معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

معرفی بازی فکری و کارتی «جیپور» (Jaipur) | رقابت برای دیدار با مهاراجه

  • کد خبر: ۳۳۴۵۱
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
معرفی بازی فکری و کارتی «جیپور» (Jaipur) | رقابت برای دیدار با مهاراجه
بوی ادویه، رنگ پارچه و برق جواهرات شما را جذب خواهد کرد. «جایپور» یکی از جذاب‌ترین بردگیم‌های دونفره است که زود تکراری نمی‌شود و شما را برای تجارت به سرزمین هندوستان می‌برد.
ایمان فروزان‌نیا | شهرآرانیوز؛ حالا که کرونا مهر ممنوعیت بر دورهمی‌ها زده و جمع‌های دوستانه را به کما برده است. باید بریویم سراغ یک بازی دونفره، راست کار زوج‌هایی که در خانه مانده اند و حوصله شان سر رفته یا جوان‌ها و نوجوان‌هایی که از بس سرشان در گوشی بوده چشم و چال برایشان نمانده است و برای سرگرم‌شدن دنبال یک متاع اعلا می‌گردند. بازی جایپور دقیقا اصل جنس است. چند ویژگی خوب دارد که در ادامه از آن‌ها خواهم گفت، ولی قبلش بگویم که این بازی تازه سال ۲۰۰۹ ابداع و طراحی شده است، یعنی عمر زیادی ندارد. در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ خیلی توی چشم بود و مردم از آن رضایت داشتند و طراح آن، سباستین پاچون سوئیسی، بابت طراحی این بازی اعتبار خوبی به دست آورد.



معرفی بازی فکری و کارتی «جیپور» (Jaipur) | رقابت برای دیدار با مهاراجه


این بازی از جنس خرید، فروش و خراب کردن بازار حریف است. باید بهترین کارت‌ها (که نماینده اجناس بازار هستند) را در دستتان جمع کنید و به بهترین قیمت در بازار بفروشید و هم زمان نیم نگاهی هم به دست حریف و شتر‌های باربر داشته باشید. در این بازی که در دل بازار‌های شهر جایپور هندوستان اتفاق می‌افتد، برنده که قطعا تاجر بهتری است، این فرصت را پیدا می‌کند که به دیدار مهاراجه برود و البته برای حریف هم کلی کری خوانی کند.
 
 

جایپور یک بازی دونفره ساده است. یعنی یاد گرفتن و بازی کردنش کار سختی نیست. گرافیک و طراحی کارت‌های آن جذاب است، هیجان مناسبی دارد، رقابت در آن نزدیک است و از همه مهم‌تر زود تکراری نمی‌شود. می‌شود آن را بار‌ها بازی کرد و اتفاقا هرچه با یک حریف خاص بیشتر بازی کنید، رقابتتان نزدیک‌تر و حساسیت بازی زیادتر می‌شود. این ویژگی‌ها در تعداد کمی از بازی‌های بردگیم دونفره وجود دارد و همین ویژگی‌ها جایپور را در همین هفت هشت سالی که به بازار آمده، محبوب کرده است. در ایران این بازی را یک شرکت ایرانی از روی نسخه خارجی عین به عین و تقریبا بدون تغییر در طراحی، بازتولید کرده است. این کار هم قیمت آن را برای مشتری پایین آورده و هم تهیه آن را آسان کرده است. بازی کیفیتی عالی دارد، کارت‌های آن جنس خوبی دارد و جزو بهترین چاپ‌هایی است که در بازی‌های کارتی دیده ام، ژتون‌ها هم مقاوم هستند و خلاصه بازی بعد از چندماه بازی کردن از هم نمی‌پاشد، بر خلاف بسیاری از بازی‌ها مثل «مونوپولی» یا «پایاپای» و ... که حتما در همین صفحه درباره شان خواهم نوشت. القصه جایپور از آن بردگیم هاست که باید در کمد خانه داشته باشی تا هر وقت حوصله ات سر رفت، بنشینی با اهل خانه یا دوست و رفیق بازی کنی.



معرفی بازی فکری و کارتی «جیپور» (Jaipur) | رقابت برای دیدار با مهاراجه

مشخصات بازی

سبک بازی: بازی کارتی، بازی فکری

رده سنی: کودک، نوجوان، بزرگسال

تعداد بازیکن: ۲ نفر

قیمت: حدود ۱۰۰ هزارتومان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->