افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

قیمت احتمالی خودرو k132 ایران خودرو

  • کد خبر: ۳۲۲۲۷
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
  • ۱۰
قیمت احتمالی خودرو k132  ایران خودرو
ایران خودرو در سال ۹۹ بر روی تولید یک سدان براساس نسخه ایرانیزه پژو ۳۰۱ با کد فنی K۱۳۲ مانور می‌دهد، حال باید منتظر ماند و دید این محصول جدید ایران خودرو با چه قیمتی و در چه تاریخی راهی بازار کشورمان خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایران خودرو طی مراسمی از نسخه نهایی پروژه k۱۳۲ رو نمایی کرد. این مدل که هنوز نام تجاری آن مشخص نیست بر مبنای پژو ۳۰۱ ساخته شده است (هرچند ایران خودرو از تایید رسمی این مساله طفره می‌رود) و قرار است با نسخه به روز شده پیشرانه tu۵ به قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گیربکس به روز شده خانواده پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ روانه بازار شود.


همچنین در نسخه اتوماتیک احتمالا از تلفیق موتور ef۷ توربو و گیربکس اتوماتیک ساخت چین استفاده خواهد شد. گفتنی است که این موتور و گیربکس در واقع برای نسخه اتوماتیک دنا پلاس توربوچارجر توسعه داده شده است و نصب آن بر روی پلت فرم کا ۱۳۲ می‌تواند تلفیقی از قوای محرک دنا (به عنوان آخرین فیس لیفت ۴۰۵) با اتاق پژو ۳۰۱ (نسخه به روز شده براساس پلت فرم پژو ۲۰۶) را ارائه دهد و یک خودرو ترکیبی کاملا جدید را از منظر عدم مشابهت با محصولات پژو را پدید آورد.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی K132 توسط ایران خودرو اعلام شد


اخیرا «فرشاد مقیمی»، مدیرعامل شرکت ایران خودرو در گفت‌وگوی ویژه خبری از عرضه خودرو خودروی «۱۳۲ K» در بهمن ماه خبر داد. آیا با توجه به شرایط موجود عرضه خودرو‌های جدید به بازار چقدر جدی است؟

 

یک کارشناس بازار خودرو در پیش‌بینی درباره نرخ خودرو K۱۳۲ اظهار کرد: «به نظر می‌رسد نرخ کارخانه‌ای این خودروی جدید ۱۰۰ میلیون تومان باشد، اما چنانچه قرار باشد این خودرو به بازار عرضه شود مطمئنا نرخ آن به بالای ۲۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.»


ایران خودرو چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد در اقدامی بی سابقه فیس لیفت پژو ۳۰۱ را تحت کد فنی IKCO K۱۳۲ تولید کند.


این پروژه که با نام K۱۳۲ شناخته می‌شود حاصل تلاش جمعی از مهندسین و مخترعین داخلی بوده و گام بزرگی در راستای داخلی سازی صنعت خودروسازی در کشورمان است.


محصول نهایی این پروژه با دو نوع موتور و در دو گونه گیربکس دستی و اتوماتیک تولید خواهد شد و گفته می‌شود در مرحله اول موتور EC۵ و گیربکس دستی خودرو مذکور را همراهی خواهد کرد.


ایران خودرو قصد دارد IKCO K۱۳۲ را با موتور EF۷ توبورشارژپلاس و گیربکس اتوماتیک نیز تولید کند.


براساس اطلاعات منتشر شده فیس لیفت پژو ۳۰۱ دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.


از جمله امکانات ایران خودرو K۱۳۲ می‌توان به فرمان برقی، ترمز‌های جلو و عقب دیسکی، ESC, EBA، ABS, HSA,، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، سیستم کروز کنترل و سیستم تهویه برقی اشاره کرد.

منبع: دیجیاتو


بیشتر بخوانید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
منیژه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
4
41
سلام اگه میشه یه دونه از این ماشین هم به من بدید مگه ما دل نداریم تورو خدا یه دونه به ما بده تا حالا هر چه ثبت نام کردیم حتی یه فرغون هم نصیب ما نشد
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
4
19
دمتون گرم سمند جدیدقالب کنید
ر ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
3
17
اگه امکانش هست قیمت و تاریخ ثبت نام دقیق اطلاع رسانی کنید سپاس گذاریم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
17
به حرفهاوتعریف خودروسازان،از پیشرفت در ساخت خودروهای جدیداعتباری نیست درعمل می بینیم،شکل خودروشایدعوض شده کیفیت بالانیست،فقط قیمت خیلی بالاست،که بلاست،به اقتصادایران،نه آرامش به مردم،پس این عوامل خیری ازاین پولها نمی بینندانشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
3
ولی به من در اومد خودشم تو رزرو
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
2
1
قيمت 300 ميليون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
1
خخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
ماشین فقط پیکان مدل ۵۹ بقیه همه پشم
فریبرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
سمند زشت تر و ضایع بنظر من غیر قابل تحمل
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
به نظر من خودرو با کیفیت وارزان توان خریدمردم باشدوتوان رقابت خودرو خارجی مثل کره.ای داشت باشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->