اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان خراسان رضوی:

وضعیت اجرای طرح تابستانه کتاب نامعلوم است

  • کد خبر: ۳۴۲۰۸
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
وضعیت اجرای طرح تابستانه کتاب نامعلوم است
با گذشت نزدیک به یک ماه از فصل تابستان، هنوز از اجرای طرح‌ تابستانه کتاب خبری نیست.

امیری- به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان خراسان رضوی با بیان اینکه نمی‌دانیم این طرح سراسری اکنون در چه مرحله‌ای است و اصلا آیا اجرا می‌شود یا نه، افزود: هنوز هیچ فراخوانی دراین‌باره منتشر نشده است.


به گفته مهدی نصیرزاده شرایط کرونا تأثیر بدی روی کار ناشران و همچنین طرح‌ها و برنامه‌های فصلی گذاشته است.
به گفته او لازم است برای تابستان نیز همچون طرح بهارانه کتاب، طرح‌ها باتوجه‌به شرایط کرونا برگزار شود.


نصیرزاده یادآور شد: در طرح‌های گذشته امسال، کتاب‌های الکترونیک در اختیار مخاطبان قرار گرفت و همچنین شرایط به‌گونه‌ای بود که مراجعه‌کننده‌‌ها می‌توانستند بدون حضور در کتاب‌فروشی‌ها کتابشان را دریافت کنند. این شرایط سبب شد استقبال نسبی از طرح بشود بنابراین لازم است برای تابستان هم طرحی با همین شرایط اجرا شود.

 

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان خراسان رضوی با بیان اینکه قشر کتاب‌خوان‌های حرفه‌ای دوست دارند خود کتاب را در اختیار داشته باشند و آن را تورق کنند، افزود: امیدواریم مجریان این طرح‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و هم به نیاز کتاب‌خوان‌های حرفه‌ای پاسخ داده شود.


به گفته نصیرزاده باتوجه‌به شرایط موجود احتمال لغو نمایشگاه کتاب استانی امسال هم بسیار زیاد است.


او درباره پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات ناشران یا اجرای طرح‌های ویژه در استان نیز گفت: تا جایی که در محدوده اختیارات اتحادیه باشد، برای رفع مشکلات ناشران و کتاب‌فروشان پیگیری می‌کنیم، اما واقعیت این است که شرایط موجود همه‌چیز را تحت تأثیر قرار داده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->