شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۶ دمنوش لاغری و چربی سوز خانگی + دستورتهیه

  • کد خبر: ۳۱۳۶۶
  • ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۶ دمنوش لاغری و چربی سوز خانگی + دستورتهیه
مصرف روزانه دمنوش‌ لاغری بدن را پاکسازی می‌کند، سوخت و ساز را افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث چربی سوزی و لاغری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امروزه به علت داشتن سبک زندگی ناسالم بسیاری از افراد دچار چاقی و اضافه وزن هستند. برای درمان این مشکل تغذیه سالم و ورزش پیشنهادمی شود. اما راهکار ساده ما مصرف گیاهان دارویی است. افزون بر این که به سلامت مان آسیب نمی‌زند، به کاهش وزن مان هم کمک می‌کند.

 

دمنوش زنجبیل

دمنوش زنجبیل کالری ندارد و مصرف آن می‌تواند تا مدت طولانی شما را سیر نگه دارد. این دمنوش سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد و باعث کالری سوزی می‌شود.

دستور تهیه :

ابتدا پوست زنجبیل را بگیرید و آن را به صورت ورقه‌های نازک ببرید. داخل یک قوری کوچک، مقداری آب جوش بریزید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. سپس این دمنوش را با عسل یا نبات میل کنید.

 

۶ دمنوش لاغری و چربی سوز خانگی + دستورتهیه

 

دمنوش زیره

مصرف دمنوش زیره، چربی‌های شکم را از بین می‌برد و موجب افزایش سوخت و ساز (متابولیسم) بدن می‌شود.

دستور تهیه :

زیره را آسیاب کنید و یک قاشق غذاخوری پودر زیره سبز را در یک قوری به همراه آب در دمای ۸۰ درجه به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه مانند چای دم کنید. برای کاهش وزن بهتر است نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی این دمنوش را با یک قاشق عسل و آب لیمو میل کنید.

 

دمنوش چای سبز

چای سبز به دلیل داشتن ماده‌ای به نام پلی فنل باعث تسریع روند لاغری می‌شود. همچنین مصرف آن باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و حرارت درونی بدن را افزایش می‌دهد.

 

دمنوش به

به سرشار از فیبر است و سبب تقویت سیستم گوارشی‌ می‌شود. همچنین میزان کلسترول، چربی اشباع و سدیم موجود در این میوه بسیار ناچیز است. توصیه می‌شود برای گرفتن بهترین نتیجه، دمنوش به را در تمام طول روز طبق یک برنامه مشخص میل کنید.

دستور تهیه :

ابتدا به را با رنده درشت، رنده کنید. سپس روی شوفاژ یا بخاری کاملا خشک کنید. به خشک شده را روی گاز داخل تابه حرارت دهید تا رنگ آن به قهوه‌ای تغییر کند. صبر کنید تا خنک شود و داخل یک شیشه نگهداری کنید.
موقع دم‌کردن دمنوش به، یک قاشق غذاخوری از به خشک‌شده را به همراه هل و دارچین در یک لیوان آب جوش داخل یک قوری چینی بریزید و اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه روی بخار آب دم بکشد.

 

۶ دمنوش لاغری و چربی سوز خانگی + دستورتهیه

 

دمنوش سیب و دارچین

دارچین به سبب خاصیت چربی سوزی که دارد به عنوان ماده موثر در لاغری شناخته شده است.

دستور تهیه :

ابتدا یک عدد سیب را رنده کنید و به همراه یک قاشق مرباخوری دارچین و چند عدد هل داخل قوری چینی به مدت ۳۰ دقیقه دم کنید. وقتی دمنوش آماده شد، آن را داخل یک لیوان یا فنجان بزرگ بریزید و با عسل میل کنید.

 

۶ دمنوش لاغری و چربی سوز خانگی + دستورتهیه

 

دمنوش رازیانه

مصرف دمنوش رازیانه سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد و اشتهای شما را از بین می‌برد. این دمنوش ادرارآور است.

دستور تهیه :

یک قاشق چای‌خوری رازیانه کوبیده را داخل یک قوری و مقداری آب جوش روی آن بریزید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد. می‌توانید با مقداری عسل این دمنوش را میل کنید. بهتر است برای همه موارد با پزشک خود مشورت کنید تا طول دوره درمان و میزان مصرف را مشخص کند.

 

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->