واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد! عذرخواهی وحید شمسایی و حسین طیبی بابت حذف‌ از جام جهانی فوتسال ازبکستان ماهواره چمران ۱ آماده انجام ماموریت اصلی (۵ مهر ۱۴۰۳) توکن‌های همسترکامبت به کیف پول کاربران منتقل شد | برداشت از طریق دکمه Direct claim چگونه است؟ توکن همستر کامبت لیست شد + قیمت اولیه گوگل سه میلیارد دلار داد تا دوباره این نوابغ را استخدام کند زمان عرضه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn مشخص شد + ویدئو استفاده پلیس از ابزار هوش مصنوعی که ۸۱ سال زمان حل پرونده‌ها را به ۳۰ ساعت کاهش می‌دهد سم آلتمن می‌گوید تا رسیدن به هوش مصنوعی بسیار پیشرفته فاصله زیادی نداریم فرانسه اولین کشوری که وزیر هوش مصنوعی دارد ویدئو | آیفون ۱۶ در یک قدمی واردات؟ پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳) استفاده‌نکردن از ظرفیت اینترنت اشیاء در گازسنجی معادن آموزش کامل بازی تلگرامی نات پیکسل (Not Pixel) + فیلم انفجار گلکسی بادز FE سامسونگ درون گوش یک کاربر + عکس راهنمای مینی‌گیم جدید کلید همسترکامبت برای دریافت الماس (پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳) سود میلیون دلاری در زنده کردن سلبریتی‌های مُرده با هوش مصنوعی ورود آیفون ۱۶ به ایران | موبایلی که همچنان رجیستر نمی‌شود ویدئو | سقوط موشک فضایی چین روی سکوی فرود
سرخط خبرها

اینترنت ۲۰۲۰ به‌دنبال حل مشکلات پشتیبانی

  • کد خبر: ۳۱۵۳
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
اینترنت ۲۰۲۰ به‌دنبال حل مشکلات پشتیبانی

پس از دو ماه از شاکی‌شدن وزیر ارتباطات از وضعیت پشتیبانی اپراتورهای اینترنتی، به‌خصوص شرکت مخابرات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخ‌گویی و پشتیبانی مشترکان این شرکت در پی تذکر وزیر ارتباطات، خبر داد.
مجید صدری با اشاره‌به اخطار رگولاتوری به شرکت مخابرات ایران مبنی‌بر وجود مشکل در وضعیت پاسخ‌گویی سیستم پشتیبانی مشترکان این شرکت و نیز تذکر وزیر ارتباطات، گفت: وضعیت مرکز پاسخ‌گویی شرکت مخابرات ایران‌(۲۰۲۰) به بهبود نیاز داشت که در این زمینه برای حل مشکلات فعلی این مرکز اقدام کردیم.
او در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با بیان اینکه وضعیت پشتیبانی از سرویس اینترنت مشترکان مخابرات بهبود یافته است، اظهار کرد: همه تلاشمان این است که به تعهداتی که به وزیر ارتباطات مبنی‌بر بهبود کیفیت سرویس‌دهی به مشترکان داده‌ایم، عمل کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: دراین‌راستا اصلاح وضعیت مراکز پشتیبانی‌۲۰۲۰ را در دستور‌کار قرار دادیم و با هدف استاندارد‌سازی و بهبود کیفیت پاسخ‌گویی مراکز ۲۰۲۰، ساز‌وکار پرداختی به کارکنان این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل خواهد شد.

دنیایی از اشکالات
پیش از این، در‌پی تذکر وزیر ارتباطات مبنی‌بر ناکارآمدی سیستم پاسخ‌گویی به مشترکان شرکت مخابرات ایران، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در اخطاری به این شرکت، اعلام کرد: غالب این اشکالات مربوط‌به نوع پاسخ‌گویی، توزیع نامناسب نفرات پاسخ‌گو، مدت معطلی مشترکان برای دریافت پاسخ، ضعف تخصصی پاسخ‌گویان، نبود برنامه مناسب برای آموزش نفرات پاسخ‌گو، شرایط نامناسب فضای کاری برای افراد پاسخ‌گو در مراکز تماس بود. همچنین سامانه‌های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می‌شود که این مشکلات باعث افزایش میزان تماس‌ها در مراکز تماس‌۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف‌کنندگان را به‌دنبال داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حتی کاربران و تماس‌گیرندگان با مرکز پشتیبانی‌۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰‌دقیقه پشت خط منتظر می‌مانند و هنگامی‌که در صف انتظار هستند، تماس‌های آن‌ها بدون دلیل قطع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->