعدام کنید وگ نه میان تو اجتماع مثه آب خوردن آدم میکشن کسیکه به خود زنا کند به دیگری چه ها کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
2
0
کار خوبی کرده برادر بزرگتر ، رمضان حقش بود معتاد بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
2
0
هعییییی یوژگاااار
فطم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
به‌نظر من طرف آدم کشته مشکل روانی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
3
همه ی معتادها معظل بزرگی برای خانواده واطرافیان شدن.برادر خود من سه سالی هست که خانواده رو رها کرده ورفته.طفلک زن وبچش هم همینطور منتظر اصلاح وبرگشتنش هستن.سالهای قبل سه ماه یه بار می اومد یه شب می موند می رفت وهر چی طلا ونقد تو خونه بود با حیله وسر شیره مالی برداشت وبرد وهیچ چیز برای خرج کردن نذاشته.الان شش ماهی هست که هیچ خبری ازش نداریم.وهر موقع تماس می گیریم.گوشی رو خاموش می کنه.خرج عروس ونوه رو هم پدر باز نشستم میده.
خوب معلومه چنین افرادی تا زنده هستن غیر از دردسر چیزی برای اطرافیان ندارند.یه زنی هم لنگه ی خودش پیدا کرده و عقد دایمش کرده.شب تا صبح البته به گفته ی خودش پای بساط شیشه هستن وصبح تا شب خواب.حالا خرج خودشونو از کجا میارن خدا عالمه پنجاه میلیون از براوراک گرفته خرج کرده باحیله های مختلف ومظلوم نمایی.خودش سه تا ماشین داشت اونا روفروخته هزینه کرده.کارمند دولت بود از شغلش دست کشید و....چی بگم یعنی آخر ضد حالی برای خانواده واقوام
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
هردو حق زندگی داشتن برادر کوچکتر درسته کمک کرد ولی نبایستی با توهین و فحش بایستی با خوشرویی و برادری این کار و میکرد تا مورد تحسین قرار بگیره و برادر معتاد هم خطا کرده چون کسی رو کشت که بهش کمک میکرد و برادر و جگر گوشه تو بود و پدر و مادر و خانواده مخصوص یک نفر نیستن برای همه خانواده هستن پس نباید بگی برای پدرم یا مادرم کشتمش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
1
2
ببینید معتااااد وهیچوقت نمیشه ترک داد دروغ این توفیلم که میگن معتاد ترک کرده ومعتاد مریض وازاین مزخرفات معتاد فقط مرگ آرومش میکنه بهزیستی وکمپ وپلیس هیچکاری نمی کنند الکی
ناشناس
Germany
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
2
1
اخرش رمضان معتاد بود قاسم معتاد بود کی کی راکشت چرا جای ادمو را اینقد عوض میکنی اول داستان رمضان معتاد بود وسط داستان قاسم معتاد بود اخر داستان دوباره رمضان معتاد بودو قاسم قاتل
سرکاری هست داستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
باسلام قضاوت نکنید قضاوت فقط وفقط مال خدااست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
باسلام قضاوت نکنید قضاوت فقط وفقط مال خدااست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
باسلام قضاوت نکنید قضاوت فقط وفقط مال خدااست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
باسلام قضاوت نکنید قضاوت فقط وفقط مال خدااست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
باسلام قضاوت نکنید قضاوت فقط وفقط مال خدااست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
من نمیتونم بگم مقصر کیه شاید قاسم شایدم رمضان ولی اینو بگم منم یه برادر بزرگتر داشتم وقتی ازدواج کرد.واسه مال دنیانشست زیر پای پدرم وگفت منو مادرم از خونه بیرون کنه سال۸۲تو زمستون سرد دی ماه منو مادرم بغل خیابان میخوابیدیم تو ماشین نه اشنا نه فامیل اونجا دوست داشتم مثل سگ بکشمش ولی دست خدا از همه بالاتره من کار کردم خونه خریدم ازدواج کردم ولی اون الان یه معتادبد بخت شده که هر روز پدر زنش میبرش کمپ ترک اعتیاددرضمن مااز یک پدر مادریم حالا دوستان فقط خودقاسم میدونه چکار کرده رمضان که کشتش و پشیمان هم نیست
پ م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
1
رحمت کند پدرت را از نظر من عالی کار کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
ما هم میدونیم قاتل معتاد بوده،ولی برادرشم یه جور معتاد بوده چون همش فحاشی میکرده دست بزن هم داشته،حرمت خانواده رو نگه نمیداشته،همه اینا برمیگرده به دوران کودکی که متاسفانه دوران خوبی رو تجربه نکردن هیچ کدومشون و اینم پیامدهاش،واقعا متاسفم امیدوارم دیگه از این جنایتها پیش نیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
درود به همگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
اولا 99 درصد معتادان ترک کردن را ترک میکنن نه مواد را دوما آدم باید سعی کنه سرش و بیاندزه پایین زندگی خودش و بکنه چون از محبت مرض حاصل میشود این برادر کوچک هم مثل بقیه برادرها کمک نکرده بود و کاری براش انجام نداده بود الان زنده بود از روی تجربه میگویم دست هر کسی را گرفتی بلندش کردی همون آدم تو را به زمین می زنه
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
اخی تنها متهمی هست که دلم براش سوخت. خیلی از کسانیکه معتاد میشن بچه های مهربون خونه هستند که همیشه مورد ظلم خانواده واقعه شدن و از بی کسی و درد روحی به سمت اعتیاد کشیده میشن
خلیج فارس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
نمیدانم ولی در این مواردکه زن خیانت کرده ،من با موردی خیلی در مقایسه با اینها در حد یک تماس دست روی ران ،باهمسرم داخل ماشین در یک سراشیبی کردنه بحالت جنون مخواستم با انداختن هر دومان به دره خودکشی کنم خیلی حال بدی است کسی درک نمیکند اما این جور زنان کفتار لیاقت مردن هم ندارند اشغالها.
ناشناس
Czechia
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
0
رمضان یک دزد بود حتی به خانواده خوش هم رحمی نداشت تمام پرونده های زندانش دوزدی بوداو تاوان جنایت خودشو داد اون خانواده خودشو نابود کرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->